۱۳۹۰ اردیبهشت ۶, سه‌شنبه

پسر عنکبوتی 3 ساله شمال ايران

 

آیا در شهر صومعه‌سرا پسر عنکبوتی را دیده‌اید؟ آیا اصلا حرفی در این باره شنیده‌اید؟ آیا اطلاعاتی در این مورد دارید؟

 

به گزارش سوما نیوز، فرید ملک ‌جهان، کودک خردسالی که هنوز به سن ۳ سالگی نرسیده و خیلی‌ها او را با نام «پسر عنکبوتی» می‌شناسند در روز جمعه ۲۶ فروردین سال ۹۰ در یک اقدام جالب و بی سابقه از یک میله به ارتفاع ۹ متر صعود کرد. جالب توجه است که وی در این صعود از هیچ ابزارکمکی استفاده نکرده است.

 

فرید برای اولین بار در سن ۱۵ ماهگی با بالا رفتن از یک کرکره ۴ متری به نام پسر عنکبوتی معروف شد. گفتنی است پدر و مادر فرید از اینکه پسرشان با داشتن سن کم و بدون هیچ واهمه‌‌ای قادر به انجام این کار است به او افتخار می‌کنند و ناراحتیشان این است که در وهله اول هیچ باشگاه صخره نوردی شرایط مناسب برای پذیرش فرزندشان را دارا نیست و در وهله دوم به جای اینکه مسئولین ورزش شهرستان به دنبال شکوفا کردن استعداد این خردسال صومعه‌سرایی باشند تا بتواند برای شهر افتخار آفرینی کند، پدر و مادرش به دنبال راه حلی از یک سازمان به سازمان دیگر می‌روند.

 

لازم به ذکر است والدین پسر عنکبوتی در حال پیگیری راهی هستند که بتوانند این خردسال مستعد را به عنوان کوچکترین صعود کننده در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند.

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/2/6/91696_166.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/2/6/91697_410.jpg

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/2/6/91698_755.jpg

 

 

 

*********************

 

 

 

کارت عروسی خلاقانه

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6588873238/ebhwrhwh.jpg

 

 


عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6588872232/14402IMMIMG_3430.jpg

 

 

 

**********************

 

 

 

کمر باریک ترین زن جهان

 

 

عکس متحرک و دارای حجم ۲ و نیم مگابایت - روی لینک زیر کلیک کنید

 

 

http://s1.picofile.com/file/6588876256/thin_girl.gif

 

 

 

********************

 

 

 

بازتاب بین المللی ممنوعيت تبليغات داروهای جنسي در داروخانه های ایران

 


برخي رسانه هاي خارجي به نامه اخير مدير كل دفتر تبليغات و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به وزارت بهداشت براي جلوگيري از تبليغ كالاهاي جنسي در داروخانه ها توجه نشان داده اند.

 

به گزارش عصر ايران روزنامه " يديوت آحارونوت " اسراييل با اشاره به اين مساله در مطلبي با عنوان " جنگ ايران با كاندوم "(!) ، مي نويسد : عليرضا كريمي مدير كل دفترتبليغات و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در مصاحبه اي با خبرگزاري فارس داروخانه هايي را كه اقدام به تبليغ محصولات جنسي به صورت آشكار مي كنند را تهديد به برخورد قضايي و حتي تعطيلي كرد.

 

روزنامه تايمز هند هم به مصاحبه راديو فردا با يك مدير داروخانه در تهران اشاره مي كند و از قول اين فرد مي نويسد كه : ما در اين تبليغات به عرضه داروهاي ضد بارداري و يا داروهاي تحريك كننده ميل جنسي مي پردازيم و تبليغات اين محصولات نه تنها مضر نيست بلكه در واقع در حكم آموزش استفاده از آنها به خريداران است

 

روزنامه القدس العربی چاپ لندن هم در مطلبی با عنوان " یک مقام مسئول ایرانی تبلیغات تولیدات جنسی در داروخانه ها را ممنوع کرد" نوشت: یک مقام ارشد در کابینه ایران خواستار ممنوعیت تبلیغات تولیدات جنسی مانند کاندوم و داروهای رفع ناتوانی جنسی در داروخانه ها شد.

 

وی در نامه ای خطاب به وزارت بهداشت ایران نوشت: به رغم اینکه قانون این موارد را منع کرده ولی انواع بسیاری از آگهی ها و تبلیغات در زمینه مسائل جنسی که غیراسلامی، غیراخلاقی و شنیع هستند؛ وجود دارند.

 

روزنامه القدس العربی اضافه می کند: در ایران، کاندوم، قرص های جلوگیری از بارداری و اشکال متنوعی از داروهای بیماری های جنسی به صورت علنی در داروخانه ها و فروشگاه های عمومی در پایتخت (تهران) به فروش می رسند.

 

همچنین مقامات ایرانی به دلیل دینی بودن حکومت این کشور و محدودیت های اجتماعی، با تبلیغات شفاف و صریح برای هر گونه تولید دارویی جنسی حتی اگر مصرف آن به دلیل مسائل پزشکی باشد؛ مخالف هستند.

 

 

مقام ایرانی چه گفته بود؟

 

مديركل دفتر تبليغات و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اخیراً در گفت و گو با خبرگزاری فارس ، از ارسال نامه اي به وزارت بهداشت براي جلوگيري از انجام "تبليغات غيراخلاقي، جنسي و شنيع " در داروخانه هاي سطح كشور خبر داده بود.

 

عليرضا كريمي گفته است: با وجودي كه داروخانه ها، يك مكان عمومي محسوب مي شوند و براساس قانون تبليغات كشوري انجام تبليغات غيراخلاقي كه حريم هاي شرعي و عرفي جامعه را رعايت نكند، ممنوع است اما متأسفانه شاهد انواع و اقسام "تبليغات شنيع و غير خلاقي " به صورت كاملا آزاد و بدون قيد و شرط در داروخانه ها هستيم. در حال حاضر انواع تبليغات رنگي و بي شرمانه براي تبليغ كالاهاي "جنسي " به صورت علني و آزادانه در سطح داردخانه هاي كشور انجام مي شود و اگر جلوي اين رويه غيراخلاقي گرفته نشود، مشخص نيست كه در آينده بانيان اين گونه از تبليغات به چه سبك و شيوه هاي جديدي براي تبليغ اين قبيل لوازم آرايشي و زيبايي روي خواهند آورد.

 

وی همچنین متذکر شده است: در صورتي كه وزارت بهداشت با اين رويه غيرقانوني و غيراخلاقي داروخانه ها برخورد لازم و قانوني را نكند، دفتر تبليغات مجبور خواهد شد از طريق مراجع قضايي و انتظامي اين تخلف را پيگيري كند و در صورت تكرار، امكان پلمب شدن امكاني كه مرتكب اين شيوه تبليغات غيرقانوني شده اند، وجود دارد

 

 

 

 

*********************

 

 

 

همین چند ساعت پیش... ! تصویر ارسالی از ناسا

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6588879274/nhaQF.jpg

 

 

 

*********************

 

 

 

 بی بند و باری در برخی از مناطق آزاد کشور

 

 

 

چکیده خبر: برخی شاهدان عینی در این مناطق مطالبی را عنوان می کنند که شاید برای بسیاری از مردم که در خصوص نحوه فعالیت این مناطق آگاهی چندانی ندارند، در حد فاجعه باشد. آن هم در کشوری که مهم ترین شاخصه آن تمایز فرهنگی با سایر کشورهای اسلامی است.
در یکی از تبلیغات یکی ازهتل های یکی از مناطق آزاد جنوب کشور، تصاویری از زنان و مردان تایلندی منتشر شده است که دراین هتل و شاید برخی هتل های دیگر، ماساژ میهمانان را بر عهده دارند. تا اینجای کار مشکلی نیست اما اگر شنیده شود که در صورت تمایل می توان ماساژورهای زن و مرد، ماساژ غیر همجنس خود را به عهده بگیرند چه می توان گفت؟ 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6588885310/1966_410.jpg

 

 

اتفاقات بسیاری در این مناطق رخ می دهد که برخی مسئولان آن ها را در قالب جذب گردشگر و سرو برخی خوراکی ها و نوشیدنی ها را برای غیر ایرانی ها توجیه می کنند. یعنی خارجی ها می توانند در هتل های ایران مشروب میل بفرمایند و عکس یادگاری هم بگیرند.
نکته قابل ذکر در اینجا این است که آیا مناطق آزاد جزو مرزهای ایران اسلامی به شمار نمی روند؟ آیا تنها منطقه آزاد بودن برای به معنای آزاد بودن از انجام حرام و حلال خداوند کافی است؟ آیا مسوولان گردشگری کشور با علم به اینکه در این مناطق واقعا چه می گذرد این گونه در خصوص فعالیت های اسلامی دراین مناطق سخن می گویند؟ یا جریان دیگری نیز هست؟

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6588884304/1965_363.jpg

 

 

 

**********************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6588888328/11852_332.jpg

 

 

 

***********************

 

 

 

اقدام عجیب یک دانشگاه در برخورد با بد حجابی ! ا 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6588893358/46498_585.jpg

 

 

مسئولین دانشگاه هرمزگان در اقدامی جدید روش عجیبی را برای برخورد با افراد بد حجاب در دانشگاه اتخاذ کرده اند. به گزارش خبرگزاری سایوک به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، مسئولین حراست دانشگاه هرمزگان برای مقابله با رواج بد حجابی در این دانشگاه، در اقدامی عجیب علاوه بر تذکر زبانی به دانشجویان بد حجاب، کارت دانشجویی افراد را گرفته و پشت شیشه اتاقک حراست ورودی دانشگاه نصب می کند تا دیگر دانشجویان این کارت ها را ببینند و درس عبرت بگیرند! قرار گرفتن کارت دانشجویی در بر روی شیشه اتاقک به گونه ای است که تمام مشخصات شخصی این دانشجویان در مقابل دیدگان تمام دانشجویان قرار می گیرد. نکته قابل توجه آنکه نه تنها این اقدام تاثیر مثبتی بر نحوه پوشش دانشجویان نداشته است بلکه با بوجود آوردن وجهه ی بسیار بد در موضوع مقابله با بی حجابی موجبات سوئ استفاده ی برخی افراد سودجو را فراهم کرده است. این اقدان عجیب و نسنجیده مسئولین حراست این دانشگاه نه تنها به رعایت شئونات کمکی کرده بلکه حواشی مختلفی را هم با خود به دنبال داشته است که می توان از سوء استفاده ی برخی افراد سودجو نسبت به مشخصات نمایان شده ی دانشجویان به عنوان یکی از نمونه های این تبعات منفی نام برد

 

 

 

******************

 

 

 

من از مرگ نمی‌ترسم، من از چیزهایی می‌ترسم که در کامپیوترم پیدا خواهند کرد

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6588894364/3t3ty.jpg

 

 

 

 

***********************

 

 








بعضی از ایمیل های این گروه به پوشه اسپم میروند. لطفا پوشه اسپم خود را نیز چک کنید 

 

 

 

نظرات ، انتقادات ، پیشنهادات کلی خود پیرامون ایمیل های ارسالی را در لینک زیر مطرح کنید

 

 

 

کلیک کنید 

 

 

Www.GhiyamatGroup.Blogsky.Com

 

 

عضویت در گروه

--
دریافت این پیام بدلیل عضویت شما در "گروه اینترنتی منصور قیامت" است.
 
 
جهت تماس با منصور قیامت (مدیر این گروه) به این آدرس ایمیل ارسال کنید: Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
 
 
اگر ایمیل ها برای شما مزاحمت ایجاد میکنند و مایل به دریافت آنها نیستید کافیست یک ایمیل با عنوان "لغو عضویت" به منصور قیامت مدیر این گروه ارسال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر