۱۳۸۹ بهمن ۱۳, چهارشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [8095] موجودات فضایی؛ واقعیت یا خیال؟

بیش از پنج میلیون سال است كه هرازگاهی اخباری از رویت بشقاب پرنده‌ها و انسانهای فضایی گزارش شده است. تاكنون هزاران برگ پرونده محرمانه برای اثبات وجود این پدیده‌ها تحت بررسی قرار گرفته‌اند ولی هنوز هم بسیاری از جوانب مربوط به <فضایی‌ها> ناشناخته باقی مانده است. موضع دانشمندان نسبت به این گزارشات نیز وضعیت را بغرنج‌تر می‌نماید. به نظر می‌رسد كه آنها میل دارند این حرف‌ها را رد كنند ولی باز هم چندان به حرف خود اطمینان ندارند. فضایی‌ها ارتباط نزدیكی به ارتش، علوم و سیاستهای تحقیقاتی قدرتهای جهانی دارند و این موضوع در برخی از مدارك محرمانه موسسات سری دولت‌هایی همچون آمریكا مثل CIA، FBI، وزارت اطلاعات، ناسا و > NORADفرمانداری دفاع هوایی آمریكای شمالی) وجود دارد. 


برخی بر این باورند كه این موسسات نه تنها از وجود فضایی‌ها آگاه هستند بلكه سعی دارند تكنولوژی‌هایی شبیه به تكنولوژی فضایی‌ها را نیز بسازند و ظاهرا به دانشمندان گفته شده است چشم خود را بر روی این موضوع ببندند و در نتیجه موسسات سری به راحتی آزمایشات مخفی خود را انجام می‌دهند.
<لئوناردو اسپرینگ> فضایی‌شناس آمریكایی از طریق منبعی موثق >كه میل دارد نامی از او ذكر نشود) مدركی به دست آورد كه حكایت از وجود موجودات فضایی داشت. این مدرك متعلق به شانزدهم جولای سال 1947 است و ظاهرا قطعه‌ای از یك <شی پرنده> است. در آن سال پس از كشف این شی وقتی واحدهای نظامی و نیروی هوایی آمریكا این قطعه را مورد بررسی قرار دادند، به این نتیجه رسیدند كه به دلایل مختلفی ممكن نیست ساخت كشور آمریكا باشد و با اطلاعات دقیقی كه دارند، شوروی نیز نمی‌توانسته آن را بسازد. وقتی كارشناسان نظامی آن شی را دقیق‌تر مورد بررسی قرار دادند، قطعه‌ای شبیه به یك موتور اتمی درون آن یافتند. احتمالا این نیروگاه شبیه به یك تبادلگر حرارتی عمل می‌كرده است. یك قطعه پرنده نیز در قسمت جلویی این شی قرار دارد. دلایلی در دست است كه نشان می‌دهد این شی با كنترل از راه دور هدایت می‌شده است. آیا این وسیله دلیلی بر وجود آدم فضایی‌های كاملا پیشرفته نیست؟ و به گفته این محقق جالب اینجاست كه آن موسسات سری ابرقدرت‌های دنیا از این وسیله بهره گرفته‌اند و از روی آن بمب‌های اتمی را ساخته‌اند.

آدم فضایی‌ها در ماه 
در سال 1969 سفینه <آپولو >11 به ماه فرستاده شد. گروه فضانوردان از جمله <آرمسترانگ>، <كالینز> و <اولدرین> پس از چندین ساعت حركت به سوی ماه، خبر دادند كه چند گلوله نورانی اطراف پایه‌های سفینه هستند و با همان سرعت به دنبال آن حركت می‌كنند. این گزارش كاركنان مركز كنترل را نگران كرد. سه روز گذشت و هیچ انفجاری رخ نداد و آنها به ماه رسیدند.
دستیار آرمسترانگ سالها بعد در این باره می‌گفت: <گلوله‌های نورانی در فاصله سه فوتی ما بودند. سه بشقاب پرنده به قطرهای پانزده تا سی‌متر. مثل این كه از یك مخزن اصلی جدا شده بودند. صداهای عجیبی از فرستنده‌ها می‌آمد. آرمسترانگ موج فرستنده را عوض كرد و به اوپراتور گفت: <می‌خواهم بدانم جریان چیه؟> اوپراتور خبر نداشت چه شده است و پرسید: <چی شده؟ آنجا اوضاع خوبه؟> یكی از فضانوردان گفت: <قربان، یك چیزهای بزرگی كنار دهانه انفجار سفینه هستند. خداوندا! مثل این‌كه روی آن نشسته‌اند. انگار از روی ماه دارند به ما نگاه می‌كنند.> پنج ساعت بعد كه روحیه‌ها كمی بهتر شد آرمسترانگ و اولدرین تصمیم گرفتند از سفینه خارج شوند و به كالینز گفتند در سفینه آماده بماند تا در صورت بروز خطر به سرعت از ماه فراركنند. دو فضانورد از سفینه خارج و در تاریكی گم شدند. در حالی كه خانواده‌هایشان با چشمان هراسان بر روی زمین به مونیتورها خیره مانده بودند. زمان به كندی میگذشت تا این‌كه بالاخره آرمسترانگ و اولدرین باز گشتند و آرمسترانگ آن جمله تاریخی را گفت <برای یك مرد قدم كوچكی است ولی برای بشریت پرشی بلند.> آنها اثری از آن شی‌های فضایی پیدا نكرده بودند اما سالهای پس از آن فضانوردان بارها و بارها چیزهای مشكوكی را در اطراف خود دیده‌اند.

آیا فضایی‌ها وجود دارند؟
در حالی كه هرگز سند مطمئنی از وجود موجودات سیارات دیگر در دست نیست ولی بسیاری از مردم نمی‌توانند قبول كنند كه در كهكشانی به این بزرگی كه اندازه آن در حدود صد هزار سال نوری است، هیچ موجود زنده دیگری نباشد. این موضوع تا حدی پیش رفته است كه در سالهای اخیر توجه خیلی‌ها به دولت آمریكا و ارتباط آن با فضایی‌ها جلب گشته و در این رابطه داستان‌های زیادی بر سر زبانها افتاده و فیلم‌های زیادی ساخته شده است و راست یا دروغ افراد بسیاری گزارش داده‌اند كه با چشمان خود آدم فضایی‌ها را دیده‌اند.



UFO ها و پرواز

با دقت زیاد به عكسهای زیر توجه نمایید !




این ادعا خودخواهی بسیار بزرگی خواهد بود كه اگر ما انسانها خود را با شعورترین موجودات هستی بدانیم و خود را یكه تاز در عرصه ی علم و دانش محسوب كنیم ، برای اینكه موجودات بسیار با شعورتر از ما به تكنولوژی پرواز بسیار بالایی دست یافته اند ، تصویر فوق عكسهایی از بشقاب پرنده ها و سرنشینان مرده ی آنها ( UFO's ) به علت سقوط و تصادم با زمین و همچنین كهكشانهای M104 , NGC4565 , NGC5866 را نشان میدهد ، اندیشه و فهم آنها در پرواز بسیار وسیع تر و جامع تر از انسانهاست . عاملی كه یوفوها را به فكر پرواز انداخته و آنها را شیفته ی فضا نموده است ، سرعتهای سرسام آور و باور نكردنی كهكشانها در حال دور شدن از یكدیگر است ، یعنی چیزی كه ما آن را انبساط شتاب دار كیهان و عامل آن را انرژی تاریك می نامیم . در واقع آنها ساختارهای فیزیكی كهكشانها را شناسایی و سپس آن را در مقیاس كوچك كپی كرده اند و به وسیله این اسباب های پرنده ی در كنترل خود ، میتوانند به همه جای كیهان سفر كنند .


 

Best Regards ▪•●●●Bano0♥♥♥♥  
Ƹ̴Ӂ̴Ʒ


 

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر