۱۳۹۲ دی ۱۳, جمعه

RE: کدام برنامۀ گلها ؟؟

دوست عزیز

 

شعر مورد اشاره در برنامه‌های شاخه گل 458 و 460 دکلمه گردیده‌اند. در برنامه 485 به صورت مفصل و کامل و در برنامه 460 فقط قسمتی از آن. همچنین همین شعر در برنامه گلهای رنگارنگ 483 توسط خانم سیما بینا به صورت ترانه اجرا شده است.

 

From: friends-of-radio-golha@googlegroups.com [mailto:friends-of-radio-golha@googlegroups.com] On Behalf Of
Sent: January 2, 2014 6:49 PM
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Subject:
کدام برنامۀ گلها ؟؟

 

دوستان سلام

شعر زیر از جناب پژمان بختیاری هست و در یکی از برنامه های گلها که توسط آقای ایرج اجرا

شده ؛ توسط خانم فیروزه امیرمعز خوانده شده.ایشون تمام شعر رو دکلمه کرده. من دنبال شماره اون

برنامه میگردم . احتمال داره که جزء برنامه های گلهای تازه باشه .اما دقیق نمیدونم. اگه شماره برنامه رو میدونید لطفا راهنمایی بفرمایین. ممنونم

 

دیشب همه شب در برم آن سلسله مو بود              من بودم و او بود
می بود و سه تا بود و صبا بود سبو بود                     من بودم و او بود
دامان چمن پر گل و در دامن گلزار                           من بودم و دلدار
مه دلکش و گل نغز و هوا غالیه بو بود                      من بودم و او بود
آن دم که چمن بود پر از نغمه ی بلبل                      من بودم و آن گل
آن گل که سراپا همه رنگ و همه بو بود                   من بودم و او بود
چشمان من از اشک سعادت شده لبریز                   وآن گلبن نو خیز
چون شاخ گل افتاده به پیرامن جو بود                      من بودم و او بود
می خورد به صد ناز و به صد ناز می ام داد                بوسی ز پی ام داد
آنجا که نه غیر و نه رقیب و نه عدو بود                      من بودم و او بود
او از می و من از می عشقش شده سرمست          او سرخوش و من مست
لب بسته و در سینه بسی راز مگو بود                     من بودم و او بود 
گه زیر گل سرخ و گهی زیر گل زرد                          و آن ماه زمین گرد
می رفت و دلم در پی او از همه سو بود                   من بودم و او بود 
هم صحبت من او شد و هم صحبت او من                در ساحت گلشن 
معشوقه نکو , عشق نکو , حال نکو بود                    من بودم و او بود 
از نام و نشانش چه سرایم سخن ای دوست            بگذر ز من ای دوست
روح من و عشق من و آمال من او بود                      من بودم و او بود

پژمان بختیاری

 

--
 
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "دوستان راديو گلها" مشترک شده‌اید.
‏برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر