۱۳۸۹ تیر ۱۴, دوشنبه

صدای خس وخاشاک را بشنوید: رویای آزادی با صدای آریا آرام نژاد





ندای سبز آزادی: آریا آرام نژاد هنرمند جوانی که با ترانه زیبای «علی برخیز» او را میشناسیم این روزها منتظر برگزاری دادگاه است ، دادگاهی که قرار است او و تعدادی دیگر از دوستان او در آن از خود دفاع کنند، آرام نژاد با بیان نگرانی های خود از برگزاری این دادگاه در وبلاگ شخصی خود اینگونه مینویسد «برای دادگاهی آماده می شم که روز ۱۵ تیر ماه قرار برگزار بشه و باید به اتقاق سایر دوستان از خود دفاع کنیم ! در دادگاهی مشترک . . . در شرایطی که هنوز دسترسی به جزئیات پرونده برایم میسر نشده ! و بصورت دقیق مشخص نیست که اتهامات وارده چیست ! . . . اطلاعاتی که می شنویم در مورد برگزاری دادگاه زیاد خوب نیست ! استرس تو قفس گرفتار شدن برای یک هنرمند خیلی سخت و تلخه ! اما توکلم به خداییه که به من توان سرودن و خوندن رو هدیه داده و افتخارم به اینه که بتونم حرفهایی رو بزنم که تو دل بسیاری هست اما توان فریاد زدنش رو ندارن»
گفته میشود که وی در بیست و ششم بهمن ماه توسط وزارت اطلاعات شهرستان بابل دستگیر شد ؛ اما مشکلات امنیتی که گریبان گیر خانواده او بود باعث شد تا اخبار دستگیری و وضعیت وی در اختیار رسانه ها قرار نگیرد. آرام نژاد پس از مدتها بی خبری در چهاردهم فروردین ماه به طور موقت آزاد شد و این روزها در انتظار برگزاری دادگاه خود است.
گفتنیست این هنرمند سبز در پی اعتصاب غذا محمد نوری زاد با انتشار متنی در وبلاگ شخصی خود خطاب به این زندانی سبز اینگونه نوشته بود « نگران آینده ایرانی هستم که اگر خدای ناکرده شما و امثال شما در آن نباشید از جمهوری اسلامی ایران به جز جبهه ای سرشار از تهی باقی نماند!خواهشمندم اعتصاب غذای خویش را بشکنید ! با توکل به خدا به زودی تولد دوباره جمهوری اسلامی ایران را جشن خواهیم گرفت»
این روزها آرام نژاد در حالی که با نگرانی و دلهره منتظر برگزاری دادگاه خود است ، خبر از انتشار ترانه جدیدی میدهد با شعری از یغما گلرویی ، آرام نژاد در وبلاگ خود ترانه جدید خود را اینگونه معرفی میکند «آهنگ "رویای آزادی" که وعده اش را داده بودم ! به "۱۰۰ سال دیگه" تغییر نام و شکل داد ! شاید همین آهنگ که تا ساعاتی دیگه بر روی اینترنت قرار می گیره بهترین دفاع از خود و بهترین میزان برای سنجش افکارم باشه»
 
 صد سال دیگه ! ما زنده نیستیم ! تا زنده هستیم باید بایستیم . . .  
 
خواننده و آهنگساز : آریا آرام نژاد
ترانه : یغما گلرویی
 برای دانلود آهنگ می توانید :
بر روی فرمت دلخواه تان راست کلیک کرده و گزینه . . . save target as  را انتخاب کنید  
 
MP3 320

100 Sal Dige

MP3 192

100 Sal Dige


MP3 128

100 Sal Dige

OGG 64

100 Sal Dige

--
دریافت این پیام بدلیل تمایل شما به شنیدن صدای خس وخاشاک است
خواهشمند است برای اطلاع دوستانتان، این ایمیل رابرای ایشان فوروارد کنید
برای عضویت جدید در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+subscribe@googlegroups.com
برای لغو عضویت در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر