۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [8408] Life is too Short



من اگر عمر دوباره داشتم همه چيز را آسانتر مى گرفتم
فقط شمارى اندك از رويدادهاى جهان را جدى مى گرفتم.
به مسافرت بيشتر مى رفتم.
از كوههاى بيشترى بالا مى رفتم و در رودخانه هاى بيشترى شنا مى كردم.
بستنى بيشتر مى خوردم و اسفناج و سبزیجاتكمتر.

مشكلات واقعى بيشترى مى داشتم و مشكلات واهى و خیالی كمترى.

من همیشهاز اون دسته آدم هایی بوده ام كه
بسيار مُحتاطانه و خيلى عاقلانه زندگى كرده ام،
ساعت به ساعت، روز به روز.
همه چیز مرتب و سر جای خودش
من هرگز جايى بدون یهدر جه ی تب ، يك شيشه شربتگلو درد ،
يك پالتوى بارونى و يك چتر نمى رم.



اگه عمر دوباره داشتم، سبك تر سفر مى كردم.
اگه عمر دوباره داشتم، وقتِ بهار زودتر پا برهنه راه مى رفتم
و وقتِ خزان ديرتر به اين لذت خاتمه مى دادم.
از مدرسه بيشتر جيم مى شدم.

گلوله هاى كاغذى بيشترى به معلم هايم پرتاب مى كردم.
سگ هاى بيشترى به خانه مى آوردم.
ديرتر به رختخواب مى رفتم و مى خوابيدم.
سوار چرخ و فلك بيشتر مى شدم.
به سيرك و سینما هم بيشتر مى رفتم.
و


در روزگارى كه تقريباً همهوقت و عمرشون رو وقفِ بررسى وخامت اوضاع مى كنند،
منبه ستايش سهل و آسان تر گرفتن اوضاع مى پرداختم.



زيرا من با ويل دورانت موافقم كه مى گويد:
شادى از خرد عاقل تر است


--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر