۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [8397] تقدیم به دوستداران موسیقی اصیل ایرانی.. اشک حسرت






یه روزی رفتم که رفتم رو واست خونده بودم
اون زمونم به خدا تو کار دل مونده بودم


http://s1.picofile.com/file/6359308848/01_0420_0011.jpg

یه دل ایـنجا، یـه دل اونـجـا
اشک حسرت، توی چشمها



مـن عـزیـزم راهم دوره، دل مــن سـنـگ صـبـوره
زندگی این جوری خواسته، سرنوشتا جور واجوره

دلم آروم نداره، دلم آروم نداره
تا می گم غصه نخور، دست به زاری می ذاره

مـن عـزیـزم راهم دوره، دل مــن سـنـگ صـبـوره
زندگی این جوری خواسته، سرنوشتا جور واجوره

گر چه از جمله عزیزان خودم جدا می شم

باز می رم به سوی او اگر نرم فنا می شم


یه دل اینجا یه دل اونجا، اشک حسرت توی چشمها

دل تا بی تاب نشده، اشکها سیلاب نشده
خداحافظ خداحافظ

 وقتی دل بد میاره، گریه حاصل نداره،

 خداحافظ خداحافظ

یه روزی رفتم که رفتم رو واست خونده بودم
اون زمونم به خدا تو کار دل مونده بودم

یه دل اینجا یه دل اونجا
یه دل اینجا یه دل اونجا
یه دل اینجا یه دل اونجا
یه دل اینجا یه دل اونجا

***

زنده یاد مرضیه                 حجم: 3.0 مگابایت      دانلود

شیدا و مسعود جاهد         حجم: 2.5 مگابایت      دانلود





--

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر