۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۸, دوشنبه

[گروه لیمو:9533] دانلود کتاب دنیا بازیچه یهود

دانلود کتاب دنیا بازیچه یهود

دانلود کتاب دنیا بازیچه یهود

کتاب "دنیا بازیچه یهود" تألیف مرحوم آیه الله العظمی سید محمد شیرازی (ره) از چهل سال قبل تا کنون دهها مرتبه به زبانهای مختلف و در کشورهای مختلف به چاپ رسیده است و حتی چندین بار توسط دولتهای دست نشانده منع چاپ شده است. در این کتاب خطر جدی یهود، نقشه ها، پروتکل یهود و نفوذ و تسلط آنان بر جهان به زیبایی بیان شده است. دیگر کتابهای ایشان در این زمینه عبارتند از: نابودی اسلام نتیجه صلح با یهود، خطر صهیونیزم و صلح اعراب و اسرائیل. مطلبی از این کتاب را برایتان نقل می کنم:

« نزدیک صد سال است که استعمار یهودی بر کشورهای غربی سایه افکنده است بطوریکه امریکا که ثروتمندترین و متمدن ترین کشورهای غربی به شمار می رود، اکنون بصورت یک کشور یهودی درآمده است. بعنوان مثال وقتی نویسنده عالیقدر یهودی آقای آلفرد لیلنتال، کتاب خود به نام "اسرائیل، آن روی سکه" را تمام نمود، نتوانست آنرا چاپ کند و بطور کلی تمام مؤسسات انتشاراتی اروپا و آمریکا از چاپ آن خودداری نمودند تا بالاخره مجبور شد قبل از چاپ اصل کتاب، ترجمه آنرا به عربی چاپ نماید.

سیاست یهود هر جا که باشد یکی است و یهودی قبل از هر چیز یهودی است. خاخام یهوذا در اعلامیه ای که در سال ۱۹۶۱ میلادی منتشر نمود، گفت: من در درجه اول یهودی و سپس آمریکایی هستم.

آقای استیفن سیواین یهودی می گوید: از ۶۴ سال زندگیم تنها در ۶۳ سال آن آمریکایی بوده ام، زیرا مدت ۴۰۰۰ سال است که یهودی هستم!!!

اوسکار لیفی در کتاب پروتکلهای حکمای یهود (کتابی که آخرین چاپ آن به سال ۱۹۲۱ میلادی انجام شد. از آن به بعد هیچ ناشری جرأت چاپ آنرا نداشت. زیرا هرکس آنرا چاپ یا ترجمه می نمود، توسط یهود کشته می شد.) می گوید: پادشاه اخلالگران، فتنه انگیزان و جلادان جهان ما هستیم.

دی اسرائیلی نخست وزیر پیشین انگلستان گفته است: نیرنگ، دروغ و خیانت در راه پیروزی گناه نیست.»

همچنین در این کتاب از سیاست یهودی که دو جنگ جهانی را برپا نموده و میلیونها انسان را به کشتن داده است، اطلاعات تازه ای بدست خواهید آورد.

 

فهرست مطالب :

مقدمه مترجم
مقدمه مؤلف
معرفى
فلسطین
تورات و عهد عتیق
تلمود
ماسونیسم
پروتکل ها
نفوذ و سیطره یهود
توطئه ها
جنایتها
یهود چه مى کند؟
در مقابل این جنایت چه باید کرد؟

Download s دانلود کتاب دنیا بازیچه یهود

--
=>=>=>=>=>=>=>=> ما بايد عادت كنيم، براى خودمان فرهنگ كنيم، براى خودمان يك فريضه بدانيم كه هر كالائى كه مشابه داخلى آن وجود دارد و توليد داخلى متوجه به آن است، آن كالا را از توليد داخلى مصرف كنيم و از مصرف توليدات خارجى بجد پرهيز كنيم
امام خامنه ای حفظه الله <=<=<=<=<=<=<=<=
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "لیمو
»« Lemon".
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به lymoo@googlegroups.com
 
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر