۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۰, چهارشنبه

عکس وخبرهای کوتاه 20 اردیبهشت


تصاویر: دندانپزشکی یک ببر!

عکس: رقص رویایی دلفین‌ها

با دیدن این تصویر هیپنوتیزم می شوید!

محاکمه قاتل سریالی زنان +عکس

تصاویر: عبور تیرآهن از وسط پراید

آخرین عکس از دریاچه ارومیه

عکس: پای شکسته شتر در گچ!

عکس/بوسه احمدی نژاد بر یک سند

کم‌جمعیت‌ترین نقاط دنیا

بدترین پسوردها کدامند

سقوط یک پله‌ای فوتبال ایران در رده‌بندی فیفا

به لطف خدا پرسپولیس سقوط نکرد

سکه تمام طرح قدیم 640 هزار تومان

نماز جمعه:علم و مقام معلم و طالبان علم

اعزام اساتید مدارس علوم دینی اهل سنت هرمزگان به نمایشگاه کتاب

 

قابل توجه مسئولین:هتل جدید در دبی با ۲۱ طبقه زیر آب! +عکس

یک شرکت سوئیسی با نام دی.او.تی (Deep Ocean Technology) به تازگی طرح هتلی آبی دیسکی شکل خود را برای ساخت در دبی به تصویب رسانده‌اند که نیمی از این هتل یعنی ۲۱ طبقه از آن در اعماق آب خواهد بود و نیم دیگر ان بر روی آب ساخته خواهد شد.

ادامه مطلب

اینترنت تهرانی ها قطع شد

ایلنا : تعدای آی پی (پروتکل اینترنت) در سطح شهر تهران از سوی شرکت مخابرات استان تهران بدون هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی غیر فعال شده است.

ادامه مطلب

 

«زنان در قد و قواره ریاست مجلس و مقام وزارت نیستند»

به گزارش سایت خبری جبهه متحد اصولگرایان، دکتر زهره طبیب زاده، عضو این جبهه در واکنش به برخی پیشنهادات درباره ریاست زنان بر مجلس در یادداشتی نوشت: "بنده به شدت مخالف ریاست زنان بر مجلس نهم هستم، زیرا این حرف غیراصولی و غیرعملی است چرا که ما خانمی نداریم که در آن حد از توانایی باشد که با درایت و تجربه مجلس را مدیریت کند. این دیدگاه بنده است و شاید عده‌ای از این طرح هم حمایت و استقبال کنند اما باز هم عرض می‌کنم خانمی نداریم که در قد و قواره ریاست مجلس باشد. البته بنده با وزارت زنان هم مخالف بودم و این را یک کار غربی می‌دانم."

آقای نماینده حد خود را بدانید

وی ضمن امتناع از گفت و گو با وی اظهارات بسیار زشتی را خطاب به وی مطرح می کند . از طرف دیگر وی در میان تعجب همکارانش در ناهارخوری مجلس با این خبرنگار گلاویز شده و کشان کشان وی را به طرف خروج از مجلس می برد . . . .

ادامه مطلب

چرا 80 درصد جوانان قلیان می کشند؟

آسیب شناس اجتماعی و متخصص علوم رفتاری گفت: براساس پژوهش انجام شده ازمیان دختران و پسران ۱۶تا۲۵ سال ، مشخص شد که ۸۰ درصد جوانان برای تفریح و سرگرمی قلیان می کشند.

ادامه مطلب

تكنیك‌های اندازه گیری مسافت هنگام پیاده‌روی

پزشكان و كارشناسان عموما پیاده‌روی مداوم را برای سلامتی برای تمام اقشار جامعه توصیه می‌كنند، اما از آنجایی كه سرعت پیاده روی در افراد مختلف یكسان نیست، معیاری برای سنجش میزان مسافت پیموده شده بر حسب زمان وجود ندارد. چگونه می‌توان مسافت پیموده شده را اندازه‌گیری كرد؟

ادامه مطلب

 

هشدار اردن درباره حمله به ایران

نخست وزیر جدید اردن، اشغالگری رژیم صهیونیستی را از معضلات امنیتی خاورمیانه دانست و درباره پیامدهای خطرناک هرگونه ماجراجویی علیه ایران به سبب برنامه هسته ای صلح آمیز آن هشدار داد.

ادامه مطلب

دو خبر خوش گمرک برای تولید کنندگان

رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران از ارائه تسهیلات به فعالان اقتصادی مجاز در گمرک خبر داد و گفت: از دو هفته آینده برمبنای اعتمادی که فعالان اقتصادی برای ما ایجاد می‌کنند ، تسهیلات ویژه‌ای به آنها اعطا خواهد شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی گمرک ایران ، عباس معمارنژاد همچنین از ویرایش بسته حمایت از تولید سال 1390 در هفته آینده خبر داد و گفت: بسته حمایت از تولید سال 1391 به‌زودی روی پورتال گمرک ایران قرار خواهد گرفت و تولیدکنندگان با اطلاع از مفاد این بسته می‌توانند از تسهیلات جدید بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب

تعطیلی روزهای پنجشنبه در بوشهر با هدف صرفه‌جویی اقتصادی، افزایش بهر‌ه‌وری، نشاط و شادابی

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: از اول خرداد ماه امسال دستگاه‌های دولتی استان بوشهر روزهای پنجشنبه تعطیل هستند و این تعطیلی تا پایان تابستان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: همچنین ساعات کار ادارات به 6:45 دقیقه در صبح و 14:15 دقیقه در ظهر تغییر می‌کند.

وی تصریح کرد: تعطیلی روزهای پنجشنبه با هدف صرفه‌جویی اقتصادی، افزایش بهر‌ه‌وری، نشاط و شادابی در خانواده‌ها و محاسبات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی اجرایی می‌شود.

جهانبخش افزود: تجربه تعطیلی روزهای پنجشنبه در سال گذشته نشان داده است این امر در کاهش مصرف انرژی تاثیر چشمگیری داشته است ضمن اینکه تحکیم پایه‌های خانواده را نیز شاهد بودیم.

حذف چهار روز تعطیلی در پرتغال در ادامه برنامه های ریاضت اقتصادی

عطیلات رسمی در پرتغال از ۱۴ روز به ۱۰ روز کاهش پیدا خواهد کرد.

این تصمیم دولت برای کاهش هزینه ها و در راستای برنامه های ریاضت اقتصادی صورت گرفته است.

ادامه مطلب

فحاشی و معرکه گیری کوچک زاده در رستوران مجلس

عصرایران : روز گذشته سالن غذاخوری مجلس شورای اسلامی ، شاهد صحنه هایی زشت و زننده توسط یکی از نمایندگان و درگیری عجیب او با یک خبرنگار بود.

به گزارش عصرایران ، دیروز خبرنگار هفته نامه آسمان ، در نمازخانه مجلس شورای اسلامی ، به سراغ مهدی کوچک زاده - عضو جبهه پایداری - می رود و از او می خواهد وقتی برای مصاحبه اختصاص دهد.

ادامه مطلب

ارسال نامه همدردی ایران به مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی

نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نامه‌ای به "یوكیا آمانو"، مدیر كل آژانس جان باختن یكی از كارشناسان آژانس در حادثه رانندگی در ایران را تسلیت گفت.

علی اصغر سلطانیه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار كرد: ایران در نامه‌ای رسمی عصر روز سه‌شنبه خطاب به یوكیا آمانو، مدیركل آژانس و هرمان ناكارتس، معاون وی، تاسف و همدردی خود را با آژانس و خانواده‌ كارشناس متوفی ابراز كرد.

سلطانیه هم‌چنین عصر روز سه‌شنبه با حضور در منزل ok- seok seo در وین با همسر و خانواده وی دیدار و ابزار همدردی ملت و دولت ایران را ابزار كرد.

وی هم‌چنین اظهار كرد: در این نامه ایران آمادگی خود را برای هماهنگی با معاون مدیركل درباره این حادثه اعلام كرده است.

بودجه کشور داخل کیسه‌ای در ریاست جمهوری بی حساب خرج می شود

عضو فراکسیون اقلیت مجلس با تاکید بر اینکه بودجه تنظیم شده دولت نظارت مجلس را کاهش می‌دهد، گفت: این بودجه فاصله طبقاتی را در جامعه افزایش می‌دهد، بودجه داخل کیسه‌ای ریخته شده که معاونت برنامه ریزی ریاست جمهور به هر کس خواست بودجه ای اختصاص می‌دهد.

ادامه مطلب

 

سرگشتگی در حجاب

وبسایت حوزه نیوز، به نقل از حجت الاسلام محمد مطهری به انتقاد از برخوردهای متناقض در خصوص حجاب و مشکلات آن پرداخته و می نویسد:" در این حیطه حتی معیارهای دوگانه و متضاد در سینما و تلویزیون عرضه می‌شود و مخاطب عادی نمی‌فهمد که بالاخره حجاب آن چیزی است که در تلویزیون رعایت می‌شود یا آن چیزی است که سینما نوعا ارائه می‌دهد و یا هیچکدام. ما نسبت به حجاب رفتاری دوگانه داریم و مخاطب را سرگشته می‌کنیم و در عین حال تمایل داریم منشأ بدحجابی‌ها را یکسره به اینترنت و ماهواره نسبت دهیم. ما باید از خود بپرسیم با این دستگاه‌های عریض و طویل تبلیغاتی تاکنون برای مخاطبان خاص چه کرده‌ایم؟ اگر نشان دادن بدحجاب مشکلی ندارد و اهداف سیاسی به ما اجازه داده است که هنگام انتخابات آنها را با هر سر و وضعی نشان دهیم؛ چرا در مورد میزگردهایی با حضور کارشناسان در باب مسأله حجاب از همین شیوه استفاده نمی کنیم؟"

«فیلتر شکن، به طور کلی حرام است»

خبرگزاری مهر می گوید که معمولاً برخی از اصحاب رسانه و اهل فن ناگزیر به استفاده از سایتهای خبری هستند که بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران فیلتر شده‌اند در نتیجه اینکه استفاده از این سایتها توسط اهل فن به لحاظ شرعی چه حکمی دارد را خبرنگار مهر در استفتایی از دفتر رهبری جویا شده است:

پرسش: برخی از سایتهای خبری فیلتر شده‌اند. این در حالی است که برخی افراد به سبب موقعیت شغلی، مثل خبرنگاران باید به این سایتها رجوع کنند و اخبار و اطلاعات کسب کنند. معمولاً این اخبار در سایتهای مجاز نیز وجود ندارد. حکم شرعی استفاده از سایتهای فیلتر شده برای کسانی که ضرورت شغلی آنها ایجاب می کند از این سایتها استفاده نمایند چیست؟

پاسخ: به‌طور کلی، استفاده از فیلترشکن تابع قوانین و مقررات نظام جمهورى اسلامى مى‌باشد و تخلف از مقررات جایز نیست.

 

فرمانده ناجا: برخورد با بد حجابی در فرودگاهها/ افزایش نزاع متأثر از تورم است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید با مانکن های بدحجاب در فرودگاهها برخورد شود و قانون در مورد این افراد اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر سردار اسماعیل احمدی مقدم امروز سه شنبه در نشست فرماندگان پلیس پیشگیری کشور اظهار داشت: این پلیس بزرگترین ساختار نیروی انتظامی است و وسیع ترین و متنوع ترین خدمات را به مردم ارائه می کند.

ادامه مطلب

 

خبرگزاری فارس به دلیل انتشار خبری « به نقل از منبع آگاه» تذكر گرفت

یك عضو هیات عالی نظارت بر مطبوعات با اشاره به جلسه روز گذشته این هیات گفت: هیات عالی نظارت بر مطبوعات به خبرگزاری فارس به دلیل انتشار مطلبی از قول منبع آگاه كه سند نداشت و به مصلحت كشور هم نبود تذكر داد.

ادامه مطلب

آغاز شمارش آرای انتخابات پارلمانی سوریه

به دنبال پایان رای گیری انتخابات مجلس الشعب (پارلمان) شمارش آرای رای دهندگان سوری در شعبات اخذ رای آغاز شد.

ادامه مطلب


--




به جذابترین گروه اینترنتی (گروپ اهل ایران) ملحق شوید
روش1
کسانی که جی میل دارندgmail
یک ایمیل خالی به ادرس زیر بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید. به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com
روش2
کسانی که ایمیل یاهو دارند
ابتدا بر روي لينك مقابل كليك كرده
http://groups.yahoo.com/group/balatarin-goroups/join/
سپس ممكن است از شما Id و Password ياهوي شما را ببپرسد آنرا وارد كنيد و سپس Sign In را بزنيد.
بعد مطابق این تصویر عمل کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر