۱۳۸۹ اسفند ۸, یکشنبه

Re: شرمنده لطف و مرحمت دوستان


  آهنگ دل پریشان مرضیه آلبوم برق نگاه

خداوندا کز فراق او آتشم زدی خاکسترم کن
به بادم ده وانگهی ز نو زنده ام کن و عاشق ترم کن
عاشق ترم کن

ذوق مستیم کو؟
شور هستیم کو؟
از نو مرا دیوانه کن ای دل پریشان
ای دل پریشان

یا رب این دل من
گشته قاتل من
حال از تو و پی در ز تو حال من بگردان
حال من بگردان

عاشق شدم و رسوا نشدم
سوداگر این دنیا نشدم
من شمع بی پروانه در شام تار خویشم
مجنون بی لیلا در این روزگار خویشم

ای ساقی آشفته مو مستم تو کردی
دیوانه و پیمانه بر دستم تو کردی
با پای خود آمدم در این میکده
ای ساقی تو هم باده ای در ساغرم کن
عاشق ترم کن

خداوندا کز فراق او آتشم زدی خاکسترم کن
به بادم ده وانگهی ز نو زنده ام کن و عاشق ترم کن
عاشق ترم کن

http://www.mediafire.com/?t4z2m8v88qca22a



2011/2/28 naghmeh ensemble <naghmeh_ensemble@hotmail.com>
Janab Behkoo            28/2/2011
 
 
Man ham modat hast ke donbal ahang Dele Parishan hastam.Valy hata dar link zeer ham moafagh be peyada karden an neshodam.Mamnoon meshvam agar befarmaeed dar link zeer kodam yek azin ahang ha in ahang ast.
 
Ba ehteram
Jamshid Rezaei
London

 

Date: Mon, 21 Feb 2011 20:07:01 +0100
Subject: Re: شرمنده لطف و مرحمت دوستان
From: behkhoo@googlemail.com
To: reza_shirinkam@yahoo.com
CC: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com

درود بر شما دوست
به پیوند پایین نگا هی بیاندازید
امیدوارم پیروز باشید
 
س بهخو

 
 
 
2011/2/21 Reza Shirinkam <reza_shirinkam@yahoo.com>
درود بر دوستان عزیز رادیو گلها
بیشتر از یکماه است که خواهشی از یاران صمیمی و باوفای رادیو گلها داشتم مبنی بر اینکه تقاضای یک تصنیف قدیمی از بانو مرضیه رادارم با این مضمون
دل پریشانم زغم گرفته
بیا که دور از تو دلم گرفته
چه کرده ام یارب که لحظه ای امشب
دلم نمی آساید
الی آخر
حال دیدم دوستان چه لطف و مرحمت خالصانه ای داشتند که چندی از آنان میل زدند و گفتند ما این تصنیف را داریم و در چند روز آینده خواهیم فرستاد وما را شرمنده الطاف بی دریغشان کردند البته ناگفته نماند با کمی کوتاهی ما را از خودشان دلسرد کردند
خواهشی که در این زمان از دوستان دارم البته درصورت امکان و اگر به کسی برنخورد اینست که اگر دوستی در آرشیو موسیقی خود این تصنیف را دارد ما را هم بهره مند کند
 
با تشکر رضا شیرینکام  



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر