۱۳۸۹ شهریور ۱۴, یکشنبه

انتقاد شدید دولت فلسطین از جمهوری اسلامی

انتقاد شدید تشکیلات خودگردان فلسطینی از سخنان احمدی‌نژاد


 

 

در پی دخالتهای اخیر مسئولان جمهوری اسلامی در مورد گفتگوهای صلح بین فلسطین و اسرائیل، و درست پس از برپائی مراسم تبلیغاتی «قدس» توسط آنان، نبيل أبو ردينة سخنگوی رئیس دولت فلسطین امروز گفت، «احمدی نژاد نماینده مردم ایران نیست، انتخابات را با تقلب برده است، مردم ایران را سرکوب میکند، و ریاست دولت را دزدیده است. وی در مقامی نیست که در مورد فلسطین یا رهبرانش حرف بزند.»


 

وی اضافه کرد، «ابومازن [عباس] رئیس جمهوری است که با انتخاباتی آزاد و عادلانه انتخاب شده است که با حضور بیش از دوهزار ناظر بین المللی انجام گردیده است. ما برای فلسطین و بیت المقدس جنگیده ایم و در آن راه هزاران شهید و دهها هزار زخمی و زندانی داده ایم. ما مثل احمدی نژاد مردم خود را سرکوب نکرده ایم، ما در حال دفاع از حقوق و منافع ملی خود هستیم، و رئیس جمهور و رهبران فلسطینی و سازمان آزادیبخش فلسطین تنها نمایندگان مشروع مردم فلسطین هستند و میدانند چگونه از حقوق خودشان دفاع کنند و به هیچکس اجازه نخواهند داد تا رئیس جمهوری ملی یا مشروعیت سازمان آزادیبخش فلسطین را به زیر سئوال ببرد»


 

 

منبع: بی بی سی

 

 

 

--
دریافت این پیام بدلیل عضویت شما در "گروه اینترنتی منصور قیامت" است.
 
 
جهت تماس با منصور قیامت (مدیر این گروه) به این آدرس ایمیل ارسال کنید: Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
 
 
اگر ایمیل ها برای شما مزاحمت ایجاد میکنند و مایل به دریافت آنها نیستید کافیست یک ایمیل خالی با عنوان لغو عضویت به "منصور قیامت" مدیر این گروه ارسال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر