۱۳۸۹ بهمن ۱۱, دوشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [8038] سفر

 

من امروز آزاد خواهم بود

در جاده گردش می کنم

در جایی که پرندگان آواز می خوانند

و ناراحتی هایم را فراموش می کنم

همراه باد وحشی در موهایم

و نور خورشید روی گونه هایم

من به خاطر خواهم آورد چیزهایی که

احساس زنده بودن به من می دهند

و اینکه چقدر مشکلات من در مقایسه با

زیبایی و شکوه زندگی کوچک هستند

من آرامشی را که در مسیر راه وجود دارد

جمع خواهم کرد

گل هایی را که در راه و در برج یخی هستند

جمع می کنم و آنها را مال خود می کنم

چمن های که موج می خورند و سایه درختان

مرا شفا خواهند داد

حسی از راحتی را در روح من ایجاد می کنند

که در تمام وجودم جریان خواهد داشت

قلب من روشن خواهد بود

من بارها و مسوولیت هایم را بر می دارم

و اجازه می دهم که باد آنها را بر فراز تپه ها

مافوق دسترس من ببرد

و وقتی به خانه بازگردم

قویتر خواهم بود

و یک چشم انداز جدید و روشن

در زندگیم خواهم داشت.

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر