۱۳۸۹ شهریور ۱۴, یکشنبه

[iran7031:227]

کار ما آگاه کردن شماست، شما  خود باید بدانید‌ که چه می‌خواهید .ما مسئول نوشته ديگران نيستيم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای با ما بودن و با ما شدن

Tel : 001 ( 818 ) 714 0 717
Sms : 001 ( 818 ) 714 0 718
E-Mail: iran7031@googlemail.com
http://iran7031.blogspot.com/
http://www.youtube.com/iran7032


مدیر مسیول : بابک خرمدین
هر گاه  دوست  نداشتید که این پیام نامه را دریافت کنید  به ما ایمیل بزنید تا نام شما را از لیست مشترکین پیام نامه  خارج کنیم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تارنمای رسمی دولت موقت از اول مهرماه فعالیت خود را شروع می کند
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اسناد و مدارکی که هر ایرانی باید از آن آگاه باشد
iran7031.blogspot.com
چندی پیش ایمیلی به دستمان رسید با این عنوان:
سایت شیطان پرستان در دسترس و سایت های منتقد فیلتر می شوند.
بعد از مراجعه به نشانی داده شده در این تارنما ( http://www.anvarionline.net/?p=512 ) با این  مطلب برخوردیم که:
سایت های اصلی و پر بازدید که مربوط به شیطان پرستان هستند و فیلتر نشدند(جهت خودداری از اشاعه این طرز تفکر، و اینکه به خاطر اشاعه منکر سایت بدبخت ما فیلتر نشود ـ طبق ردیف ۳ بند «و» ماده ۲۱ قانون جرایم رایانه ای نوشتن لینک کامل موجب فیلتر شدن سایتم می شه.  http://www.samandehi.ir/mainMenuNL.html   ـ )از درج آدرس کامل این پایگاه ها معذورم:


بعد از مطالعه مطلب بالا بود که تصمیم به تحقیق در این رابطه گرفتیم و با اسناد و مطالبی روبرو شدیم که در مرحله اول برای خود ما غیر قابل باور بود.
و اما  اصولا شیطان پرستان کیستند؟
خوب به عکس زیر نگاه کنید:



این آرم شیطان پرستان می باشد. در رابطه با این آرم باید گفت: این علامت در فرهنگ و تمدن باستان مایان های امریکای لاتین، هند، چین، مصرو یونان از مهمترین و پرمعناترین علامتها بوده است. ابتدایی ترین شکل پنتاگرام بر روی دیوارهای غارهای عصر حجر کنده کاری شده بوده و در نقاشی های مردم بابل به عنوان الگوی ترسیم سیاره ونوس به چشم می خورد.


از نوع جامعه شناسی آن می توان گفت که این علامت فرد شیطان پرست را در مرکز قرار می دهد که توسط پنج عنصر ناشناخته از خود دفاع می کند.
به عبارت دیگر شیطان پرستی نوعی خود پرستی است که در آن منافع شخص بر منافع گروهی اولویت دارد.
به زبان ساده تر بر اساس فلسفه شیطان پرستی اگر یک شخص  هزاران نفر را قتل عام کند , تنها کافی است که برای خود دلیل قانع کننده ای داشته باشد و نیاز به پاسخگوئی به هیچ شخص و نیروی دیگری را ندارد.


ولی در کنار شیطان پرستی نگاهی هم داشته باشیم به این نشان:



این نشان یهودیان است.
که مرکز آن از شش ضلع تشکیل شده. اما شاید دانستن این نکته برای شما جالب باشد که یهودیت تنها دینی در دنیا است که به صورت مورثی از مادر به فرزند منتقل می شود.
یعنی حتی اگر یک مرد یهودی با یک زن غیر یهودی ازدواج کند , فرزندان آن مرد اجازه ندارند که یهودیت را به عنوان دین انتخاب کنند.
و هیچ شخص دیگری هم اجازه ندارد به این دین وارد بشود مگر اینکه مادرش  یهودی باشد.


حالا خوب به این عکس نگاه کنید:



آنچه در عکس بالا اهمیت ویژه ای دارد مرکز هر یک از نمادها می باشد.
در نماد شیطان پرستان  مرکز بر پنج ضلع و در نماد  یهودیان مرکز بر شش ضلع قرار گرفته.
به عبارت ساده تر یهودیت را می توان  نوع گروهی  از شیطان پرستی خواند که بر خلاف شیطان پرستی  که بر تک قطبی بودن تمرکز دارد بر گروهی بودن تمرکز یافته.


البته باید این نکته را نیز افزود که یهودیان چون نمی توانند افراد دیگر را به خود وارد کنند از همین رو سعی کرده اند تا با ایجاد  گروهها و احزاب موازی  با یهودیت به ترویج و گسترش دین خود بپردازند.
در اینجا قصد نداریم به این گروههای موازی بپردازیم و هدفمان بیشتر آنچه می باشد که به میهن ما ایران مربوط می شود و در این شماره به ارتباط پنهان گروههای:


یهودی , شیطان پرست , فراماسونری و حجتیه می پردازیم که منبع اصلی همه آنها یهودیت می باشد.
اما برای  پرداختن به این موضوع باید ریشه یهودیت در ایران را بررسی کنیم:
وبلاگ freemasonsecret.wordpress.com در همین رابطه می نویسد:
تاريخ مهاجرت یهودیان از بابل به ایران به حدود 7 قرن پيش از ميلاد برمی‏گردد ، اين شهر (اصفهان) را يهودیانی كه به ايران مهاجرت كردند، تأسيس نموده ‏اند.

اولین نمونه نفوذ یهودیانی مخفی در ایران خصوصا در پست های حساس سیاسی حکومتی به 2500 سال پیش و به دوران حکومت کوروش باز می گردد که می توان به نفوذ "استر"، همسر یهودی الاصل خشایار شاه به دربار اشاره کرد. استر توطئه ای شیطانی را با فریب دادن خشایار شاه علیه مردم ایران اجرا کرد و در روز 13 فروردین حدود 80 هزار ایرانی را در زمانی که جمعیت ایران کمتر از یک میلیون نفر بود را قتل عام کرد.


حال برای آگاهی بیشتر هموطنان به صورت بخش به بخش به بررسی یهودیت و ارتباط چهار گروه ذکر شده در بالا می کنیم.
پیشاپیش جا دارد از تمام محققانی که ما را در این رابطه یاری کردند و دیگر وبلاگ نویسان و دوستانی که پیش از این در این رابطه گزارش و مطلب تهیه کرده اند سپاسگزاری کنیم.
یهودیان مخف
دائره المعارف یهود "یهودیان مخفی" را چنین معرفی می کند : "یهودیانی که خود را پیرو دین دیگر معرفی می کنند ولی در خانه های خود در خفا مناسک یهودی را بجا می آورند."
سرشناس ترین فرقه یهودیان مخفی در جهان اسلام "دونمه" نام دارد، دونمه به معنی برگشته و جدید الاسلام است که به گروهی از یهودیان ساکن عثمانی اطلاق می شود که در سده هفدهم میلادی به پیروی از شابتای زوی و ناتان غزه ای یهودی، توده وار به اسلام گرویدند.


اینان بیش از دو سده در نظام عثمانی فعالیت پنهان کرده و در مراکز مهم قدرت عثمانی نفوذ کرده و سرانجام آن را از درون منهدم نمودند.
تاریخ نویس معاصر استاد عبدالله شهبازی می نویسد : "برای شناخت این پدیده (یهودیان مخفی یا آنوسی ها) سال ها کوشیده ام، دریافتم که یهودیان مخفی در بسیاری از نقاط ایران فعالیت داشته و ریشه دوانیده اند ولی در تنها مکانی که این پدیده با نام رسمی فرقه دونمه شعبه یا شاخه پدید آورده دماوند است.


در ایران پدیده "یهودیت مخفی" با پدیده ای با نام "بهاییت مخفی" پیوند خورده است، این گروه ها در ایران نفوذ و فعالیت بسیاری در مراکز مهم قدرت داشته و بسیاری از این گروه ها وابسته به سرویس های اطلاعاتی از جمله موساد اسرائیل هستند.
این نفوذ به نظام جمهوری اسلامی ایران منحصر نیست و سازمان های مخالف با این نظام در خارج را نیز در بر می گیرد." (عبدالله شهبازی)


شهرهای پرشمار یهودی شامل : تهران، اصفهان، شیراز، همدان، کاشان و مشهد می باشد. برخی از خاندان های قدرتمند یهودی ایران : قوامیان، مظفریان، ساعتچیان، زمردیان، جواهریان، حاجی لاله زار از یهودیان همدان و . . .
خاندان یهودی قوام شیرازی از مهمترین بنیان گذاران فراماسونری و از عوامل استعماری انگلیس در جنوب ایران بودند. (منبع : زمین و انباشت ثروت : بخش دوم)


یهودیان مخفی نه تنها در ایران بلکه در اکثریت کشورهای دنیا نفوذ کرده و بدلیل برخورداری از ثروت و قدرت بی اندازه و همکاری با دیگر همکیشان خود توانسته اند نفوذ بسیاری در حکومتهای دنیا داشته و عملا قدرت غالب سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای زیادی را بدست آورند. آنها بشدت سعی در تغییر و پنهان کردن هویت خود برای رسیدن به مقاصدشان را دارند. یهودیان مخفی با پوشش دین مسیحیت در کشورهای مسیحی به مسیحیان صهیونیست معروفند و در کشورهای اسلامی یهودیان مخفی که به ظاهر مسلمانانی افراطی هستند با نام "آنوسی ها" شناخته می شوند.
نفوذ یهودیان در میان مسلمانان
یکی از مشخصه های یهودیان مخفی  نفوذی در ایران تظاهر شدید به اسلام حتی افراطی تر از مسلمان های دو آتشه است بطوریکه برای پنهان کردن هویت خود، نام خود را به اسلامی ترین نام ها تغییر داده، شدیدا تظاهر به اسلام می کنند، زندگی ظاهرا ساده ای دارند، بسیار به خدا و پیغمبر قسم می خورند، بسیاری از آنها خود را از تبار پیغمبر اسلام معرفی کرده و خود را "سید" می نامند، نماز می خوانند، روزه می گیرند و به حج می روند، مراسم مذهبی از قبیل دهه محرم و روضه خوانی برگزار می کنند، به هیئت ها و مجالس مذهبی کمک می کنند، حتی در فراگیری قرآن و حدیث نیز از مسلمانان پیشی می گیرند، شدیدا بر علیه اسرائیل و صهیونیسم صحبت می کنند، در راهپیمایی های حکومتی از جمله روز قدس و 22 بهمن شرکت می کنند، از همه مهم تر برای بدست گرفتن امور مسلمین  در حوزه های مذهبی، کانون های مهم اقتصادی و جریان های مختلف و حتی متضاد سیاسی نفوذ می کنند و با قدرت پنهانی خود یکدیگر را یاری می کنند و به مناصب بالای قدرت دست می یابند، مدتها در حوزه های علمیه به تحصیل می پردازند و حتی تا سطح مرجع تقلید نیز کسب فیض می کنند.
سعید امامی اسلامی (دانیال قوامی)  و محمود احمدی نژاد



برای شناخت محمود احمدی نژاد باید سعید امامی اسلامی را خوب شناخت.



سعید امامی اسلامی با نام واقعی دانیال قوامی متولد 1336 شیراز، معاون امنيتی وزارت اطلاعات ايران، از طراحان قتل های زنجیره ای (به همراهی علی فلاحیان) و فرزند علی اکبر امامی بود. برادر علی اکبر که نام خود را به پاکروان تغییر داده بود، بهایی بود.


فهیمه دری نوگورانی همسر سعید امامی، فرزند یک بهایی مخفی کار و ثروتمند و متولد 1338 در اصفهان بود، پدر او دارای دوستان با نفوذی در انجمن حجتیه می باشد.
پدر سعید، در اوج فعالیت‌های سرویس اطلاعاتی اسرائیل (موساد) در کردستان و ایجاد پایگاه‌ها و شبکه‌های مخفی اسرائیل در این منطقه، به رهبری یعقوب نیمرودی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بود و در همین زمان به بهانه معالجه به اسرائیل سفر کرد، در آن زمان، عوامل مورد اعتماد موساد را در مناصبی چون مدیرکلی آموزش و پرورش کردستان می‌گماردند.


همارخ اعتماد مادر سعید امامی از خانواده اعتماد و خواهر زاده شیخ مهدی صدر زاده جهرمی است. مهدی صدر زاده دایی مادر سعید امامی از فراماسون های قدیمی و با سابقه کشور می باشد. از دیگر اقوام سعید امامی، بهمن اعتماد پسر دایی اوست که مسئول شورای به اصطلاح مقاومت (مجاهدین خلق) در انگلیس می باشد که سعید امامی سوابقش را در وزارت اطلاعات پاکسازی کرد. در فرم گزینشی سعید امامی مسئله سفر یک ماهه پدرش به اسرائیل به بهانه چکاپ پزشکی و همینطور یهودی بودن خواهرش سارا درج می باشد.


دایی سعید به نام سلطان محمد اعتماد وابسته نظامی شاه در امریکا و افسر رابط ناتو در ویتنام بوده، با انتشار اسناد لانه جاسوسی، نام سلطان محمد اعتماد منبع سازمان اطلاعاتی امریکا (A.I.C) به عنوان منبع عوامع اطلاعاتی سفارت امریکا در تهران افشا می گردد.


سعید امامی در سال 1356 به امریکا عزیمت می نماید و با هدف جمع آوری اطلاعات در خصوص اهداف دانشجویان ایرانی وارد کنفدراسیون دانشجویان ایرانی (CIS) می گردد. سعید امامی و همکارش سعید پروین (محمد نبی پروین) با سفرهای دوره ای هدفدار و گرفتن ژست انقلابیگری و تبلیغ علیه اهداف صهیونیستی، سعی در شناسایی عناصر موثر و انقلابی انجمن های اسلامی را داشتند. سعید امامی خود را یک دانشجوی مسلمان انقلابی نشان می داد و در زمانی که در امریکا اقامت داشت با FBI همکاری می کرد، بعد از پیروزی انقلاب 57 در ایران برای ادامه ماموریت از امریکا به ایران منتقل شد و در این زمان با سرویس اطلاعاتی امریکا CIA همکاری می کرد.


فهیمه نوگورانی  در بخشی از اعترافاتش به وابسته بودن خودش و همسرش سعید به FBI (سازمان اطلاعاتی داخلی امریکا) اعتراف کرده بود. (منبع : شبنامه 80 صفحه ای کمیته تحقیق ریاست جمهوری از پرونده قتل های زنجیره ای و استاد عبدالله شهبازی محقق، تاریخ نویس معاصر و رئیس سابق مرکز مطالعات و پژوهشهای سیاسی وزارت اطلاعات).


در زمانی که شبکه نفوذی موساد (شبکه فلاحیان – سعید امامی) در وزارت اطلاعات ایران کشف شد، سعید امامی، فهیمه دری نوگورانی و بسیاری از اعضای شبکه بعد از مدتی بازجویی به ارتباط تنگاتنگ با سرویس جاسوسی اسرائیل (موساد) اعتراف کرده و حتی از نحوه سفرهای بسیار پنهان خود به اسرائیل که عمدتا از طریق ترکیه صورت می گرفت اعتراف نموده و اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار بازجویان قرار دادند. پیشرفت بازجویی ها موجب دخالت سران حکومت ایران برای پایان دادن به روند بازجویی ها و پنهان ماندن وابستگی شان به سرویس های اطلاعاتی بیگانگان شد.


در درون امریکا سازمان "سیا" (سازمان اطلاعات برون مرزی امرکا) حق فعالیت ندارد و اف بی آی در کلیه تشکل های صنفی از جمله دانشجویی و قومی و غیره دارای ماموران نفوذی از جنس خود آنان است. این ماموران پس از خروج از امریکا و بازگشت به موطن شان به سیا وصل می شوند. امروزه می دانیم که حفیظ الله امین رئیس جمهور حکومت کمونیستی افغانستان در دوران تحصیل در دانشگاه کلمبیا (نیویورک) وضعی مشابه با سعید امامی داشت و مدتی پس از بازگشت به کشورش با حمایت سیا در افغانستان به قدرت رسید. (عبدالله شهبازی).
رسوایی واترگیت



رسوایی واترگیت  Watergate Scandal مربوط به عدم رعایت قانون فوق توسط ریچارد نیکسون رئیس جمهور سابق ایالات متحده امریکا می شود. نیکسون محکوم به سه جرم جلوگیری از عدالت، سوء استفاده از قدرت، و تحقیر کنگره شد که منجر به جنجالی بزرگ، سقوط دولت وی و سپس کناره گیری اش از مقام ریاست جمهوری شد.


بخش سوم : شباهتهای سعید امامی اسلامی مامور نفوذی سازمان سیا امریکا و محمود احمدی نژاد


احمدی نژاد شدیدا تظاهر به اسلام می کند بطور مثال : تغییر نام خود به نامی شدیدا اسلامی، انداختن شال سبز و سید نامیدن خود بعد از انتخابات ریاست جمهوری در میدان ولیعصر، ظاهری ساده و شدیدا اسلامی (کاپشن معروفش) و ساده زیست (ادعای خوردن نان و پنیر در سفرهای استانی)، خواندن آیاتی از قرآن کریم در آغاز تمام سخنرانی های خود، ادعای مکرر ارتباط با امام زمان و سفرهای دولتی به جمکران، تظاهر به مردمی بودن، سفرهای استانی و وعده هایی فریبنده به مردم، دریافت صدها نامه از مردم و ادعای رسیدگی به همه نامه ها و از همه مهمتر اتخاذ مواضع ضد صهیونیستی (ضد امریکا و اسرائیل).


سعید امامی نیز در تظاهر افراطی به اسلام معروف بوده است.



جریان های حامی احمدی نژاد برای انحراف افکار عمومی و فریب مردم اقدام به چاپ کتابی با نام شخصیت های زمان ظهور کرده اند و در آن مدعی شده اند که "احمدی نژاد فرمانده لشگر امام زمان در آخرالزمان است." این کتاب متعلق به انتشارات آیت الله مصباح یزدی است.



تغییر هویت به نامی شدیدا اسلامی


نام واقعی سعید امامی اسلامی، "دانیال قوامی" بوده و نام واقعی محمود احمدی نژاد، "محمود سبورجیان" بوده است. (احمدی نژاد یعنی از نژاد احمد پیغمبر اسلام)
تبار یهودی


سعید امامی اسلامی با نام واقعی دانیال قوامی از خاندان یهودی تبار قوامیان (صاحبان بانک قوامین) بوده و قوام السلطنه فراماسونر از نیاکان وی می باشد.
محمود احمدی نژاد با نام واقعی "محمود سبورجیان" نیز دارای تبار یهودی است.
انکار هولوکاست
اولین انکار کننده هولوکاست در ایران : سعید امامی اسلامی با نام حقیقی دانیال قوامی و از خاندان یهودی تبار قوامیان (صاحبان بانک قوامین) می باشد. وی مامور نفوذی سازمان سیا در وزارت اطلاعات ایران، مجری قتل های زنجیره ای و در ارتباط با موساد اسرائیل بود.


سعید امامی در مهرماه سال ۱۳۷۵ در دانشگاه همدان اعلام کرد از طریق «دوستان نئو نازی» خود به کتاب هایی تاریخی دست یافته است که نشان می‌دهد رقم واقعی کشته شدگان در هولوکاست ٢٥٠٬۰۰ نفر بوده و رقم ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ یهودی کشته شده در هولوکاست را غیر واقعی و دروغ خواند.


دومین انکار کننده هولوکاست در ایران : محمد علی رامین مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور و تئوریسین انکار هولوکاست. وی با برپایی سمینار جهان بدون صهیونیسم (همراه با سخنرانی ضد صهیونیستی احمدی نژاد) موجب لغو سفر کوفی عنان رئیس سازمان ملل به ایران شد. دکتر مهدی خزعلی فرزند آیت الله خزعلی محمد علی رامین را یهودی تبار می داند.


سومین انکار کننده هولوکاست در ایران : محمود احمدی نژاد با نام حقیقی محمود سبورجیان و دارای تبار یهودی می باشد.
توضیحات عکس:  در صفحه پایانی شناسنامه احمدی نژاد نام خانوادگی سابق وی یعنی محمود سبورجیان ذکر شده است.



سعید امامی و احمدی نژاد :   ماموران، شکنجه گران و تروریست های وزارت اطلاعات





قدرتهای پشت پرده در اکثر کشورهای دنیا برای اجرای اهداف شیطانی خود نیاز به احمق ترین، مطیع ترین، بی رحم ترین، بی اعتقاد ترین و فاسد ترین (اخلاقی و مالی) افراد جامعه دارند.


این افراد بعد از انتخاب شدن برای آموزش و اثبات کردن فرمانبرداری بی چون و چرا به اربابان خود، زیر نظر سازمان های اطلاعاتی مشغول به اعتراف گرفتن، شکنجه کردن، ترور کردن، بمب گذاری و بطور کلی انجام هر دستوری برای جلب اعتماد اربابان خود، برای رسیدن به مقامات بالاتر می شوند. بطور مثال آدولف هیتلر در بخش ضد اطلاعات ارتش آلمان خدمت می کرده و پوتین رئیس جمهور روسیه نیز از ماموران بلند پایه سرویس اطلاعاتی روسیه کا.گ.ب KGB بوده است.


احمدی نژاد نیز درست همانند سعید امامی و بسیاری از مسئولان نظام مدتی در خدمت وزارت اطلاعات بوده است. وی خدمات بسیاری از جمله شکنجه ، اعتراف گیری ، جاسوسی و افتخار زدن صدها تیر خلاص را به فرزندان آزاده ایران داشته است تا جایی که لقب معروفش تیر خلاص زن بوده است. وی مدتها زیر دست اسدالله لاجوردی یهودی الاصل با نام مستعار دکتر میرزایی خدمت کرده و پرورش یافته است. ظاهرا مدتی هم با آیت الله صادق خلخالی، جنایتکار معروف همکاری داشته است.



سعید امامی، روزنامه سلام، 18 تیر 1378



روزنامه سلام در ۱۵ تیر ۱۳۷۸ نامه‌ای از سعید امامی را منتشر ساخت که وی خواستار اعمال محدودیت بیشتر برای نویسندگان و مترجمان شده بود. در پی چاپ این نامه که ضربه سنگینی به جناح محافظه کار (اصول گرایان) بشمار می ‌رفت دادگاه ویژه روحانیت روزنامه سلام را توقیف کرد و تجمع اعتراضی دانشجویان در کوی دانشگاه با یورش سهمگین پلیس و نیروهای لباس شخصی به فرماندهی سردار محمد رضا نقدی (رئیس حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی وقت)، سردار ذوالقدر و سردار نجات، موج گسترده‌ای از درگیری میان مردم و نظام را برای یک هفته در سراسر کشور رقم زد.


در جریان محاکمه روزنامه سلام به جز مدعی عموم چهار شاکی دیگر نیز حضور داشتند :



1- محمود احمدی نژاد
2-      کامران دانشجو (استاندار تهران و وزیر علوم دولت محمود احمدی نژاد).
3-      حمید رضا ترقی (عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی و نماینده مشهد در مجلس پنجم).
4-      درویش زاده (نماینده مردم دزفول در مجلس پنجم).


این چهار نفر، شاکیان روزنامه سلام در حمایت از سعید امامی اسلامی بودند.
ارتباط با افراد یهودی و بهائی
سعید امامی با افراد یهودی تبار ارتباط زیادی داشت از جمله :

مصطفی کاظمی معروف به موسوی : یهودی تبار و مدیر کل وزارت اطلاعات در فارس و از مهمترین عوامل قتل های زنجیره ای
محمد رضا سلیمی معروف به صمیمی : یهودی تبار و مدیر کل سابق طرح و برنامه معاونت امنیت و سپس مدیر کل معاونت حفاظت.
محمد شیرازی معروف به محمد صداقت : بهائی مدیر کل چپ در معاونت امنیت وزارت اطلاعات
مهدی پرورده معروف به مجیدی : یهودی تبار و پسر دائی مصطفی کاظمی مدیر کل راست در معاونت امنیت وزارت اطلاعات
قاسمعلی نصیری پور با نام مستعار قاسم مرشدی : بهائی و دفتر دار سعید امامی
کریم اسد زاده با نام مستعار امین : یهودی تبار و مسئول شبکه امنیت در ایستگاه پاریس
اکبر خوش کوشک : از عناصر بهائی باند سعید امامی
محمد رضا ابوالقاسمی با نام های مستعار شمیم و مهدی ریاحی : بهائی و از عناصر عملیاتی علی فلاحیان
شفیعی : یهودی تبار و معاونت اطلاعات مردمی وزارت اطلاعات
احمدی نژاد نیز با اشخاص یهودی تبار بسیاری ارتباط داشته و دارد از جمله :
علی فلاحیان، اسفندیار رحیم مشائی، محمد علی رامین، حبیب الله عسگراولادی مسلمان، اسدالله بادامچیان، علی فلاحیان، مصطفی پور محمدی، روح الله نژاد حسینیان (بهائی)، آیت الله مصباح یزدی، آیت الله حائری شیرازی داماد آیت الله خزعلی، اسدالله لاجوردی، حسین شریعتمداری و . . .


اطلاعات مربوط به یهودی بودن این اشخاص در بخش های بعدی آمده است.
وابستگی به انجمن حجتیه و حزب موتلفه اسلامی



بسیاری از اشخاص وابسته به انجمن حجتیه و حزب موتلفه اسلامی یهودی تبار هستند. احمدی نژاد و سعید امامی هر دو وابسته به این دو جریان قدرتمند حاکم بر کشور هستند.
خاندان یهودی تبار قوامیان (سعید امامی از تبار این خاندان بوده) صاحبان بانک قوامین از حامیان اصلی سعید امامی و احمدی نژاد بودند.

حذف رهبران مخالفان سیاسی




سعید امامی در زمان خدمت در وزارت اطلاعات اقدام به حذف گسترده مخالفان سیاسی برای جلوگیری از شکل گیری یک تشکل سیاسی مخالف علیه حکومت می کرد و این سیاست را با ترورهای داخلی و خارجی پی می گرفت که در ماجرای قتل های زنجیره ای افشا شد از جمله :


1-      هدایت شدن ترور میکنوس توسط باند فلاحیان – سعید امامی که توطئه ای برای حذف رهبران مخالفان سیاسی (اپوزیسیون) در خارج بود که محکومیت ایران در جهان را نیز در پی داشت.
2-      قتل عبدالرحمن قاسملو
3-      قتل شاپور بختیار
4-      قتل برخی از شخصیت های اهل سنت
5-      قتل های زنجیره ای
6-      قتل داریوش و پروانه فروهر (البته در این قتل سرویس اطلاعاتی اسرائیل موساد نیز دست داشته است.)
7-      و . . .


ارائه تصویری وحشتناک و جنگ طلب از ایران به دنیا


منزوی شدن ایران به شدت به نفع انگلیس، امریکا و خصوصا اسرائیل است.
باند فلاحیان – سعید امامی اقدام به انجام عملیاتهای برون مرزی ای می کرد که تصویری خشن و جنگ طلب از ایران به دنیا ارائه می داد که منجر به منزوی شدن ایران در جهان می شد از جمله :


1-      رسوایی بزرگ انتقال موشک به بلژیک برای حمله به ساختمان مقر پیمان ناتو NATO که جنجالی بزرگ علیه ایران در دنیا برانگیخت. به دستور خامنه ای، فلاحیان وزیر اطلاعات وقت مجبور به برکناری سعید امامی از معاونت امنیت وزارت اطلاعات شد، اما سعید امامی با همکاری فلاحیان در سمت "معاون بررسی ها" و با حفظ شبکه عوامل نفوذی خود در وزارت اطلاعات به فعالیت در سطوع عالی وزارت ادامه دهد.
2-      اقدام به حمل مخفیانه موشک به برلین برای هدف قرار دادن مقر مجاهدین که منجر به افشای عملیات شده و فضاحتی بزرگ برای ایران بعمل آورد.
3-      بمب گذاری در کنار دادستانی برلین توسط باند سعید امامی که سوژه ای برای محکومیت ایران در خارج بود.
4-      قتل کشیشان مسیحی در شیراز (کشیش میکائیلیان و کشیش دیباج)
5-      و . . .


احمدی نژاد نیز اقداماتی ماجراجویانه انجام می دهد که متاسفانه تبعات ناشی از این اقدامات بسیار خطرناکتر و جبران ناپذیرتر از اقدامات سعید امامی است از جمله :


1-      ساخت بمب اتم
2-      انکار مداوم هولوکاست
3-      تهدید اسرائیل به محو از روی زمین
4-      ارتباط و حمایت از رهبران طالبان و القاعده
5-      پرورش و حمایت از تروریسم در جهان
6-      دخالت در امور کشورهای همسایه
7-      حمایت مالی و تسلیحاتی از شیعیان در کشورهای عربی و شوراندن آنها بر علیه حکومت های عرب


نتیجه این اقدامات :


1-      دستاویزی برای تبلیغات مداوم توسط رسانه های دنیا برای ترسناک و تهدید جلوه دادن ایران
2-      بهانه جویی امریکا برای حمله به ایران (که در راستای منافع اسرائیل است).
3-      بهره برداری های سیاسی توسط اسرائیل و امریکا و گرفتن امتیاز از ایران
4-      منفور و منزوی شدن ایران در جهان
5-      محکومیت شدید ایران در جهان
6-      متحد کردن کشورهای عرب با اسرائیل
7-      بهانه دادن به امریکا برای حمله به ایران
8-      مظلوم نمایی اسرائیل
9-      و مهمتر از همه جلب حمایت جهانی به نفع اسرائیل


ارتباط با اشخاص فراماسون
سعید امامی همیشه دائی مادر خود، شیخ مهدی صدر زاده (فراماسون معروف) را الگوی محبوب خود عنوان می کرد و بدلیل ارادت زیادش به وی نام فرزند خود را مهدی انتخاب کرده بود.



همسر سعید نیز با هدایت عموی خود کمال دری نوگورانی که از بهائیان فراماسون بود به امریکا می رود و از طریق رابطی به نام محمد نبی پروین معروف به سعید پروین که واسطه ازدواج تشکیلاتی سعید امامی با وی بود در انجمن اسلامی دانشجویان مسلمان نفوذ می کند.
(شبنامه 80 صفحه ای کمیته تحقیق ریاست جمهوری از پرونده قتل های زنجیره ای).

نزدیکترین دوست مجتبی خامنه ای


سعید امامی مورد اعتمادترین و نزدیکترین فرد به سید علی خامنه ای بوده تا آنجا که بسیار معروف است که "تنها کسی که بدون بازرسی بدنی و حتی با اسلحه کمری نزد رهبر می رفته سعید امامی بوده است." حتی در هر دو سفری که خانواده علی خامنه ای به انگلیس به بهانه درمان رفته اند (یکبار در سال 1369)، سعید امامی و گروهش مسئولیت محافظت از خانواده علی خامنه ای را بعهده داشتند.
سعید امامی نزدیکترین دوست مجتبی خامنه ای بوده و رابطه نزدیکی با یکدیگر داشتند بطوریکه بعد از سفر انگلیس سعید امامی و مجتبی خامنه ای تقریبا هر روز با یکدیگر ارتباط داشته اند.
فهیمه دری نوگورانی همسر سعید امامی، رابطه بین سعید و همسر علی خامنه ای را از زبان خودش به گونه مادر و فرزندی بیان می کند که هیچوقت این گفته وی توسط بیت رهبری تکذیب نشده است.



محمود احمدی نژاد رابطه خودش را با علی خامنه ای پدر و پسر گونه توصیف می کند. احمدی نژاد نیز نزدیکترین دوست مجتبی خامنه ای است.


بخش چهارم : ارتباط شبکه "فلاحیان، سعید امامی" با شبکه مخفی ارگنه گن وابسته به موساد (اسرائیل)




در گزارش بازجویان کمیته ویژه ریاست جمهوری در پرونده قتل های زنجیره ای به مسئله تردد عوامل قتلها به اسرائیل و ارتباط و همکاری بسیار نزدیک این شبکه نفوذی در وزارت اطلاعات با موساد اسرائیل اشاره شده بود. سفر به اسرائیل از طریق کشورهای واسطه از جمله سنگاپور، مالزی، آلمان، اتریش، روسیه، و اما عمدتا


از طریق ترکیه صورت می گرفت. عوامل شبکه موساد در ایران بعد از تایید سفرشان توسط سعید امامی و علی فلاحیان و اطلاع تاریخ دقیق به رابط موساد در ترکیه با استفاده از امکانات وزارت اطلاعات برای سند سازی، جعل و صدور گذرنامه تردد بدون شماره مسلسل واقعی که قابل ردیابی نباشد با پاسپورت های جعلی اقدام به تغییر هویت کرده و با همکاری عوامل خود در اداره کل مرزها، اداره گذرنامه و نیروی انتظامی به ترکیه سفر می کردند.  به محض ورود، شبکه مخفی عوامل موساد در ترکیه (ارگنه کن) پاسپورت های اسرائیلی را در اختیار آنان قرار داده و سپس با پرواز مستقیم استانبول – تل آویو عازم اسرائیل می شدند و بعد از سفری بسیار کوتاه با اجرای مجدد همین پروسه به ایران باز می گشتند.


این بخش برگرفته از مقاله استاد عبدالله شهبازی می باشد :


در اولین روزهای فروردین سال 88، در ادامه پیگیری پرونده سازمان مخفی "ارگنه کن" توسط حزب اسلام گرای حاکم بر دولت ترکیه، دادستان استانبول اسناد جدیدی را ارائه داد که ارتباط این سازمان را با ماجرای بغرنج موسوم به قتل های زنجیره ای در ایران مطرح می کند. این اسناد در مطبوعات ترکیه بازتاب گسترده داشت ولی در رسانه های ایران مسکوت ماند. این تمهیدات به دلیل نگرانی شدیدی است که همتایان ایرانی ارگنه کن (شبکه عوامل موساد و سیا در ایران) احساس می کنند.


اسناد کشف شده نشان می دهد که داریوش فروهر و همسرش و یک نماینده مجلس روسیه، خانم گالینا استارووایتوا، ظاهرا به دلیل عبدالله اوجالان رهبر پ ک ک (حزب کارگران کردستان)، از سوی شبکه ارگنه کن و به دستور مستقیم موساد به قتل رسیده اند. یکی از این اسناد گزارشی است به امضای فردی با نام مستعار "غفور". بخشی از سند فوق، به نقل از وبلاگ دکتر رضا فرجی (دندانپزشک ایرانی مقیم ترکیه) به شرح زیر است :


«به دستور رئيس محترم گروه… تيم مسئول پاکسازي [قتل] افراد، که به آن‌ها دستور ويژه با تأکيد بر پاکسازي [قتل] در ايتاليا داده شده، وارد حوزه مورد نظر شده‌اند. در ليست مورد نظر افرادي که چندين بار با… [اوجالان] صحبت کرده‌اند شناسايي شده‌اند. فردي به‌نام استارووايتوا عضو حزب دمکراتيک در دوما [مجلس] روسيه که با جدّيت به دنبال يافتن کشوري براي…. [پناهندگي اوجالان] بوده، به دستور رئيس… توسط گروه ضربت اوکرائين کشته شد. همچنين وزير سابق کار و امور اجتماعي ايران و رئيس حزب ملّت ايران، داريوش فروهر، که او نيز به‌طور مرتب با اوجالان در ارتباط [تلفني] بود، دو روز پس از سفر رئيس… طبق دستور و با حضور مستقيم رئيس… به قتل رسيد. پس از اجراي دستور، رئيس محترم ما به ايتاليا بازگشت. اين دو نفر به دليل ارتباط مستقيمي که با اوجالان داشتند و صحبت‌هاي او را شنيده بودند از ميان برداشته شدند. ولي از بين رفتن اين دو نفر [استارووايتوا و فروهر] در سازمان اطلاعاتي ايتاليا ايجاد ترس و وحشت نمود. پيام مورد نظر و سپر بلا بودن آن‌ها به مقامات مسئول داده شد و سوءتفاهم از ميان برداشته شد…» [نقطه‌چين‌هاي نقل‌قول فوق در اصل است. برخي اصلاحات و ويرايش در متن از من است. عبدالله شهبازي] [1]


دقت در مندرجات مبهم سند فوق و آشنایی با سازمان "ارگنه کن" نشان می دهد که ادعای فوق به معنای نقش مستقیم "ارگنه کن" در قتل فروهرها و خانم استارووایتوا نیست، بلکه از رابطه شبکه ترکیه با شبکه های خویشاوند در روسیه و ایران حکایت می کند. اين اسناد مؤيد اظهارات حجت‌الاسلام نيازي، رئيس وقت سازمان قضايي نيروهاي مسلح و متولي پرونده «قتل‌هاي زنجيره‌اي» است که در آن زمان «قتل‌هاي زنجيره‌اي» را به سرويس اطلاعاتي اسرائيل منسوب مي‌کرد.


ماجراي «ارگنه کن» از مارس 2001 با دستگيري "تونجاي گوني" آغاز شد و به‌تدريج به کشف يک سازمان مخوف انجاميد که ده ‌ها شخصيت بلندپايه نظامي و امنيتي و سياسي و قضايي و مالي- تجاري در آن عضويت داشتند. این سازمانی به غایت پنهان و توطئه گر بود که عملا مقدرات ترکیه را به دست داشت.
سازمان پنهاني که امروز با نام «ارگنه کن» در ترکيه شهرت يافته، ادامه شبکه‌ هايي است که سازمان اطلاعاتي پيمان ناتو، با هدايت سرويس‌هاي اطلاعاتي آمريکا (سيا) و بريتانيا (ام. آي. 6) و اسرائيل (موساد)، از آغاز دوران موسوم به «جنگ سرد» در بسياري از کشورهاي جهان ايجاد کرد.





شبکه های مخفی پیمان ناتو در کشورهای عضو این پیمان و در برخی کشورها که در ناتو عضویت نداشتند مانند ایران ایجاد شد. عملیات ایجاد شبکه های مخفی فوق "استی بیهاند" نام داشت. برای نخستین بار در سال 1990 شبکه "استی بیهاند" در ایتالیا کشف شد و جنجالی بزرگ برانگیخت این شبکه در یونان با نام "پوست گوسفند" شناخته می شد.


در کودتاي 12 سپتامبر 1980 سازمان سرّي ناتو به فرماندهي ژنرال کنعان اورن، رئيس ستاد ارتش ترکيه که طي آن صد ها نفر کشته و هزاران نفر دستگير و شکنجه شدند، زمام کشور ترکيه در دست کمتر از يکصد خاندان بسيار ثروتمند و متنفذ بود که همگي به فرقه دونمه (يهوديان مخفي) تعلق داشتند.
شبکه مخفی پیمان ناتو در ایران نیز وجود داشت. ارتشبد فردوست داستان فعاليت اين شبکه را، که در ايران «سازمان بي‌سيم» خوانده مي‌شد، در خاطرات خود شرح داده است. شبکه ايران را نيز جرج کندي يانگ ايجاد کرد و هدايت آن را سِر شاپور ريپورتر به دست گرفت. مسئوليت مستقيم شبکه مخفي پيمان ناتو در ايران با دکتر جواد مهيمن بود. در شنبه 6 بهمن 1369/ 26 ژانويه 1991 براي نخستين بار شبکه سرّي پيمان ناتو را چنين معرفي کردم:



سطور پاياني يادداشت فوق شعارگونه و به تأثير از فضاي زمانه بود. نوشته بودم : «با پيروزي انقلاب اسلامي ايران اين شبکه فعاليت خود را آغاز کرد ولي به‌ تدريج کشف و متلاشي شد.» واقعيت به‌گونه ديگر است. اين شبکه هيچگاه کشف نشد و شناخت آن در لابلاي تحقيقات من مدفون ماند. (عبدالله شهبازی)

بخش پنجم : نظم نوین جهانی New World Order





صهیونیست ها براساس رهنمودهای کتابهای مقدسشان تورات و تلمود، در اندیشه برپایی حکومت جهانی یهود (نظم نوین جهانی) خویش هستند. جهانی که حاکمان و صاحبانش تنها قوم به اصطلاح برگزیده خداوند است و تنها آنها حق زندگی بر روی زمین را دارند.
صهیونیست ها برای تشکیل حکومتی که باید از نیل تا فرات و در گامهای بعدی در کل جهان گسترش یابد، در این اندیشه شومند تا همه اقوام و ملل روی زمین را نابود کنند.
هدف از تشکیل حکومت جهانی یهود، بخشیدن فرمانروایی و سروری به قوم به اصطلاح برگزیده (یهوه) و مسلط نمودن آنان بر زمین و زمینیان است. یکی از شروط لازم برای تشکیل چنین حکومتی قتل عام تمامی غیر یهودیان و مخالفین صهیونیزم می باشد.
بسیاری می پرسند که کشورهای غربی (امریکا و اروپا) حامی صهیونیزم هستند و احمدی نژاد (یا ایران) دشمن صهیونیست هاست و در مقابل آنان ایستاده ، او در حال ساخت بمب اتم است، اسرائیل را بارها تهدید به نابودی با موشک هایش می کند، حماس و حزب الله را علیه اسرائیل مجهز و حمایت می کند، یهودیان را با عملیات های تروریستی قتل عام می کند، هولوکاست را انکار می کند که یهودیان و مردم دنیا را خشمگین کرده، پس چگونه ممکن است عامل صهیونیزم جهانی باشد ؟


برای پی بردن به این راز باید به تاریخ دوران جنگ جهانی دوم که بسیار شبیه به دوران ماست رجوع کرد. تا آنجایی که ما اطلاع داریم آدولف هیتلر هم شدیدا نژاد پرست و ضد یهود بود و این تفکر را شدیدا با تبلیغات همه جانبه به مردم آلمان القا می کرد اما کالبد شکافی تاریخ نشان می دهد، جریان هایی که موجب به قدرت رسیدن هیتلر شدند و از او حمایت کردند یهودیان صهیونیست بودند.


برای رسیدن به جواب، مطالبی را که در ادامه می آید بدقت بخوانید :


دکتر هنری ماکو روشنفکر یهودی کانادایی از جمله انسانهای شریفی ست که بدون توجه به مادیات و بدون واهمه از حملۀ همکیشان خود به افشای جنایتکاران صهیونیستی که او آنها را بدرستی دشمن یهودیان و بشریت می داند دست می زند، این مقالۀ او بعلت شباهت های فریبکاری بوجود آمده در ایران با آنچه در آلمان دوران جنگ جهانی دوم رخ داد، اهمیت فوق العادۀ دانستن حقایق پشت پرده را آشکار می کند.
دکتر هنری ماکو در سر مقالۀ "من با آن واگنی که هواداران پوتین در آنند همراه نیستم " طعنه ایست که نویسنده، همکاران روشنفکر چپ خود را سرزنش می کند که فریب پوتین و احمدی نژاد را نخورید، در مقاله اش بسیار مهمش این چنین نوشته :


"من همانند هر کسی از سرخوردگی و شرمی که ولادیمیر پوتین اخیراٌ به نیروهای گرجی تحمیل کرد بسیار خشنود شدم، هرچند که دربزرگداشت این موفقیت آنگونه که کارل شوارتز در مقالۀ 23 آگوست خود "صهیونیسم غرب حریف خود را در مقابل یافت" انجام داد نیز ملحق نخواهم شد.
««« صهیونیسم را هم ردیف نظم نوین جهانی شمردن صحیح نیست. صهیونیسم یکی از بازوهای نظم نوین است، بازوی دیگرش مخالفت با صهیونیسم است که با پوتین در روسیه و احمدی نژاد در ایران معرفی میشوند. رافتچایلدها هر دو را توسط ام آی 6 کنترل میکنند. »»»



این دیالکتیک نازی – کمونیسم در جنگ دوم جهانی موفق بود. نمیتوانید جنگ سوم جهانی داشته باشید تا اینکه هر دو طرف را در اختیار داشته باشی. این بار در گردش زمان پوتین و احمدی نژاد بعنوان مدافعین ملّیت و مذهب ظاهر شدند امّا فریب نخورید. این راه و روش رافتچایلدها می باشد. آنها بارها دست به شبیه سازی مصنوعی گروههای مخالف یا تظاهر کنندگان بر علیه جنگ و حتّی نبردهای ساختگی میزنند. بدین ترتیب به سود سرشاری می رسند و قادر خواهند بود که نتایج بدست آمده از این درگیری را در جهت اهداف خود هماهنگ نمایند. جنگ ما را از حالت متعارف خارج می سازد و قادر نخواهیم بود که به مشکل اصلی بپردازیم. در این بین البتّه ایده آلیستها (بیگناهان معتقد- مترجم) مبارزه می کنند و برای آرمانشان کشته میشوند.


برای کسانی که دنبال مدارک بیشتری هستند بگویم که با تحقیقی نیم ساعته در گوگل دریافتم که پوتین روابطی خودمانی و گرم با بزرگترین خاندان یهودی روسیه یعنی چاباد لوباویتچرز دارد. اینکه چگونه هر وقت ولادیمیر گرسنه می شد این خانوادۀ یهودی به او غذا می دادند، از این رو این علاقه و الفت بین آنها بوجود آمده، شاید هنوز مشغول به خوراندن او هستند. این فرقه یا خاندان به وضوح در صف مقدم تشکیل دهندگان نظم نوین جهانی میباشد.


سپس در وب سایت ریچارد تاملینسون که مامور ام آی 6 بوده و با پوتین جوان، مامورکا گ ب تعلیم دیده بوده خواندم که اینان یاد گرفته بودند خدمتگذار ایلومیناتی ها باشند، نگهبانان خودخواندۀ جامعه که برای حکومت کردن زاده شده اند.
پوتین توسط ام آی 6 شستشوی مغزی و کنترل می شده و شاید هنوز هم باشد. این شاید توجیه سکوت او در ماجرای غرق کردن زیردریایی کورسک و همچنین کشتار بیرحمانۀ بسلان که با همیاری و رهبری ام آی 6 صورت گرفت باشد. تاملینسون میگوید پوتین دارای رتبۀ رویال آرک در فراماسونری بود امّا دیگر یک فراماسون محسوب نمی شود و از کنترل مغزی هم خود را رها کرده. از این متعجبم!
من باور نمیکنم که پوتین از رافتچایلدها بریده باشد. آیا روسیه دارای یک بانک مرکزی که توسط رافتچایلدها اداره میشود نیست؟ همین گفته بس.

احمدی نژاد

در اینجا رئیس جمهور ایران در حال نمایش علامت فراماسونی "شصت و انگشت" نشان شناسایی میباشد. دو انگشت نشانه به سمت بالا نشانۀ منفی است.
این با گزارشات رسیده در رابطه با کمک اسرائیل به برنامۀ تسلیحات اتمی ایران مطابقت دارد. اخیرا یکی از رؤسای سابق موساد گفت "احمدی نژاد با نمایش تهدیدی برای اسرائیل بودن، بهترین هدیه به اسرائیل بود."
هالوی به تلویزیون عربی زبان ال هورا در روز سه شنبه گفته بود : " احمدی نژاد بزرگترین هدیۀ ماست". ما هیچ عملیاتی بهتر از این در موساد نمیتوانستیم انجام دهیم که یک نفر مثل احمدی نژاد رو در ایران به قدرت برسونیم" .


هالوی اضافه میکند که اظهارات تهدید آمیز رئیس جمهور ایران "به تمام جهانیان ثابت کرد که همزیستی با ایرانِ امروز ممکن نیست."


امیدوارم اسرائیلی ها نیز متوجه شوند که چگونه مثل یک مهره به بازی گرفته شده اند، به مانند یهودیان اروپا و سرانجام مرگباری که داشتند."
نتیجه چند صد سال تلاش صهیونیست ها، اجرای نظم نوین جهانی و حکومت آنان بر جهان است که به احتمال زیاد شروع اجرای آن سال 2012 می باشد.
اگر در مورد کسانی که خواهان نظم نوین جهانی هستند تحقیق کنید متوجه خواهید شد که تمام آنها عضو انجمن فراماسونری هستند از جمله :
جرج بوش پدر، جرج بوش پسر، جان کری، باراک اوباما، گردون برون، پاپ، مدودوف، میخائیل گورباچف، هنری کیسینجر، جو بایدن، بیل کلینتون، هیلاری کلینتون، دونالد رامسفلد، ریچارد نیکسون، رونالد ریگان، جیمی کارتر، راکفلرها، تونی بلر، سارکوزی، انگلا مرکل، احمدی نژاد و  . . .



احمدی نژاد توجه و تاکید ویژه ای بر مسئله حکومت جهانی (نظم نوین جهانی) دارد و در بسیاری از سخنرانی هایش این موضوع را ابراز می دارد از جمله :


"نقطه (هدف) نهایی حکومت ما برپایی حکومت جهانی است. (ایسنا 14 اسفند 1388)
"بدون حکومت جهانی بر پایه اجرای عدالت و یگانه پرستی، صلح و امنیت پایدار معنا ندارد و نشدنی است" (ایسنا 14 اسفند 1388)
درخواست احمدی نژاد در روسیه برای نظم نوین جهانی (New World Order).
این لینک ویدئویی را ببینید تا هدف از درخواست نظم نوین جهانی را متوجه شوید.





ادامه دارد ....................
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیدگاه خوانندگان در رابطه با این شماره خبرنامه را می توانید در آدرس زیر بخوانید و یا دیدگاههای خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
http://www.facebook.com/group.php?gid=342751176306
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پایان شب سیه سپید است
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

--
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "iran7031" group.
To post to this group, send email to iran7031@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
iran7031+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/iran7031?hl=en?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر