۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۳, چهارشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [15470] اوباما و ملک عبدالله بمباران شدند

اوباما و ملک عبدالله بمباران شدند*سند

در فضای مجازی صورت گرفت؛
       
روزآنلاین: «ایرانی های سراسر دنیا، ظرف 48 ساعت گذشته صدها هزار نظر در دفاع از خلیج فارس و مالکیت و حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک در صفحات فیس بوک پادشاه عربستان سعودی و رئیس جمهور آمریکا منتشر کردند.»
 
IMAGE634713084530791809.jpg

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، سایت رادیو فردا(radio farda)، روز یکشنبه 10 اردیبهشت(April.29) از بمباران مجازی ملک عبدالله و اوباما خبر داد.
این سایت نوشت: «ایرانی های سراسر دنیا، ظرف 48 ساعت گذشته صدها هزار نظر در دفاع از خلیج فارس و مالکیت و حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک در صفحات فیس بوک پادشاه عربستان سعودی و رئیس جمهور آمریکا منتشر کردند.
آنها در کامنت های پرشمار خود که اغلب به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی نوشته شده، بر نام تاریخی خلیج فارس تاکید کرده و جزایر سه گانه این آبها را جزو همیشگی تمامیت سرزمینی ایران عنوان کرده اند. »
روز آنلاین در بخش دیگری افزود: «صفحه منتسب به ملک عبدالله بن عبدالعزیز بیش از 35 هزار عضو در فیس بوک دارد. این صفحه نیمه شب شنبه ظاهرا به دلیل حمله گروهی از ایرانی ها به آن از دسترس خارج شد. در عین حال صفحه رسمی کاخ سفید در فیس بوک نیز با بیش از یک میلیون و 340 هزار عضو شاهد هزاران کامنت از طرف کاربران ایرانی بود که با انتقاد از رئیس جمهور آمریکا از اوباما می خواستند، حمایت دولت ایالات متحده از امارات متحده عربی را متوقف کند.
به نظر می آید که ایرانی هایی که در این دو صفحه نظر داده اند، هم از طرفداران حکومت جمهوری اسلامی و هم از مخالفان حکومت هستند که بر سر دفاع از تمامیت ارضی ایران و خلیج فارس متحد شده اند. »


--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر