۱۳۸۹ بهمن ۲۴, یکشنبه

ساعت 22:10/من با گوشهای خودم شنیدم/الله اکـبر الله اکبـــر/ میدان ونک

برگرفته از نظرات سایت بالاترین

ساعت 22:10/من با گوشهای خودم شنیدم/الله اکـبر الله اکبـــر/ میدان ونک 
 
-------------------------------
تمام موهای تنم سیخ شده، هنوز هم از پشت تلفن دارم میشنوم....
تمام تنم داغ شده!
مرسی بچه هاااااااااااااااااااااااااااااا
دم همه تون گرم
 
-----------------------------------

شما میگی ونک؟!
پس بیا ببین میرداماد چه خبره... ماشا الله به بچه های میردااماد... مخصوصا بچه های خیابون نفت...
دست تک ، تک این مردم رو باید بوسید.من هم مثا شما، مو به تنم سیخ شده...
-------------------
 
اکباتان فاز 3 و شهرک آپادنا که عالی بود. درود به شرف همتون. مرگ بر دیکتاتور. فردا روز ماست
--------------------------
سعادت آبادم شلوع بود ولی نه 100%
----------------------------------------
شمال و غرب خوبه ولی‌ حیاتی نیست. هر وقت از جنوب و شرق صدا در اومد باید هورا کشید.
--------------------------------------------------------
فاز 2 شهرک اکباتان هم خیلی ترکوند.. دم همشون گرم

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر