۱۳۹۰ اردیبهشت ۳, شنبه

پنجمین کنفرانس مدیریت بازاریابی - تکنیک های فروش تبلیغات و رقابت موفق

پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی؛ تکنیک های فروش، تبلیغات و رقابت موفق؛ بازاریابی با بودجه محدود

تاریخ برگزاری: 15 و 16 تیر ماه 1390


"Don't buy market share,
Figure out how to earn it.", Philip Kotler
برای کسب سهم بازار  هزینه نکنید، راه بدست آوردن آن را پیدا کنید. فیلیپ کاتلر
 

آشنایی با دانش روز بازاریابی دنیا

پروفسور ملکوم مکدونالد

استاد برجسته دانشگاه کرانفیلد انگلستان

استاد مهمان دانشکده مدیریت وارویک

مشاور ارشد شرکت‌های هیتاچی، اوراکل، زیراکس، کوداک و غیره
نویسنده بیش از چهل عنوان کتاب در زمینه بازاریابی

باب دیویس

مدرس ارشد طراح دوره‌های تخصصی موسسات بین المللی

مشاور ارشد در زمینه‌های فروش و بازاریابی

با سابقه مشاوره بازاریابی و فروش در چندین شرکت بین‌المللی در صنایع مخابرات، نفت و پتروشیمی، نرم‌افزار و صنایع غذایی

مایا بوردو

فارغ‌التحصیل دانشکده مدیریت دانشگاه هاروارد

(مدیر عامل شرکت اولسون زالتمن (یکی از شرکت‌های وابسته به دانشگاه هاروارد

مشاور شرکت‌های کوکاکولا، آی بی ام، سیسکو، کرافت و غیره

چارلز نیکسون

مدیر ارشد و یکی از مؤسسان کالج مدیریت کمبریج

مشاور ارشد شرکت‌های
Courtaulds, Arthur Andersen, Mercury Communications, Cashnet, Extel Financial, Touche Remnant Fund Managers

نیل مکفی

 Nuance Research Ltd - UK موسس و مدیر عامل شرکت تحقیقات بازار

Esomar 2010 سخنران برجسته کنفرانس بین‌المللی 

متخصص تحقیقات بازار با بیش از سه دهه سابقه اجرایی

Esomar عضو پیشین کمیته عملی کنفرانس بین‌المللی

چند دلیل برای شرکت شما در کنفرانس

بازاریابی پر هزینه لزوما به معنای موفقیت نیست!

(محور کنفرانس؛ بازاریابی موفق با بودجه محدود)

راز موفقیت یک طرح بازاریابی، بهینه‌سازی بودجه آن است. اگر شما هم صاحب یک تجارت متوسط یا کوچک و یا حتی انفرادی باشید متوجه اهمیت این موضوع هستید. هنگامی که یک تجارت کوچک برای آغاز راه خود قصد بازاریابی دارد قطعا بودجه کافی را برای تبلیغات وسیع در رسانه‌های جمعی مثل رادیو، تلویزیون، مجلات و تبلیغات بیلبوردی ندارد.
استفاده بهینه از بودجه محدود بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است:

1.       آیا هر ریالی که برای بازاریابی صرف می‌کنید منجر به فروش بیشتر کسب‌و‌کار شما می‌شود؟ استفاده از تبلیغات پر هزینه لزوما به معنای افزایش فروش نیست.

2.       آیا می‌دانید مشتریان شما برای تصمیم به خرید می‌بایست حداقل 7 بار پیام شما را بشنوند؟ استفاده از ابزارهای پرهزینه بازاریابی شما را از تکرار پیامتان باز می‌دارد.

3.       آیا به رابطه مستقیم تعداد روش‌های معرفی و تبلیغات با موفقیت کسب‌و‌کارتان آگاه هستید؟ هرچه کانال‌های بازاریابی را افزایش دهید تاثیر پیام شما روی مخاطبان بیشتر خواهد بود.

بازاریابی موثر با بودجه محدود نیازمند دانش روز بازاریابی و آشنایی با تکنیک‌های بهینه آن است که در مرکز توجه کنفرانس پنجم قرار دارد.
 
کسب و کار شما بدون ایجاد ارتباطات حرفه ای شکست می خورد!

(میزهای گفتگو)

اگر قصد شرکت در کنفرانس را دارید بدون شک یکی از اهداف شما هم برقراری ارتباط با دیگران و تشکیل شبکه‌های کاری یا آموزشی است. بدین ترتیب پایان یک کنفرانس دو روزه برای شما آغاز روند جدیدی در مسیر شغلی‌تان است.
در کنفرانس پنجم می‌توانید در کمترین زمان بهترین شبکه حرفه‌ای را برای خود خلق کنید. برای این کار میزهای گفتگو با موضوعات مختلفی طراحی شده که شما را با شبکه وسیعی از متخصصان و فعالان حوزه بازاریابی آشنا می‌سازد.
 

یک پرسش حکیمانه با ارازش تر از ساعت ها آموزش است!

(جلسات پرسش و پاسخ)

یک پرسش کاربردی و پاسخ آن شاید به اندازه ساعت‌ها مطلب ارزش داشته باشد. در جلسات پرسش و پاسخ به سوالات و چالش‌هایی که شما مطرح می‌کنید پاسخ داده می‌شود. اگر می‌خواهید پرسش شما نسبت به پرسش‌هایی که حضوری در جلسات مطرح می‌شود در اولویت باشد به سایت مراجعه کنید و سوال یا چالش خود را با ما درمیان بگذارید.
صفحه ورود به گفتگو و طرح چالش
برای ورود به صفحه نظرسنجی نیز کلیک کنید
 

 ویژگی های دیگر کنفرانس پنجم
امکان انتخاب از بین برنامه های همزمان مطابق با نیاز شرکت کنندگان
معرفی موفق ترین طرح های بازاریابی کشور در سال های اخیر
حضور چندین نفر از اساتید بین المللی در سال های اخیر
برگزاری نمایشگاه جانبی مرتبط با کنفرانس
امکان استفاده از ترجمه همزمان

اطلاعات تکمیلی و ثبت نام در کنفرانس

 

تاریخ برگزاری: 15 و 16 تیر ماه 1390
 

دریافت بروشور کنفرانس

برنامه سخنرانی ها و کارگاه ها

گزارش دوره های قبل کنفرانس

فیلم ها و مقالات دوره های قبل

ثبت نام

استفاده از تخفیفات زمانی

 

 

*** برای استفاده از تخفیف زمانی فقط تا 15 اردیبهشت فرصت دارید ***

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

رضایت شرکت کنندگان از کنفرانس های پیشین

بر اساس نتایج بدست‌آمده از تحلیل‌های تخصصی نظرسنجی عمومی کنفرانس‌های اول تا چهارم، میزان رضایت‌مندی شرکت‌کنندگان در هر دوره نسبت به دوره قبل افزایش یافته و افزایش مشارکت اساتید و متخصصان بازاریابی و حضور شرکت‌ها و سازمان‌ها را به همراه داشته است
در کنفرانس دوم، 88 و در کنفرانس سوم 89.5 درصد از شرکت‌کنندگان کنفرانس را خوب ارزیابی کرده و از صرف هزینه ابراز رضایت نمودند. در کنفرانس چهارم، میزان رضایت به 91.4 درصد افزایش یافته است. به‌طوری که ملاحظه می‌شود، رضایت شرکت‌کنندگان در هر دوره نسبت به دوره قبل افزایش یافته است
در کنفرانس چهارم، 98.34 درصد از شرکت‌کنندگان درکنفرانس فرصت یافتند از نزدیک با چند نفر در زمینه کاری مشترک گفتگو کنند؛ چیزهای جدیدی در زمینه بازاریابی آموخته و اطلاعات خود را تا حدی به‌روز کنند؛ تجارب ارایه‌شده در کنفرانس این فرصت را برای‌شان فراهم کرد تا از تجارب دیگران بهرمند شوند و در نهایت، چند ایده خوب برای بهبود کار خود دریافت کردند
ادامه..
 

تهران، خيابان سهروردي جنوبي، خيابان ملايري‌پور غربي، شماره 37، واحد 1 | 88342900

WWW.IRMMC.COM

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر