۱۳۹۱ خرداد ۷, یکشنبه

golhay Irani

با سلام به دوستان رادیو گلها و علاقه مندان به این موسیقی دلنشین
اخیرا متوجه شدم که رادیو فرهنگ شب ها ساعت 11 شب برنامه ای تحت عنوان گلهای ایرانی پخش  می کند
قبلا هم شبکه های مختلف رادیو برنامه هایی تحت عنوان دل انگیزان و یا دلنوازان و نیز تکنوازان پخش کرده اند ولی متاسفانه در آن دخل و تصرف صورت می گرفت به گونه ای که گوینده اصلی برنامه از آن حذف می شد و یا اشعار دیگری با صدای گوینده جدید به آن وصل می شد ، ولی این بار به نظر می رسد فعلا چنین سیاست اشتباه و تخریب کاری را کنار گذاشته و برنامه ها را آن چنان که بوده پخش می کنند ، البته بنده تردید دارم که برنامه ای را پخش کنند که گروه دوستان گلها از آن مطلع نباشند ولی قدر مسلم آن است که نسخه های موجود گروه ما برخی دارای کیفیت نا مطلوب بوده و از این طریق اگر دوستانی که امکان دان لود آن مستقیما از رادیو فرهنگ توسط کامپیوتر را داشته باشند می توانند برنامه هایی که از آرشیو رادیو و با کیفیت اولیه بوده به دست آورند و اگر این روند ادامه یابد پس از مدتی برخی از کمبود های برنامه های با کیفیت محقق خواهد شد ، البته تذکر بدهم که این برنامه برای مدت حدود 30 دقیقه اجرا دارد و بعضا برنامه هایی از گلها که ممکن است بیش از این مدت زمان داشته باشند برایشان میسر نیست و نیز برنامه هایی که خواننده زن دارند را طبیعتا پخش نخواهند کرد و حتی از خوانندگانی مانند ایرج و گلپایگانی تردید دارم که چیزی پخش کنند ولی بنده خودم چند برنامه را که گوش کردم کامل بود و از انواع برنامه ها مانند گلهای جاویدان ، برگ سبز ، گلهای رنگارنگ و گلهای تازه پخش می شود
لطفا این مطلب را اطلاع رسانی کنید که احیانا اگر کسی فرصت ضبط آن را ندارد لا اقل دیگری این فرصت را از دست ندهد .
موفق و سلامت باشید - دربندی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر