۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

::لـیـمـو میـ گهـ:: واجب است بر زن و مرد مصری که قیام کنند

امام خمینی(ره) از حوادث امروز مصر می گویند

واجب است بر زن و مرد مصری که قیام کنند

 

ملت مصر اعتنا نکند به این حکومت جائری که اعلام می کند که ما هر کس اسم از اسلام ببردسرکوب می کنیم . بدانند که اسلام در مصر در خطر است و واجب است بر زن و مردمصری که قیام کنند و این حکومت فاسد را، که از اول اعلام جنگ با اسلام داده است ،سرکوب کنند

 

 

 

آثار بیانات گوهرگونه امام خمینی(ره) که مدتها پس از ایرادشان به وقوع می پیوندد،بیش از پیش انسان را با عمق نظریات بنیانگذار فرزانه انقلاب اسلامی آشنا می کند.حوادث چند هفته گذشته در برخی کشورهای عربی و اسلامی و خصوصا وقایع  مصر،از جمله مسایلی است که امام خمینی سالها پیش به آن پرداخته اند و مردم مصر را به قیام علیه "مبارک" دیکتاتور فراخوانده اند.

 

و شما ای مستضعفان جهان و ای کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان بپاخیزید و حق را با چنگ و دندان بگیرید و از هیاهوی تبلیغاتی ابرقدرتها وعمال سرسپرده آنان نترسید؛ و حکام جنایتکار که دسترنج شما را به دشمنان شما و اسلام عزیز تسلیم می کنند از کشور خود برانید؛ و خود و طبقات خدمتگزار متعهد، زمام امور را به دست گیرید و همه در زیر پرچم پرافتخاراسلام مجتمع ، و با دشمنان اسلام و محرومان جهان به دفاع برخیزید؛ و به سوی یک دولت اسلامی با جمهوریهای آزاد و مستقل به پیش روید که با تحقق آن ،همه مستکبران جهان را به جای خود خواهید نشاند و همه مستضعفان را به امامت و وراثت ارض خواهید رساند. به امید آن روز که خداوند تعالی وعده فرموده است.(1)

 اینها می بینند که در تمام دنیا، در حتی سیاههای خود امریکا، زمزمه های فنای آنهادارد بلند می شود. اینها دیدند که اسلام قدرتی دارد که خودش به پیش می رود و خودش مردم را و جناحهای متدین را و جناحهای مظلومین را بسیج می کند - و ان شاءالله ، با این قیام همگانی مستضعفین جهان فاتحه ابرقدرتها خوانده خواهد شد. اینها از این می ترسند. اینها به ایران کار ندارند، به ملت ایران کار ندارند؛ اینها به اسلام کار دارند.ملت ایران چون سمبل اسلام است و با هدایت اسلام قیام کرده است و این قیام صادرشده است به کشورهای دیگر و هر یک از کشورها قیام کرده اند و درصدد قیام هستند وپشتیبانی می کنند از این قیام انسانی - اسلامی ایران ، آنها خوف این را دارند که در منطقه ،بلکه در همه جهان منافع خودشان را و سلطه خودشان را از دست بدهند. الان مصر قیام کرده است ، عراق مشغول به قیام است و سایر جاها همین طور. و با خواست خدا، ملتهاوقتی که اطلاع پیدا بکنند از انگیزه ای که ایران دارد، خود آنها هم همین انگیزه را دارند وقیام می کنند و افرادی مثل صدام و مثل دیگر جنایتکاران را، مثل سادات را و دیگرجنایتکاران را خودشان تصفیه خواهند کرد

  ملت مصر اعتنا نکند به این حکومت جائری که اعلام می کند که ما هر کس اسم از اسلام ببردسرکوب می کنیم . بدانند که اسلام در مصر در خطر است و واجب است بر زن و مردمصری که قیام کنند و این حکومت فاسد را، که از اول اعلام جنگ با اسلام داده است ،سرکوب کنند.(2)

ملت مصر باید این مطلب را بداند که اگر قیام کند برخلاف این توطئه‏ ها، همان طورى که ایران قیام کرد، آنجا هم پیروز خواهد شد . ملت مصر از حکومت نظامى نترسد و به او اعتنا نکند و همان‏طور که ایران حکومت نظامى را شکست و به خیابانها ریخت، آنها هم بشکنند و به خیابانها بریزند و این تفاله‏هاى امریکا را بیرون بریزند. ملت مصر ننشینند تا این قدرت از بین رفته دوباره دست و پاى خودش را جمع کند و نفوذ خودش را بر ملت تحمیل کند. امروز روزى است که ملت مصر باید قیام کند. امروز روز ضعف دولت است و قدرت ملت. باید قدرت را نشان دهد و اعتناى به این حکومت نظامىِ برخلاف همه موازین نکند و بشکند این حکومت نظامى را و به خیابانها بریزد و این دولتى [را] که مى‏خواهد با سرنیزه با اسلام مخالفت کند و به صراحت مى‏گوید که هرکس که به اسلام وفادار باشد او را سرکوب مى‏کنیم، [از بین ببرد.] این تکلیفى است براى ملت مصر، براى علمایى که وابسته به حکومت نیستند. این تکلیفى است براى علما. علماى مصر بپا خیزند و براى خاطر خدا، از اسلام دفاع کنند. چه عذرى است براى علماى مصر که اعلام ضدیت با اسلام را- این حکومت قبل از آمدنش به سرکار اعلام کرده است که هرچه با اسلام ربط داشته باشد ما او را سرکوب مى‏کنیم- چه عذرى است براى علماى اسلام در مصر که نشسته‏اند و گوش مى‏کنند تا اینکه اینها دوباره غلبه کنند؟! امروز شما پیروزید.

ملت مصر امروز قدرت دستش است.ارتش معلوم نیست که با دولت باشد، مگر آنهایى که جیره خوار امریکا هستند. ارتش مصر توجه کند به اینکه اگر بخواهد پشتیبانى کند از این حکومتى که اعلام کرده است که من تابع امریکا هستم و اسرائیل و من هرکس دم از اسلام بزند او را خفه مى‏کنم، این ننگ را به خودش، ارتش مصر راه ندهد و مهلت ندهد تا بعد از این، باز اسرائیل بیاید و به شما حکومت کند، و اسرائیل و امریکا مقدرات شما را در دست بگیرند.(3)

1-صحیفه سیاسی الهی امام خمینی(ره)-بند ف
2-
صحیفه امام خمینی-جلد پانزدهم-صفحات 315 و 316
3-صحیفه امام خمینی-جلد پانزدهم-صفحه 285


به نقل از لينك زير

http://ammarname.ir/component/weblinksplus/24/1215-%D9%88%D8%A7%D8%AC%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%B1-%D8%B2%D9%86-%D9%88-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D8%B5%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%82%DB%8C%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF

--
همین حالا یک مطلب به گروه لیمو ارسال کنید.
درشت بخوانید: (مطالبی که دارای عکس هستند) حتما برای تماشای عکس برروی گزینه
Display images below
کلیک نمایید (دوستان دیگه تو هر مطلب تاکید نکنن)
*
 
ظاهر جدید گروه لیمو:
https://groups.google.com/d/forum/lymoo?fromgroups
ظاهر قدیم:
http://groups.google.com/group/lymoo
برای تنظیمات شخصی مانند ویرایش اسم و آواتار شخصیتان به ظاهر جدید گروه مراجعه کنید%
 
*
 
حتما برای ارسال مطلب از آدرس زیر استفاده کنید، ابتدا مطلب را آماده سپس به آدرس رایانامه زیر ارسال کنید:(اینـ بهترهـ)
lymoo@googlegroups.com
*
برایـ سایر گزینهـ ها ، بهـ اینـ گروهـ مراجعهـ کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa
*
ویرایشـ عضویتــ ::
http://groups.google.com/group/lymoo/subscribe?hl=fa_US
-----------------------------------------------
با تشکر:
شادمهر
مـــدیــریــتــــ گروهـــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر