۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۶, شنبه

{تفريح و سرگرمي}, [15502] ] آیا به بخشی از کتاب ایمان می آورید و بخشی دیگر را انکار می‌کنید؟



ببین من قبول دارم که خدا گفته نباید دروغ گفت اما اینکه فلان کار رو نکن با عقل من جور در نمیاد...

ببین من نمازهای ظهر و عصر و مغرب و عشاء رو میخونم اما خدایی صبح کله سحر پاشدن خیلی سخته! اصلا با عقل جور درنمیاد! آخه کجای قران گفته از خواب بیدار شو نماز بخون دوباره بخواب؟

ببین درسته که طرف حجاب نداره اما دلش خیلی پاکه! من قبول ندارم که...

بِسمِ الله الرّحمنِ الرّحیمِ

أَفَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْکِتَابِ وَتَکْفُرُونَ بِبَعْضٍ (بقره 85)

آیا به بخشی از کتاب ایمان می آورید و بخشی دیگر را انکار می‌کنید؟
----
آفت دینداریهای خیلی از ما، این نسبی بودن در دین هست.
این رو قبول دارم اما اونرو قبول ندارم
این حرف منطقی است اما اون یکی با عقل من جور در نمیآد

خدا در این آیه هشدار میده به کسانی که اینطور هستند که هم در دنیا رسوا خواهند شد و هم در آخرت به عذاب خدا دچار میشوند.

دعا کنیم که مشمول آیه فوق نشیم و ایمانمون حقیقی و کامل باشه





--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر