۱۳۸۹ مرداد ۳, یکشنبه

ای تُف توی این رسانه ملی…!

 عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

 

آقای کارگردانی که توی فیلمها و سریال هایی که میسازی میای چهره شهرستانی ها رو مضحک و هالو و پَپو نشون میدی ای تف توی غیرتت…! توی غیرت نداشته ات…!

  

 

آقای فیلم نامه نویسی که شهرستانی های توی فیلمنامه سریالت فقط باید لهجه غلیظ ترکی یا مشهدی یا یزدی یا… داشته باشن و همیشه کارای مسخره بکنن و حرفای مسخره بزنن و بیننده رو بخندونن تف به معرفتت…معرفت نداشته ات…!  

 

 

اقای انیمیشن سازی که دکتر مهندسای فیلمات همه تهرونی هستن و بدبخت بیچاره های فیلمت که هیچی نمیفهمن همه گرگانی و همدانی و لر هستن تف به شرفت…شرف نداشته ات…!

  

 

آقا من مخلص همه تهرونی ها هستم… والله جز مهمون نوازی و فهم و شعور و معرفت از اکثرشون هیچی ندیدم اما ما شهرستانی ها هم غرور داریم…! مُد شده هر کارگردان تلویزیونی که میاد سریال درست کنه برای نمک فیلمش دو سه نفر از بازیکن ها رو لباس شهرستانی تنشون میکنه و فهم و شعورشون رو اندازه مرغ پخته نشون میده…! چرا باید یه بچه تهرونی توی سریال فاصله ها یه بچه شهرستانی رو دست بندازه و بگه دیوید بکهام خواننده هست و اون بچه شهرستانی هم عین گاو سرش رو تکون بده قبول کنه…! هی هر روز دستش بندازه و سرش رو کلاه بذاره و اب از اب تکون نخوره…! 

 

 

آقا توی این سریال ها هرچی بدسلیقگی و نفهمی و بی ادبی و بد پوشی و مسخرگی و لودگی و بیشعوری هست میچسبونن به شهرستانی ها و هر چی خوشگلی و خوش تیپی و مردرندی و فهم و شعور و لوندی و موی ژل زده و چشم ابی و لب قلوه ای و دماغ سربالاست مال تهرونیاست…! توهین به قومیت ها فقط لطیفه ساختن برای اونها نیست…! انصاف داشته باشید تو رو خدا…! 

 

 

 

نوشته مسعود مشهدی

 

 

  

 

 

 

 

 

 

بعضی از ایمیل های این گروه به پوشه اسپم میروند. لطفا پوشه اسپم خود را نیز چک کنید 

 

 

 

 

عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی

    

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

--
دریافت این پیام بدلیل عضویت شما در "گروه اینترنتی منصور قیامت" است.
 
 
جهت تماس با منصور قیامت (مدیر این گروه) به این آدرس ایمیل ارسال کنید: Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
 
 
اگر ایمیل ها برای شما مزاحمت ایجاد میکنند و مایل به دریافت آنها نیستید کافیست یک ایمیل خالی با عنوان لغو عضویت به "منصور قیامت" مدیر این گروه ارسال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر