۱۳۸۹ تیر ۳۱, پنجشنبه

Re: تحلیل و بر رسی گلهای رنگارنگ 100 و 101

با درود فراوان بر استاد دربندی
با تشکر از شما که در این برحه به یاری ما آمده اید. از شروع تهیه و توزیع برنامه در این گروه مهمترین هدف را اصلاح و پالایش برنامه ها قرار داده بودیم و این را در ایمیل هایم بدفعات تذکر داده ام ولی تاکنون بدلیل کمبود مستندات و افراد خبره نتوانسته بودیم گامی در این راستا برداریم . دیدن شما و شنیدن صحبت های شما برای من گرانبها ترین هدیه بود که خداوند برمن در این راستا هدیه کرد و بسیار خوشحالم که دست ما را برای یاری فشردید . خرسند خواهیم بود که در این راه پر پیچ و خم  و دشوار همراه باشید همچون چراغی فرا روی ما  در پالایش و درست نمودن مسیر روشن را بنمایانید. در انتظار روشنگری و راهنمایی های بیشتر  شما  هستیم. طبعا این نسخه های اصلاح شده در مخازن را اعمال خواهیم کرد تا نسخ های اصلح بدست دوستان برسد
با سپاس دوباره و با امید شادمانی و تندرستی و طول عمر شما
محسن سلیمانی

2010/7/22 Rick Darbandi <rickplay_1@yahoo.com>
سلام به دوستان عزیز گروه بخصوص افرادی که به برنامه های گلها توجه دارند ، بنده بعد از دریافت دی وی دی های برنامه های گلها که توسط عزیزانی با زحمت فروان تهیه شده و به قیمت بسیار نازل در خدمت دوستان قرار گرفته فعلا با بر رسی برخی از گلهای رنگارنگ متوجه شدم که بسیاری از این شمارگان مخدوش گشته و نسخه های آن قابل اعتماد نیست و چون این توزیع می تواند مانند ویروس منتشر شود و بقیه افراد هم شاید نسخه ای به دیگران بدهند لازم دیدم هر برنامه ای را که از داشتن صحت لازم خارج است در این سایت دوستان توضیح دهم تا اولا شما خود آگاه باشید و آن برنامه را از لیست خود خارج کنید و نیز به دیگران ندهید دوم آن که به مرور زمان به دنبال برنامه سالم از آن شماره باشید به گونه ای که شرح می دهم تا در آینده بعد از بر رسی تمام برنامه ها آن دسته را که در اختیار دارم و سالم هستند در اختیار گروه قرار دهم .
گلهای رنگارنگ شماره 100  حدود 29 دقیقه برنامه بوده و هرگز تا کنون از آن نسخه ای که شماره آن را گوینده ذکر کرده باشد دیده نشده ولی نسخ ناقسی از آن دیده شده که منجمله آن که در دی وی دی ها به دست دوستان رسیده این نسخه 26 دقیقه است و یک بیت از صائب تبریزی که در پایان باید توسط روشنک دکلمه شده باشد حذف شده و اجرای ترانه برای بار دوم از آن بریده شده ، بنابر این اگر با چنین نسخه ای روبر و هستید که این کاستی ها را دارد برنامه اندکی ناقص است .
برنامه بعدی گلهای رنگارنگ شماره 101 است ، در باره این برنامه باید بگویم که تا کنون این شماره از برنامه به دست نیامده و در هیچ کتاب و مجله ای هم از مشخصات آن چیزی گفته نشده لذا ما نمی دانیم که خواننده یا خوانندگان آن چه کسانی بوده و چه آوازی خوانده شده ، شعر آن از چه سراینده ای بوده و حتی در چه دستگاه اجرا شده و آهنگ آن را چه کسی ساخته و یا گوینده اش که بوده ، حال نمی دانم کدام دانشمندی گلهای رنگارنگ شماره 227 را که نرضیه و گلپایگانی خوانده اند و معرفی و شماره دارد بدون معرفی و شماره آن را ترویج داده و به عزیزان مطلع در سایت گلها تحمیل کرده و بقیه هم بدون تحقیق و پژوهش آن را گلهای رنگارنگ شماره 101 نامیده اند ، تازه این شماره قلابی 101 که در دی وی دی وجود دارد 10 دقیقه از برنامه واقعی 227 کوتاه تر است . لطفا آن را از فهرست خود خارج کنید و برای اینکه به این گفته اطمینان کنید می توانید به برنامه رنگارنگ 227 موجود خود مراجعه کنید و لغت به لغت آن را تعقیب کنید تا مطمئن شوید .
در فرصت های بعدی به ترتیب برنامه های مشکل دار دیگر را برایتان خواهم نوشت
ارادتمند دوستان رضا دربندی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر