۱۳۹۲ شهریور ۳۱, یکشنبه

[لیمو:13354]: آهنگ های پیشنهادی برای آرامش بیشتر- باغ اسرار

درود بر دوستان خوبم
از این هفته تلاش می کنم از آهنگ  سازان بزرگ دنیا و یا گروه های نامی آهنگی رو ضمن شناساندن و معرفی کوتاهی از آن ها  یکی از موزیک های نسبتا مشهوری که بارها بارها شنیدیم رو برای دوستان بفرستم تا لذت شنیدن این موسیقی هارو با هم تجربه کنیم . 
ارادتمند شما : هالیزه

گروه باغ اسرار
 "SECRET GARDEN " 
پیشنهاد می کنم فایل پیوست شده رو دانلود کنید 

اگر از زندگی ماشینی خسته شده اید و اگر نیاز به آرامش دارید پیشنهاد من به شما شنیدن تنها چند دقیقه از قشنگ ترین و رویایی ترین آلبوم های جهان می باشد  


تصمیم اولیه ایجاد این گروه در سال ۱۹۹۵ توسط فیونولا شری Fionnula Sherry (نوازنده ایرلندی ویولن) و رالف لاولند Rolf Loveland (آهنگساز نروژی و نوازنده پیانو و کیبورد) گروهی تأسیس شد که گرچه اصالتاً ایرلندی/نروژی محسوب می شوند اما آنچه از موسیقی آنها می شنویم موسیقی *New Age با گرایش به موسیقی سلتیک Celtic است.
هرچند که رالف و فیونولا مؤلفین اصلی قطعات گروه هستند اما نغمه های زیبای ساز این دو، در واقع بر بستری حجیم از موسیقی ارکسترال برآمده از سازهای گوناگون و نوازندگان مجرب و خوانندگان متعدد واقع شده و همین امر، تلقی گروهی دونفری را از Secret garden را کاملاً دشوار می سازد. آهنگ نخست این آلبوم با نام Songs From A Secret garden توانست رتبه اول بهترین موسیقی بدون کلام و جایزه نخست فستیوال موسیقی کشور کره جنوبی را از آن خود کند که بعدا به عنوان تم اصلی موسیقی متن سریال پرطرفدار کره ای "امپراطور دریا" انتخاب گردید. همچنین آهنگ Adagio نیز توانست موفقیت های بزرگی در این رده برای خود کسب کند.
 گروه دونوازی جایزه برده ی نروژی-ایرلندی است که با موسیقی نیو اینسترومنتال(موسیقی عصر نو) کار میکنند که گاهی به اشتباه از آن با نام نئو کلاسیکال یاد میشود. این گروه شامل ویولنیست ایرلندی فیانوالا شری و پیانونواز و آهنگساز نروژی رالف لاولند است. سکرت گاردن بیش از سه میلیون نسخه از آلبومش را در سال ۱۹۹۵ فروخت و آهنگ "قطعه دل انگیز" یا "Nocturne" آنها هم در مسابقه آواز یوروویژن برای دومین بار از نروژ برنده شد.

لینک دانلود موزیک NOCTURNE:

لینکهای مرتبط با این موضوع:

--
پانویس:
- ما بايد عادت كنيم، براى خودمان فرهنگ كنيم، براى خودمان يك فريضه بدانيم كه هر كالائى كه مشابه داخلى آن وجود دارد و توليد داخلى متوجه به آن است، آن كالا را از توليد داخلى مصرف كنيم و از مصرف توليدات خارجى بجد پرهيز كنيم.
(امام خامنه ای حفظه الله)
---
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "لیمو »« Lemon" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به lymoo و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به lymoo@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/lymoo دیدن کنید.
برای مشاهدهٔ این بحث و گفتگو در وب، از https://groups.google.com/d/msgid/lymoo/CABCjCQ5FUi875x7Jr33JZP3JsFM%2BGggBssUcA%3DLMnEqgdmg7hA%40mail.gmail.com دیدن کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر