۱۳۸۹ فروردین ۱۰, سه‌شنبه

[FarsKids17.Com] Download Film,Bazi,Mobile va Narmafzar 2010 ba Link Mostaghim




توجه: انجمن سایت پی سی دی مجدداً راه انداری شد


http://img38.imageshack.us/img38/1917/2j17x2e.jpg


نرم افزار نمایش تصویر زمینه با Wallpaper Slideshow Pro v4.8.0

plugins/content/imagesresizecache/c0ef993dc4fc98620aa252d3424d0597.jpeg

نرم افزار نمایش تصویر زمینه با Wallpaper Slideshow Pro v4.8.0

اگر از  تصویر بکگراند خود زود خسته شده و مجبور می شوید مدام آنرا تغییر می دهیدنرم افزارWallpaper Slideshow انتخاب خوبی برای شما می تواند باشد. با کمک این برنامه می توانید مجموعه ای از تصاویر خود را جهت نمایش به صورت اسلاید و پی در پی در بک گراند انتخاب کنید . دارای تنظیمات مختلف برای تصاویر ، امکان تغییر اندازه ی خودکار تصویر برای اندازه ی صفحه نمایش شما، امکان نحوه ی نمایش به صورت مرکزی، کاشی وار و یا تمام صفحه، دارای تنظمیات نمایش و... بخشی از ویژگی هاینرم افزارمی باشد.



HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/8d7a8cc809016afece9826610e8eac4e.jpeg

دانلود مستند کارخانه خودرو فراری Megafactories : Ferrari

امروز برای کاربران عزیز مستند بسیار زیبا تهییه کرده ایم. در این مستند به بررسی کامل ساخت یکی از بزرگترین و معروفترین خودرو های دنیا پرداخته می شود. سری کامل مراحل ساخت ماشین فراری در این مستند به نمایش گداشته می شود. از شروع برش کاری آلیاژ های ماشین تا تست های پیشرفته پس از تولید آن.

 



HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png



نسخه جدید ورق زدن منو موبایل Voyager vMenu 1.52

با این برنامه میتونید منو خود رو مثل iphon ببینید.مشکل باز نشدن برنامه برطرف شده
ایننرم افزارمخصوص گوشیهای سری ۶۰ ورژن ۵ میباشد که هم اکنون در سایت پی سی دی  در دسترس شماست.





HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png




plugins/content/imagesresizecache/2e0adc919ae5aed68ddb2c19a791975c.jpeg

دوست دارید در مانیتور شما زمانی که از سیستم بری مدتی معین استفاده نمی کنید ، باران و رعد برق همراه با صدای زیبای باران برای شما پخش و نمایش داده شود ؟ این قابلیت یک اسکرین سیور فوق العاده به نام Rainy Screensaver است . یک محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا و طبیعی است که قطعا از اجرای آن بر روی صفحه نمایش کامپیوترتان لذت خواهید برد . این محافظ صفحه ، یک روز بارانی توام با باد و باران و رعد و برق را بنمایش می گذارد . قطرات باران صفحه نمایش را کاملا خیس کرده و ظاهر کلیه آیکونها و برنامه های در حال اجرا از حالت عادی خارج شده و کاملا مرطوب میشوند. در قسمت تنظیمات اسکرین سیور ویندوز میتوانید سرعت بارش،جهت بارش،صدای بارش و حتی درشتی دانه های باران را تنظیم کنید.



HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


حذف فایل های تکراری با Delete Duplicate Files v4.3.0.1

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که فایل های زیادی را برروی کامپیوتر خود نگهداری می کنید ، قطعا پس از مدتی حجم و تعداد آن ها افزایش خواهد یافت به طوری که ممکن است چندین نسخه ی مشابه از یک فایل در مکان های گوناگون هارد دیسک وجود داشته باشد. Delete Duplicate Files یکنرم افزارکاملا کاربردی و کار آمد می باشد که توسط آن شما قادر خواهید بود تا فایل های تکراری خود را از روی هارد دیسک یا سایر حافظه ها پیدا کرده و به پاک سازی آن ها بپردازید. فایل های صوتی ، تصویری ، ویدئویی و… از پر استفاده ترین فایل ها توسط کاربران می باشند. بعد پاکسازی فایل ها یا موارد مشابه قطعا 60% از حجم اختصاص داده شده به آن ها آزاد گشته و فضای بیشتری را برای ذخیره سازی در اختیار شما قرار می گیرد. یک کلیک کافی است تا برنامه به جستجوی فایل های تکراری پرداخته و پس از آن شما قادر خواهید بود تا به حذف ، پاک سازی ، جا به جایی ، انتقال آن فایل ها بپردازید. این برنامه به طور کامل از کامپیوترهای رومیزی ، لپ تاپ ها ، فلش دیسک ها و سایر حافظه ها سازگاری کامل داشته و از آن ها پشتیبانی می کند.

ویژگی های کلیدی نرم افزار:
- حذف و پاکسازی فایل های تکراری با شیوه های بسیار آسان
- حذف و پاکسازی انواع فایل "صوتی ، تصویری ، ویدئویی و…"
- پاکسازی سریع فایل های تکراری
- دارای 2 متد برای پاکسازی " Standard" ، " Light "
- بازدهی بالا و بسیار قدرتمند
- دارای پنجره های Wizard جهت سهولت در امر پاکسازی
- بررسی پوشه های زیر شاخه
- قابلیت فیلتر گذاری هنگام بررسی یا بعد از آن
- قابلیت پاکسازی ، حذف ، جا به جایی فایل ها
- دارای log جهت ثبت رویدادها

 

  HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


بازی جدید و بسار زیبای سونیک Sonic Spinball با فرمت جاوا

دانلود بازي جدید و پر طرفدار سونیک موبايل با گرافيك بالا Sonic Spinball اين بازي موبايل محصول جديد شركت SEGA و EA یا همان Electronic Arts  است كه به صورت جاوا و در سايز هاي 240x320 , 320x240 , 352x416 در سایت  پی سی دی  منتشر شده است.





HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png




کاهش مصرف جوهر پرینتر تا ۷۵% با استفاده از InkSaver 2.0

InkSaver 2.0 نام نرم افزاری قوی و حرفه ای و بسیار مفید برای افرادی که به چاپگرها، بخصوص چاپگر رنگی مجهز هستن میباشد. این برنامه طبق ادعاهایی که دارد قادر می باشد که ۷۵% در مصرف جوهر صرفه جویی کند و به کارتریج شماعمر طولانی تر  بدهد و باعث شود جوهر کارتریج شما دیرتر تمام شود ایننرم افزار با دستکاری که هنگام چاپ روی الگوریتم پرینتر میکند به آن دستور میدهد که از جوهر کمتری برای چاپ استفاده کند، حتی اگر شما در حال چاپ با بالاترین کیفیت هستید!




HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/63b63e14d6c374477d922ceaec883081.jpeg

دانلود برنامه گوگل مپ برای UIQ3 سونی اریکسون - Google Map

برنامه نقشه ماهواره ای گوگل مپ را در این قسمت برای کاربران موبایل های UIQ3 سونی اریکسون با فرمت sis آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه و استفاده تان قرار گیرد.





HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png




Acronis Disk Director Suite 9.0.533 ابزاري فوق العاده براي كار با هاردديسك

Acronis Disk Director Suite 9.0 يك ابزار عالي براي مديريت و بهينه سازي هارد ديسك شماست . ايننرم افزار، با ارايه ابزار هاي مختلف ، مشكلات گوناگوني رو حل ميكنه و كمك بزرگي براي كاربران حرفه اي محسوب ميشه! در زير خلاصه قابليت هاي ايننرم افزاررو مرور ميكنيم!
سازماندهي و محافظت از كامپيوتر ، هارد و اطلاعات :
مطمئنان دوستاني كه با كامپيوتر سرو كار دارن با واژه پارتيشن آشنايي كامل دارن! معمولا هارد ديسك ها رو به بخش هاي مختلف تقسيم ميكنن و هر بخش رو به يك كار تخصيص ميدن. ممكنه درايو
C سيستم عامل و در باقي درايو ها اطلاعات ديگر نظير فيلم ، موسيقي ، اسناد تجاري و .... نگهداري شود!
Acronis Disk Director Suite 9.0 نرم افزاري هست كه به شما امكان تغيير اندازه ، كپي كردن ، انتقال دادن پارتين ها رو ميده بدون اينكه 1 بيت از اطلاعات موجود در هارد گم يا نابود بشه! همچنين به كمك اين نرم افزارميتونيد به سازماندهي فايل ها و نحوه چيدمان اطلاعات بپردازيد و باعث افزايش سرعت و راندمان كاري كامپيوتر خود بشيد!
اجراي چندين سيستم عامل بر روي يك كامپيوتر:
كاربران مختلف ، استفاده هاي مختلفي از كامپيوتر خودشون دارن! حتي ممكنه نياز باشه چندين و چند سيستم عامل روي يه كامپيوتر موجود باشه و هر سيستم عامل هم براي كار وفعاليت بخصوصي آماده سازي بشه! ايننرم افزارنيز امكان جالبي به كاربر خودش ميده و كاربر ميتونه چندين سيستم عامل رو هم زمان بر روي يه كامپيوتر نصب و استفاده كنه.
بازيابي پارتيشن هاي گم شده :
گاهي اوقات ممكنه اشتباها يا اتفاقا ، پارتيشني حذف و يا گم بشه ! نرم افزار مورد بحث به شما اين امكان رو ميده كه بصورت اتوماتيك به بازيابي پارتيشن از بين رفته بپردازيد ( بدون توجه به سيستم فايلي اون پارتيشن ) همچنين اگه موضوع بحراني باشه ميتونيد توسط
CD و يا ديسكتي كه توسط نرم افزار ساخته ميشه ، مشكل رو حل كنيد!
ويرايش هارد ديسك :
ايننرم افزاريك امكان فوق العاده به كاربران حرفه اي ميده و كاربر ميتونه به كمك ايننرم افزارهارد ديسك خودش رو بصورت سكتور به سكتور ويرايش كنه. مثلا ميتونيد سكتور رو كپي و يا ويرايش كنيد !!!اين توانايي وقتي ارزشمند هست كه اطلاعاتي از هارد ديسك پاك شده يا پارتيشن دوباره نويسي شده و يا شما نياز به گرفتن نسخه پشتيبان ( از اطلاعات خودتون ) و بازيابي اطلاعات مهم از بخش بخصوصي از هارد ديسك داريد!


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


بازی بسیار زیبا و جدید UNGA UNGA - فرمت جاوا

بازی بسیار زیبا و جذاب UNGA UNGA یکی از جدیدترین و گرافیکی ترین بازی های موبایل می باشد که به تازگی توسط شرکت kitmaker و در سایزهای 128x160 , 176x208 , 208x208 , 240x320 , 320x240 , 352x416 , 360x640 و در فرمت جاوا تولید شده که می توانید از پی سی دی  دریافت کنید .





HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png



تبدیل نوار ابزار ویندوز به MacOS با XWindows Dock 2.0.1

با Xwindows Dock نوار ابزار ویندوز خود را شبیه سیستم عامل MacOS کنید. هم اکنون ابن نرم افزار  را از سایت  پی سی دی  دانلود نمایید.

 




HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png




تبدیل وایرلس به Hotspot و اشتراک گذاری اینترنت در ویندوز 7 با Connectify 1.1.0.14032

شاید تابحال برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید اینترنت لپتابتان که از طریق کارت شبکه یا از طریق وایرلس دریافت میکنید به اشتراک بگذارید تا توسط لپتاپ های دیگر یا گوشیهای موبایل دارای این قابلیت اسفاده شود.

در ویندوز های غیر از سون این کار برای زمانی که اینترنت زا از کارت وایرلس دریافت میکردید و میخواستید آن را از طریق همان کارت به اشتراک بگذارید امکان پذیر نبود ولی حالات دیگر ممکن بود.

imageدر ویندوز ۷ قابلیت جدیدی به نام Microsoft Virtual Wifi card  وجود دارد که این امکان را برای ما فراهم یکند که از طریق همان کارت وایرلسی که اینترنت را دریافت میکنیم آن را به اشتراک بگذاریم.

برای به اشتراک گذاری ابتدانرم افزارConnectify را از آخر همین مطلب دانلود و نصب کنید. سپس قابلیت Share کارتی که اینترنت را از آن دریافت میکنید را فعال کنید(از طریق راست کلیک روی کارت(آداپتور)مورد نظر و در تب Sharing قسمت اول را تیک زده و OK نمایید).سپس Connectify را اجرا نموده و در قسمت Wifi name: نامی دلخواه برای شکه به اشتراک گذاری اینترنت خود را انتخاب نموده ودر قسمت Password: رمزی ۸حداقل  کاراکتری برای امنیت شبکه خود انتخاب نمایید.در قسمت Hnternet  هم نام کارتی که اینترنت را از آن دریافت می نمایید را انتخاب نمایید و Start Hotspot  را کلیک نمایید تا شبکه شما شروع یه فعالیت کند.

قابليت هاي كليدينرم افزارConnectify :
- كم حجم و ساده بودننرم افزار
- اعمال تنظيمات به صورت راحت و سريع بدون داشتن هيچ گونه اطلاعات فني شبكه
- نمايش كاربران متصل شده به شبكه
- سازگار با ويندوز هفت (سون 7 ) و ويندوز سرور 2008


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/de888f032f21e2590c76b5483340b73a.jpeg

نمایش و بررسی کامل اطلاعات کامپیوتر بانرم افزارSpeccy v1.00.125 Beta

Speccy یک ابزار عالی و پیشرفته  برای نمایش اطلاعات سیستم کامپیوتر شما می باشد. این نرم افزار یکی از محصولات شرکت Piriform است که بیشتر افراد این شرکت را با نرم افزار CCleaner و Defraggler می شناسند. Speccy قادر است اطلاعاتی را درباره CPU, Motherboard, رم, کارت های گرافیک, هارد دیسک ها, اپتیکال درایوها و کارت صدا در اختیار شما قرار دهد و شما را از وضعیت این اجزاء آگاه سازد. هم اکنون ایننرم افزارمفید از پی سی دی  آماده دانلود می باشد




HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


نرم افزار  زیباساز دسکتاپ ویندوز و ساخت میانبر با Circle Dock 1.5.5

نرم افزار بسیار زیبای Circle Dock به شما در افزايش سرعت دسترسي به مقاصد تان در کامپيوتر کمک مي کند. شما در طول مدت زماني را که با کامپيوتر کار مي کنيدنرم افزارهاي بسيار زيادي را اجرا کرده و پوشه هاي زيادي را باز و بسته مي کنيد. اما در اين ميان با بعضي ازنرم افزارها و پوشه ها زيادتر از سايرين سروکار داريد به طوري که شايد در طول روز چندين بار آن ها را باز و بسته کنيد. ايننرم افزاربه شما کمک مي کند تا ازنرم افزارها ، بازي ها ، پوشه ها ، درايو ها ، موزيک ها و به طور کلي از تمامي قسمت هايي را که با آنها زياد کار مي کنيد يک ميانبر بسازد. در واقع ايننرم افزار12 مربع کوچک خالي را در اختيارتان قرار مي دهد و شما مي توانيد با کشيدن و رها کردن نرم افزارها و ساير قسمتهايي را که با آنها زياد سروکار داريد در اين مربع هاي خالي جا گذاري کنيد و سپس در هر پنجره اي هستيد تنها با يک کليک به برنامه مورد نظر خود دسترسي داشته باشيد و آن را اجرا کنيد. همچنين مي توانيد جهت سريعتر شدن دسترسي بهنرم افزاراز Hot Key نیز استفاده کنید. ایننرم افزارعلاوه بر داشتن کاربرد های فراوان دارای 33 اسکین بسیار زیبا می باشد که شما می توانید برای زیبایی محیطنرم افزاراز آنها استفاده کنید.

برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:

* - دسترسي بسيار سريع بهنرم افزارها ، بازیها ، پنجره ها و ساير قسمت ها ويندوز.
* - امکان وارد کردن هر تعدادنرم افزار، بازي ، پوشه ، درايو ، موزيک و ... دلخواه.
* - قابلیت قرار دادن Hot Key جهت دسترسی و اجرای سریعتر نرم افزار.
* - امکان اجراینرم افزاردر تمامي قسمت هاي ويندوز.
* - اجراي فايل هاي موجود درنرم افزارتنها با يک کليک.
* - داشتن اسکین های بسیار زیبا و قشنگ.
* - امکان قرار دادن تصاویر دلخواه به عنوان اسکین.
* - امکان استفاده کاملآ رايگان از نرم افزار.
* - داشتن محیط بسیار زیبا و قشنگ.
* - سازگار با ويندوز هاي مختلف.
* - امکان اجرا در استارت آپ.
* - داشتن حجم مناسب.
* - کاربرد آسان.
- و ...

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png








هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر