۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

کتاب الکترونیکی مجموعه ۱۰۰ داستان کوتاه تاثیر گذار

Posted: 30 Jan 2011 07:53 AM PST

نام کتاب: ۱۰۰ داستان کوتاه تاثیر گذار

نویسنده: سید عماد رضوی

تعداد صفحات: ۳۲

فرمت کتاب: PDF

زبان کتاب: فارسی

توضیحات:

یک کتاب کوچک و بسیار جالب که شامل ۱۰۰ داستان کوتاه می باشد که خواندن داستان و فهمیدن نتیجه و پندهای آن بر انسان تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت. پیشنهاد میکنیم حتماً دانلود کنید.

عناوین تعدادی از داستان های موجود در کتاب:

- مورچه و سلیمان

- سگ باهوش

- روزی که امیرکبیر گریست

- ساحل و صدف

- هوش ایرانی و هوش آمریکایی

و …(...)
ادامه مطلب کتاب الکترونیکی مجموعه ۱۰۰ داستان کوتاه تاثیر گذار

مجموعه تصاویر فوق العاده زیبا از گل ها با کیفیت HD

Posted: 30 Jan 2011 07:57 AM PST

این بار برای شما عزیزان مجموعه تصاویر فوق العاده زیبا از گل ها را آماده کرده ایم.این تصاویر از کیفیت بالای برخوردار بوده و این تصاویر در سایز۱۶۰۰*۲۵۶۰ پیکسل تهیه شده است.این مجموعه تصاویر زیبا و با کیفیت که شامل ۲۴ عکس می باشد را در یک فایل فشرده شده در اختیار شما قرار داده ایم. با دانلود این تصاویر و استفاده به عنوان تصویر زمینه دسکتاپ خود نهایت لذت را ببرید.(...)
ادامه مطلب مجموعه تصاویر فوق العاده زیبا از گل ها با کیفیت HD

محافظت در برابر انواع تهدیدها و تروجان های خطرناک با GridinSoft Trojan Killer v2.0.7.4

Posted: 30 Jan 2011 08:03 AM PST

امروزه در اینترنت بسیاری از سایت های حاوی تروجان های مخرب و زیان آور باعث صدمه رساندن به کامپیوتر افراد شده، و اکثر افراد متوجه وجود چنین فایل های مخربی در سیستم خود نمی شوند. نرم افزار Trojan Killer تمامی تروجان ها و فایل های مخربی که در سیستم و هارددیسک شما موجود هستند را پیدا کرده و به راحتی آنها را پاک می کند. این نرم افزار با محافظ قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی، تروجان ها، SPYWARE ها و … ایستادگی می کند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت می کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قدرت تشخصی فوق العاده بالا و شناسائی اکثر تروجان ها، جلوگیری از سرقت رمزهای عبور، سرعت جستجوی بسیار بالا، امکان حذف، پاکسازی، و بلوک کردن،شناسایی قدرتمند مموری و لوکال درایو ها و … اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GridinSoft Trojan Killer v2.0.7.4:

- دارای گارد محافظ قدرتمند در برابر خطرات احتمالی در هنگام اتصال به اینترنت

- قدرت تشخصی فوق العاده بالا و شناسائی اکثر تروجان ها

- بررسی اطلاعات سطح هارد دیسک به صورت لحظه ای

- جلوگیری از سرقت رمزهای عبور و شخصی

- بدون گرفتن فضا و مقدار رم و پردازش کامپیوتر

- سرعت جستجوی بسیار بالا با هسته قدرتمند

- ریست کردن تمامی تنظیمات امنیتی سیستم که ممکن است امنیت شما را به خطر بیندازند

- ریست کردن اطلاعات موجود در مموری سیستم شما

- ریست کردن فایل های موجود در کش اینترنت

- امکان حذف، پاکسازی، و بلوک کردن در صورتیکه فایل سیستمی شما دچار مشکل شده باشد

- شناسائی قدرتمند مموری و لوکال درایو ها

- حجمی متعادل و کارکرد بسیار بالا

- بررسی حافظه های متصل شده و پاک سازی آن ها

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …(...)
ادامه مطلب محافظت در برابر انواع تهدیدها و تروجان های خطرناک با GridinSoft Trojan Killer v2.0.7.4

مستند Man vs. Wild – The Rockies – انسان در برابر طبیعت : کوههای راکی

Posted: 30 Jan 2011 08:08 AM PST

پخش برنامه تلویزیونی Man vs Wild (انسان در مقابل طبیعت) از سال ۲۰۰۶ در کانال معروف Discovery آغاز شد. در این برنامه تلویزیونی فردی به نام Bear Grylls به همراه یک تیم چند نفره فیلم برداری در هر قسمت راهی یکی از نقاط مختلف کره زمین می شود و در هر قسمت به شما آموزش می دهد که اگر در این مناطق گم شدید چگونه در طبیعت بدون داشتن هیچ گونه وسیله خاصی و فقط با داشتن یک بطری آب و در مواقعی یک چاقوی جیبی ساده، بتوانید زنده بمانید و با استفاده از نشانه های موجود در طبیعت خود را نجات دهید.

Bear Grylls کیست؟

Bear Grylls قبل از این برنامه سرباز بوده و در نیرو های ویژه بریتانیا (British Special Forces) خدمت می کرده و جزو کسانی هست که به قله اورست  نیز صعود کرده …

در این مجموعه نکات مفیدی برای هر فرد وجود دارد.

نکات جالب این مجموعه تلویزیونی:

- در این برنامه تیم فیلم بردار حق هیچ گونه دخالتی در کار های Bear  را ندارد مگر در مواردی که خطر مرگ حتمی باشد، به عنوان مثال در یکی از قسمت ها که در جنگل های باران خیز Costa rica فیلم برداری می شد ماری سمی روبروی Bear Grylls درآمد اما طبق گفته خود او تیم فیلم برداری هیچ گونه دخالتی انجام نداد.

- در بعضی از قسمت های این برنامه Bear برای زنده ماندن حتی مجبور می شود کرم های زیر درخت ها را بخورد چون به گفته خودش منبع پروتئین هست و اگر این کار را انجام نمی داد به علت سو تغذیه مرگ او حتمی بود.

- در قسمت دیگری برای گذراندن شب در منطقه ای از جنگل که در آن عقرب زیاد بود توضیح داد که محوطه ای از زمین را که می خواهید روی آن بخوابید از هر گونه برگ و خس و خاشاک پاک کنید زیرا عقرب ها ترجیح می دهند از سطوح صاف و خالی عبور نکنند و این باعث می شود به جایی که شما روی آن خوابیده اید نزدیک نشوند .

- در قسمتی دیگر در صحرای مواب در ایالت یوتا برای گذراندن شب به غار کوچکی در صخره ای پناه برد و در نصفه های شب صدای یک مار زنگی از محوطه ورودی غار روی صخره باعث شد که Bear رو به دوربین بگوید در این مواقع به دلیل تاریکی هوا و نبود دید مناسب شما نباید از غار بیرون بیایید و فرار کنید و برای دور کردن مار کافی هست با سنگی روی دیواره ها و کف غار بکوبید و چون مار ها از لرزش بیزار هستند به دلیل ایجاد لرزش در صخره بوسیله کوبیدن سنگ مار از آن محدوده دور می شود.

بعضی از قسمت های این برنامه مانند نقاطی از کشور خودمان می باشد و یاد گرفتن مهارت های زندگی در طبیعت باعث می شود هر فردی اگر در موقعیتی مشابه قرار گرفت شانس زنده ماندن بیشتری نسبت به کسی داشته باشد که این تکنیک ها را بلد نیست.(...)
ادامه مطلب مستند Man vs. Wild – The Rockies – انسان در برابر طبیعت : کوههای راکی

آموزش ترفندهای فتوشاپ CS5 از شرکت لیندا

Posted: 30 Jan 2011 10:18 AM PST

همانگونه که می دانید شرکت Lynda یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت های ساخت مجموعه های چندرسانه ای آموزشی در سراسر دنیا به شمار می رود. در واقع این شرکت طریقه کار با نرم افزارهای معروف و پرکاربرد رشته های مختلف مانند معماری ، ساختمان ، گرافیک ، کامپیوتر ، برق ، الکترونیک و … را به صورت یک فیلم آموزشی که توسط متخصصان کار با همان نرم افزار آموزش داده می شود را تهیه می کند.

پس از آموزش های پر طرفداری که در سایت قرار گرفت، در این پست قصد داریم آموزش یکی از تکنیک های نرم افزارهای معروف فتوشاپ را برای کاربران عزیز بین دانلود آماده نمائیم. تکنیک های Deke یک مجموعه ای از پروژه های کوتاه فتوشاپ می باشد که قادر است افکت های خلاقانه ای ایجاد کند که ده دقیقه یا کمتر کامل انجام شود. این مجموعه توسط  مهندس گرافیک کامپیوتر Deke McClelland  تدریس و ارائه شده که بصورت گام به گام مراحل کار را به شما آموزش می دهد.هدف از این آموزش نشان دادن این است که چگونه ویژگی های مختلف فتوشاپ می تواند در ترکیبی قوی تر گردهم آیند و در دنیای واقعی از آنها استفاده نمود همانطوری که نمونه های آنها را می توان در پروژه های خلاقانه امروزی مشاهده کرد.

این فیلم آموزشی محصول سال ۲۰۱۱ می باشد که برای شما عزیزان آماده شده است.فرمت فیلم ها Mov می باشد که با استفاده از نرم افزار KM-Player قابل اجرا می باشد

مطالب مجموعه Lynda.com Photoshop CS5 Tutorials Dekes Techniques شامل:

Creating ice type

Branding type on a texture

Creating an image-branding machine

Capturing effects with layer comps(...)
ادامه مطلب آموزش ترفندهای فتوشاپ CS5 از شرکت لیندا

مجموعه ۳۰ والپیپر زیبا و باکیفیت برای دسکتاپ شما

Posted: 30 Jan 2011 10:22 AM PST

این مجموعه شامل ۳۰ والپیپر زیبا و با کیفیت با فرمت jpg می باشد. کاربران گرامی می توانند از این پک جدید والپیپر برای تزیئن بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند.(...)
ادامه مطلب مجموعه ۳۰ والپیپر زیبا و باکیفیت برای دسکتاپ شما

مستند Life after People : The Bodies Left Behind – حیات کره زمین پس از نابودی انسان : اجساد برجای مانده

Posted: 30 Jan 2011 01:11 PM PST

به سیاره زمین خوش آمدید: جمعیت = ۰ نفر!

اگر بشر به یکباره از روی زمین محو شود، برای دنیایی که پشت سر خود برجای  گذاشته چه اتفاقی خواهد افتاد؟! چه برسر ساختمان ها و بناهای نمادین و تاریخی ما، گیاهان و جانوران اهلی و وحشی، درختان و غیره خواهد آمد؟ چه موجوداتی جایگزین ما در سیاره زمین خواهند شد؟ چه چیزهایی وجود ما بر این سیاره خاکی را ثابت می نمایند و چه چیزهایی از ما براین سیاره برجای خواهد ماند و آیا متروکه های بازمانده از تمدن بشری بیش از یک میلیون سال دوام خواهند داشت؟

این ها همه پرسش هایی هستند که در مستند زیبا و هیجان انگیز Life After People به آنها پاسخ داده می شود، و این بار کانال History دیدگاه شگفت انگیز متفاوتی در رابطه با این که سیاره زمین پس از انقراض بشر چگونه خواهد بود ارائه می نماید، هر روز، ماه و سالی که از ناپدید شدن بشر از روی زمین می گذرد، سرنوشت محیط ها، شهرها و منظره های مختلف تغییر می یابند، زمانی که کلان شهرهایی همچون نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو و واشینگتن دی سی توسط طبیعت ویران می شوند، برای درک بهتر این موضوع سفری خواهید داشت به روستاهای متروکه در اطراف چرنوبیل که پس از آن فاجعه هسته ای رها شدند، سپس سفری به جزایر دوردست و خارج از محدوده ساحل ایالت Maine در آمریکای شمالی در جستجوی شهرهای رها شده ای که تنها در عرض چند دهه اخیر از صفحه روزگار محو شده اند و زمانی پرجمعیت ترین مکان روی زمین بوده اند، خواهیم داشت و پس از آن عازم محدوده زیر خیابان های نیویورک می شویم تا ببینیم چگونه ممکن است تونل های مترو به کانال های پر از آب تدیل شوند، کانال History شما را به سفری شگفت انگیز در مجموعه Life After ، از میان ماجراهای مهیجی که جلوه های ویژه کامپیوتری بی نظیر همانند فیلم را با پیش بینی های متخصصین مختلف در زمینه های مهندسی، زیست شناسی، زمین شناسی، گیاه شناسی، بوم شناسی، هواشناسی و باستان شناسی برای نمایش چگونگی چشم انداز سیاره ما و تغییراتی که در آن در عدم حضور ما بوجود خواهند آمد می برد و در هر اپیزود بینندگان شاهد تخریب ساختمان ها و بناهای نمادین بشر از برج هایSears Tower و Astrodome گرفته تا ساختمان Chrysler Building  تا کلیسای Sistine Chapel و غیره خواهید بود ، همچنین می بینیم که برج ساعت Big Ben دیگر از تیک تاک باز می ایستد، و ایستگاه فضای بین المللی (ISS) تنها در مدت چند سال از مدار خارج و بر روی زمین سقوط می نماید در حالی که آثار تاریخی مانند “نماد استقلال” و باقی مانده های مومیایی شده شاه Tutankhamen برای دهه ها همچنان باقی خواهند ماند.

خلاصه قسمت: در این قسمت ما شاهد اتفاقاتی هستیم که برای اجساد باقی‌ ماندهٔ انسان ها می‌افتد. اکثر اجساد به وسیلهٔ خاک دفن می شوند، مقداری از آن ها به مومیایی تبدیل شده و تعدادی نیز به خاطر دمای پایین یخ می زنند. ولی‌ آیا به راستی‌ تمام اثرات بشر نابود می شود؟ یا بعضی‌ از نشان‌های حیات بشری بجا می ماند؟ مانند مجسمهٔ آزادی یا برج‌های سر به فلک کشیده.

این قسمت سفری است به آیندهٔ شهر‌های بزرگ دنیا و مکان هایی که نشان دهنده ی تمدن آدمی‌ بعد از نابودی انسان‌ها می‌باشد.(...)
ادامه مطلب مستند Life after People : The Bodies Left Behind – حیات کره زمین پس از نابودی انسان : اجساد برجای مانده

نسخه جدید مرورگر جاوای قدرتمند ۷٫۵ UC Browser برای موبایل

Posted: 30 Jan 2011 01:17 PM PST

سرانجام پس از مدت ها انتظار نسخه ی رسمی و جدید مرورگر جاوا UC Browser نسخه ی ۷٫۵ منتشر شد . به طور کل برای موبایل ها نرم افزار های مرورگر اینترنت زیادی طراحی شده است که جز یکی دو شرکت خاص ، بقیه موفق به ارائه ی نرم افزاری با امکانات و یا حتی ظاهر چشم گیری نشده اند . یکی از نرم افزار هایی که موفق به کسب محبوبیت و طرفدار زیادی به خود شده است و ظاهر عالی و امکانات آن دل هر کسی را برده است ، UC Browser است که بعضی ها آن را بهترین مرورگر موبایل می دانند . در این ورژن باگ های قبلی رفع شده و قابلیت عکس گیری از محیط نرم افزار و سازگاری با گوشی های صفحه لمسی به آن اضافه شده است .(...)
ادامه مطلب نسخه جدید مرورگر جاوای قدرتمند ۷٫۵ UC Browser برای موبایل

بازی زیبای Youda Farmer 2: Save the Village

Posted: 30 Jan 2011 01:31 PM PST

به تازگی ، پس از مدت ها انتظار نسخه ی دوم بازی Youda Farmer منتشر شده است .Youda Farmer یک بازی آرکید و دوست داشتنی می باشد که داستان آن از این قرار است که زن و شوهری در مزرعه ای زندگی میکنند و روزی رییس مزرعه به کل همه چیز را به هم میزند و مزرعه و روستا با وضعیت نا به سامانی مواجه می شوند . و این زن و شوهر تصمیم به کار بیشتر در مزرعه و آباد سازی روستا میگیرند .

کنترل بازی فقط با موس است . شما ابتدا دارای یک تولیدی بیشتر نیستید اما کم کم در صورت پیشرفت در بازی امکانات و بخش های بیشتری به مزرعه شما اضافه میشود . شما باید محصولات خود را برداشت کنید و به شهر سفر کنید و آن ها را به فروش برسانید . بعد از گذشت چند مرحله این فروشنده ها هستند که به شما سفارش میدهند و شما باید محصولاتی که آنها میخواهند را جمع آوری کرده و به شهر ببرید و به آنها تحویل دهید . پیشرفت گرافیک بازی ، تغییراتی در سبک بازی ، صداگذاری خوب ، حجم کم و … از دیگر ویژگی های این بازی می باشد . وسایل ، بخش ها ، مراحل ویژه و محصولات جدید از جمله مواردی است که به نسخه ی دوم این بازی اضافه شده است .

ویژگی های بازی Youda Farmer 2: Save the Village :
- مراحل بسیار زیاد و سرگرم کننده
- گرافیک و صداگذاری شاد و عالی
- دارا بودن تمامی خصوصیات یک روستای کامل ، مانند مرغداری، گاوداری، خوکداری،گندم زار و ….
- کنترل ساده  و تنها با موس
- صداگذاری خوب
- حجم نسبتا کم
- اضافه شدن وسایل ، بخش ها ، مراحل ویژه و محصولات جدید(...)
ادامه مطلب بازی زیبای Youda Farmer 2: Save the Village

بازی زیبای Apache: Air Assault – هلیکوپتر آپاچی : حمله هوایی

Posted: 30 Jan 2011 01:49 PM PST

Apache: Air Assault بازی نبردهای هوایی مدرن است و برای اولین بار نبرد بین هلیکوپترهای نظامی ارتش را بصورتی کاملا شبیه‌سازی شده به نمایش می‌گذارد و بازی کنندگان در آن می توانند کنترل هلی کوپترهای آپاچی مرگبار متنوع و تجهیزشده به پیشرفته ترین سلاح های نظامی را بدست گیرند، و هدف شما جلوگیری از حملات تروریستی از طریق حمله های هوایی و نابود کردن نیروهای دشمن از بالای سرآنها در حساس ترین مناطق جنگی جهان می باشد. این عنوان جدید در گذشته توسط شرکت Gaijin Entertainment  سازنده بازی‌های شبیه‌ساز از قبیل IL-2 Sturmovik Birds of Prey معرفی و مورد تحسین قرار گرفته شده بود و اکنون کمپانی نام آشنای Activision پس از چندین سال تصمیم به احیای این بازی توسط استودیوی سازنده سابق بازی نموده است. شما در انجام این بازی می‌توانید تصمیم بگیرید که تنهایی یا در حالت Co-Pilot(کمک خلبان) شانزده مرحله چندگانه نظامی شامل نبردهای زمینی و هوایی در سواحل افریقا، کوهستان های خاورمیانه و جنگل های آمریکای مرکزی که هریک بصورت دقیق  و با استفاده از اطلاعات نقشه ای از تصاویر ماهواره ای دنیای واقعی طراحی شده اند را به انجام رسانید، Apache: Air Assault تجربه‌ای واقعی از شرایط و عملیات حساس، سخت و دشوار ارتش برای بازی کننده را به ارمغان می آورد و به اتمام رساندن هر مرحله لازمه بکارگیری دقت و احتیاط کافی می‌باشد.(...)
ادامه مطلب بازی زیبای Apache: Air Assault – هلیکوپتر آپاچی : حمله هوایی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر