۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

awaz

با درود به دوستان گرامی،
 
من اخیرا نوار کاستی از اساتید گرامی شجریان و موسوی بدستم رسیده، که در ان این دو بزرگوار یکی از زیباترین( به نظر من !) کارهایشان را ارائه داده اند.
استاد شجریان بهمراهی نی استاد موسوی انسان را پالایش روانی می دهند. قدرت کلام، که از اشعار حا فظ  و باباطاهر سر چشمه گرفته همراه نوای نی و صدای پاک شجریان
اشک صداقت را از دیده روان میکند. اشکی که امروز مردم بلا دیده ما فرو خورده اند، و در آیند ه ای نه چندان دور خواهد ترکید و سرزمین عزیزمان را پالایش خواهد داد... 
من این نوار را دیجیتال کردم ولی بدلیل امکانات ساده، خوب از آب در نیامد. اگر از دوستان در خارج کشور (من ساکن آلمان-برلین هستم) کسی امکانات بهتری دارد، با من تماس بگیرد، تا که نوار را برایش بفرستم. بشرط اینکه بعد از دیجیتال کردن آنرا در اختیار همه دوستان گروه گلها قرار دهد.
با آرزوی شادکامی و سرفرازی برای شما عزیزان.
 
ت. نیکنهاد
     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر