۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۴, یکشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [15634] گاهی بیا عشق را بنوشیم

تنفس در هوای تو آسان نبود
تنفس با یاد تو امکان
عشق لحظه دیروز بود
و محبت رنگ امروز
خواستن؛ شهوت دیرینه گناه
و بوسیدن
خواستن تمام
و من فقط عاشق یک نگاه
به راه همان بوسه و گناه
تقدیر؛ شب سیاه وبی ستاره نبود
 تقدیر؛ صبح دوباره بود و سحرهایی کنار ستاره
و شبی خفته به آغوش ماه
رفتن از رنج
و رفتن از رنگ
تراکم عطر یاس...بوی عشق
شبنم صبح
نگاه خداااااااااااااا
دلم برایت تنگ میشود گاه به گاه
و بیگاه
گاهی بیا از سرحوصله برویم
گاهی بیا از سر نماز....
گاهی بیا عشق را بنوشیم در پیاله خدا
گاهی بیا به کودک  دلمان یاد دهیم
عشق مصدر هم آغوشی تو نبود
نگاه من رنگ بوسه نبود
لبهای تو طعم شراب نداشت
فقط گاهی خسته بودیم
گاهی دل برده از چراغ
گاهی شانه به شانه دیوار
روبروی ماه
گاهی دل هم آغوش نگاه
و مهربانی انعکاس یک رویا
گاهی خسته بودیم
تقصیر من نبود
که سرم روی سینه ات ماند
تقصیر تو نبود که سرت روی شانه ام
تقصیر دستهای من نبود
پیچیده در قامت تو
تقدیر ما بود
رسیدن به سایه های سپید
در هاله ماه
خسته ات کردم؛
غزل ابهام و بوسه آه
اگر خدا بخواهد
راهمان نزدیک است و دلمان نزدیکتر به
سلام
rira



--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر