۱۳۹۱ خرداد ۶, شنبه

{تفريح و سرگرمي}, [15823] نوزاد 90 ساله



 







 
 
 
خبر مهم : چند وقت پیش حالم بد شده بود رفتم بیمارستان، دیدم خیلی شلوغه، رفتم پیش مدیر بخش که رفیقم بود گفتم چه خبره؟! گفت: یه خانمی رو اوردن که باردار بوده و یه نوزاد غیر عادی به دنیا اورده، و این شلوغی به خاطر حضور خانواده این زن ایجاد شده، منم کنجکاو شدم گفتم برم ببینم چه خبره که این بچه رو دیدم، چشمام داشت از کاسه در میومد، این چیه پس؟!!! این که حرف میزنه!!! خدایا... موبایلمو در اوردم و فیلم گرفتم. خودم خیلی جا خورده بودم. ... نوزاد متولد شده با ریش و سبیل در ایران > خوزستان > بندر ماهشهر > بیمارستان شهدا این کودک 3 ماه پیش متولد شد در حالی که پزشکان سن او را 90 سال تخمین زده بودند عجیب تر از همه اینکه این نوزاد سخن میگفت و در گفته هایش که نامفهوم بود به این نکته اشاره کرده بود که از کودکان زیر 5 سال تنفر دارد و تمام آنها را خواهد کشت ! این نوزاد 2 روز بعد فوت کرد.
 
 


 












--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر