۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

Re: مقاله در مورد سیستم عصبی مصنوعی

شما بهتره که جایی آپلود کنید تا اگر کسی خواست دیگه مزاحم شما نشه!
این دیگه چه جوری منت گذاشتن سر مردمه؟

On 7/6/10, omid adab <info@omidadab.tk> wrote:
> سلام.من یک مقاله در مورد سیستم های عصبی مصنوعی نوشتم.البته نه اینکه کاره
> خودم باشه ولی از چند منبع جمع آوری کردم و تقریبا کامله و اگه کسی بخونه
> میتونه با این سیستم ها آشنا بشه .چون خودم که دنبال مقاله میگشتم چیزه کاملی
> وجود نداشت و در هر کدوم یه قسمتیشو توضیح داده بودن.اگه کسی از دوستان تمایل
> داشت من این مقاله رو در اختیارش قرار میدم
> موفق باشید
>
> --
> Best Wishes
> Omid Adab
>
> --
> شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups
> "IRAN-Computer" مشترک شده اید.
> جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به iran-computer@googlegroups.com
> ارسال کنید.
> جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به
> iran-computer+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
> برای گزینه های دیگر، از این گروه در
> http://groups.google.com/group/iran-computer?hl=fa دیدن کنید.
>
>


--
Mohammad Hosein
Zarei

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "IRAN-Computer" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به iran-computer@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به iran-computer+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/iran-computer?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر