۱۳۸۹ شهریور ۱۴, یکشنبه

صدای خس وخاشاک را بشنوید: کوچک زاده: مخالفتی با صیغه شدن خواهرانم ندارم


کوچک زاده: مخالفتی با صیغه شدن خواهرانم ندارم
خبرگزاری فارس: صیغه برای لذت بردن است و ما نبایستی از ترس سرزنش غربی ها و مشتی مزدور داخلی، مانع ترویج این سنت اسلامی شویم که به شدت مورد علاقه پیامبر اکرم و ائمه اطهار بود. به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی کوچک زاده نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون انقلاب اسلامی امروز در جلسه ی علنی مجلس و در جریان بررسی لایحه ی حمایت از خانواده سخنانی در ارتباط با جایگاه ویژه ی صیغه در جامعه ایراد کردند اما گویا این سخنان که انصافن به حق بود، به مذاق عده ای که صد البته در اقلیت هستند، خوش نیامده است. پس از جنجالی که این گروه مزدور به راه انداختند، تماسی با آقای کوچک زاده گرفتیم و نظر ایشان را در این رابطه جویا شدیم. آقای کوچک زاده ضمن تاکید مجدد بر جایگاه صیغه، گفتند: «میدانیم که اکثریت جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می دهند. خوب برای همه ی جوانان امکان ازدواج وجود ندارد و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، عده ی زیادی از آن ها برای ارضای میل جنسی اشان، روی به روابط نامشروع می آورند.» آقای کوچک زاده افزودند: «اسلام دین کاملی است و برای تمامی مشکلات بشریت راه حل دارد. راه حل اسلام برای جوانانی که امکان ازدواج ندارند، صیغه کردن است و ما بایستی تمام قد و بدون ترس از غوغا سالاری دشمنان، به جد این سنت الهی را تبلیغ و ترویج کنیم.» عضو فراکسیون انقلاب اسلامی در پایان افزودند: «پس از صحبت های من در مجلس، یکی از نمایندگان نزدم آمد و پس از کلی حاشیه رفتن گفت "من میدونم شما دو تا خواهر جوان دارید، وجدانن اگه کسی بخواد اون ها رو صیغه کنه، شما قبول می کنید؟" من جوابی رو که اون جا دادم، این جا هم میگم. من اعتقاد دارم که برای رسیدن به هر هدفی، بایستی هزینه ی اون رو داد پس اگه صیغه شدن خواهران من، کمکی به ترویج این سنت الهی میکنه، من اصلن مخالفتی ندارم و همین جا اعلام میکنم از فردا درب خانه ی ما به روی متقاضیان باز است و هر دو خواهر من آماده ی سرویس دهی به جوانان نیازمند هستند.» خبرگزاری فارس ضمن ارج نهادن به این روحیه ی ایثار و فداکاری، از دختران و خواهران سایر مسئولین نظام نیز درخواست دارد از این رویه تبعیت کنند که هم اجر دنیوی دارد و هم اخروی.  

--
دریافت این پیام بدلیل تمایل شما به شنیدن صدای خس وخاشاک است
خواهشمند است برای اطلاع دوستانتان، این ایمیل رابرای ایشان فوروارد کنید
برای عضویت جدید در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+subscribe@googlegroups.com
برای لغو عضویت در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر