۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۵, جمعه

{تفريح و سرگرمي}, [15501] Fwd: منـم زیبــا

>
>
>
> **
>
> **
> ****
>
>
> منـم زیبــا
>
>
> که زیبا بنده ام را دوست میدارم
>
> تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید
>
> ترا در بیکران دنیای تنهایان
>
> رهایت من نخواهم کرد
>
> رها کن غیر من را آشتی کن با خدای خود
>
> تو غیر از من چه میجویی؟
>
> تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟
>
> تو راه بندگی طی کن عزیز من، خدایی خوب میدانم
>
> تو دعوت کن مرا با خود به اشکی، یا خدایی میهمانم کن
>
> که من چشمان اشک آلوده ات را دوست میدارم
>
> طلب کن خالق خود را، بجو ما را تو خواهی یافت
>
> که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو که
>
> وصل عاشق و معشوق هم، آهسته میگویم، خدایی عالمی دارد
>
> تویی زیباتر از خورشید زیبایم، تویی والاترین مهمان دنیایم
>
> که دنیا بی تو چیزی چون تورا کم داشت
>
> وقتی تو را من آفریدم بر خودم احسنت میگفتم
>
> مگر آیا کسی هم با خدایش قهر میگردد؟
>
> هزاران توبه ات را گرچه بشکستی؛ ببینم من تورا از درگهم راندم؟
>
> که میترساندت از من؟ رها کن آن خدای دور؟!
>
> آن نامهربان معبود. آن مخلوق خود را
>
> این منم پروردگار مهربانت.خالقت. اینک صدایم کن مرا. با قطره ی اشکی
>
> به پیش آور دو دست خالی خود را. با زبان بسته ات کاری ندارم
>
> لیک غوغای دل بشکسته ات را من شنیدم
>
> غریب این زمین خاکی ام. آیا عزیزم حاجتی داری؟
>
> بگو جز من کس دیگر نمیفهمد. به نجوایی صدایم کن. بدان آغوش من باز است
>
> قسم بر عاشقان پاک با ایمان
>
> قسم بر اسبهای خسته در میدان
>
> تو را در بهترین اوقات آوردم
>
> قسم بر عصر روشن، تکیه کن بر من
>
> قسم بر روز، هنگامی که عالم را بگیرد نور
>
> قسم بر اختران روشن اما دور، رهایت من نخواهم کرد
>
> برای درک آغوشم، شروع کن، یک قدم با تو
>
> تمام گامهای مانده اش با من
>
> تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید
>
> ترا در بیکران دنیای تنهایان. رهایت من نخواهم کرد
>
>
> شعر از زنده یاد سهراب سپهری
>
>
>
>
> **
> [image: web counter] <http://www.simplehitcounter.com/>
> ****
>
>
> **
> ****
> __._,_.___
> ****
> __,_._,___
> ****
>
> ****
> ****
> ****
>
>
>
>

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر