۱۳۸۹ بهمن ۱۳, چهارشنبه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

مستند Man vs. Wild – Alaskan Mountain Range – انسان در برابر طبیعت :رشته ‌کوه آلاسکا

Posted: 02 Feb 2011 08:12 AM PST

پخش برنامه تلویزیونی Man vs Wild (انسان در مقابل طبیعت) از سال ۲۰۰۶ در کانال معروف Discovery آغاز شد. در این برنامه تلویزیونی فردی به نام Bear Grylls به همراه یک تیم چند نفره فیلم برداری در هر قسمت راهی یکی از نقاط مختلف کره زمین می شود و در هر قسمت به شما آموزش می دهد که اگر در این مناطق گم شدید چگونه در طبیعت بدون داشتن هیچ گونه وسیله خاصی و فقط با داشتن یک بطری آب و در مواقعی یک چاقوی جیبی ساده، بتوانید زنده بمانید و با استفاده از نشانه های موجود در طبیعت خود را نجات دهید.

Bear Grylls کیست؟

Bear Grylls قبل از این برنامه سرباز بوده و در نیرو های ویژه بریتانیا (British Special Forces) خدمت می کرده و جزو کسانی هست که به قله اورست  نیز صعود کرده …

در این مجموعه نکات مفیدی برای هر فرد وجود دارد.(...)
ادامه مطلب مستند Man vs. Wild – Alaskan Mountain Range – انسان در برابر طبیعت :رشته ‌کوه آلاسکا

مجموعه ۱۰۰ والپیپر جدید و زیبا برای گوشی های آیفون

Posted: 02 Feb 2011 08:39 AM PST

مجموعه ۱۰۰ والپپر جدید و زیبا برای گوشی های آیفون ، به صورت رایگان برای شما کاربران محترم آماده دریافت ساخته ایم که شامل ١٠٠ عکس با فرمت JPG و PNG و با رزولوشن ۳۲۰×۴۸۰ می باشد، امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.(...)
ادامه مطلب مجموعه ۱۰۰ والپیپر جدید و زیبا برای گوشی های آیفون

محافظت ۳۶۰ درجه از سیستم شما با Norton‌ ۳۶۰ ‌v5.0.0.125 ‌Final

Posted: 02 Feb 2011 08:40 AM PST

نورتون قدیمی ترین محصول این شرکت اینقدر معروف است که حتی حالا هم که سال ها از تولید و عرضه آن می گذرد وقتی کسی نام آن را می شنود می داند که چقدر در کارش یعنی تامین امنیت فوق العاده عمل می کرده و البته حالا هم فوق العاده است. اما بحث ما در مورد نرم افزاری است که  مانند نورتون آنتی ویروس آنقدر قدیمی نیست و تنها چند سالی است که عرضه شده اما کارآیی فوق العاده اش باعث شده کاربران زیادی به سمت و سوی آن کشیده شوند. به هیج وجه این محبوبیت را نمی توان به یک نسخه و یا به زمانی محدود خلاصه کرد. نام این نرم افزار همانطور که تا به حال هم به آن پی برده اید Norton 360 نام دارد. Norton 360 همان ابزاری است که سیستم کاربران را به صورت ۳۶۰ درجه ای محافظت می کند و قرار نیست با وجود این ابزار امنیتی ویروسی به خود اجازه وارد شدن به سیستم کاربر را دهد. بسته امنیتی Norton 360 یکی از محصولاتی است که سایمانتک با ارائه آن توانست بسیار محبوب تر از قبل شود. زمانی که این بسته امنیتی عرضه گردید بسیاری آن را نمی شناختند، طولی نکشید که این ابزار به رایانه ها راه یافت. دلایل این موفقیت را باید در امکانات فوق العاده و بسیار گسترده این بسته جست وجو نمود. این ابزار در همین مدت هم برنده بسیاری از فستیوال ها شده است. در سایت های مختلف ثبت بهترین ابزارهای امنیتی نام Norton 360 به دفعات ذکر شده است. آنتی ویروسی قدرتمند، دیوار آتشی بسیار حرفه ای و متفاوت، AntiSpyware، قابلیت تهیه فایل پشتیبان و چندین و چند قابلیت دیگر از اولین مواردی بودند که در این بسته امنیتی قرار داشتندو البته در نسخه جدید هم به چشم می آیند. حدود یک سال از ارائه نسخه قبلی می گذرد و نسخه ۵ تنها ساعت هاست که بر روی سایت سایمانتک قرار گرفته است . نسخه ۵ با تغییراتی نسبتا زیاد ارائه گردیده است. اولین تغییر که حتی خود سایت سازنده هم مانند کاربران به آن اهمیت زیادی داده است کارآیی بسیار بالا با سرعت فوق العاده و عدم کاهش Performance سیستم کاربر است. قرار نیست با این ابزار سرعت سیستم حتی اندکی کاهش یابد.

امنیتی مثال زدنی مقابل هکر ها یکی دیگر ازقابلیت های جدید و اضافه شده به نرم افزار محسوب می شود. خریدهای اینترنتی ایمن تر در نسخه ۵ به چشم خواهد خورد. امنیت مرورگرها بهینه تر و البته قدرتمند تر شده است. باور کنید وقتی خودم هم این مورد را دیدم تعجب کردم چراکه این نسخه هر ۵ تا ۱۵ دقیقه سیستم را چک می کند بدون این که اصلا کاربر متوجه شود. خود برنامه به صورت مخفیانه به دنبال ویروس ها خواهد بود و البته کارآیی سیستم بدون تغییر خواهد بود. Norton 360 به صورت اتوماتیک از فایل های مهم سیستم پشتیبانی خواهد گرفت تا همیشه کاربر با خیال راحت به کارهایش بپردازد. جالب است که این شرکت سایمانتک تردستی هم می کند چرا که به جای این که سرعت سیستم در هنگام بارگزاری اولیه کاهش یابد، افزایش خواهد یافت. این مورد هنگامی عملی می شود که Norton 360 ابزارهایی که در هنگام بالاآمدن سیست عامل باعث کندشدن آن می شوند تشخیص داده و از اجرای آن هاجلوگیری می کند. البته فقط ابزارهایی که ضروری نباشند و نیازی به اجرای آن ها نباشد. در آخر هم این بسته هرکاری نظیر Defrag هارد دیسک را هم انجام می دهد تا خیال کاربر از هارد دیسک و اطلاعاتش هم راحت شود. هدیه سایمانتک هم به کاربران Norton 360 پشتیبانی فوق العاده از طریق ایمیل، چت و تلفن است تنها با یک کلیک ساده

قابلیت های کلیدی نرم افزار Norton ۳۶۰ v5.0.0.125 Final :

- محیط کاربری فوق العاده جذاب

- عدم کاهش کارآیی سیستم

- سرعت بسیار بالا در شناسایی فایلهای مخرب

- دیوار آتش بسیار قدرتمند

- آنتی ویروسی حرفه ای و تامین امنیتی مثال زدنی

- امنیت کامل در استفاده از اینترنت و مرورگرها

- قابلیت تهیه فایل های پشتیبان از اطلاعات کاربران

- PC Tune Up  فوق حرف ای برای بهینه سازی سیستم کاربران

- امنیتی کامل در قبال اطلاعات شخصی کاربران درسایت های بانک ها , فروشگاه ها و …

- تامین امنیت در مقابل هکرها

- وجود دو گیگابایت فضا از سوی Symantec برای پشتیبان گرفتن از اطلاعات کاربران و ذخیره سازی آنلاین آن ها

- استفاده از جدیدترین متدها برای شناسایی فایل های مخرب

- به روز رسانی های متعدد و البته سریع

- AntiSpyware بسیار قوی

- کرم های اینترنتی در مقابل Norton 360 توانی نخواهند داشت

- Block کردن سایت های جعلی که Phishing نام دارند و باعث لو رفتن اطلاعات کاربران می شوند.

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوزاز جمله ویندوز محبوب ۷

- عدم کاهش کارآیی سیستم که حرف اول سایت سازنده هم بوده است

- خریدهای اینترنتی ایمن

- بهینه شدن امنیت در مرورگر ها

- اسکن سیستم هر ۵ تا ۱۵ دقیقه بدون اطلاع کاربر و حتی بدون کاهش اندکی از کارآیی سیستم

- افزایش کارآیی سیستم با دارابودن قابلیت هایی نظیر  Derags هارد دیسک و …

- افزایش سرعت بارگزاری ویندوز با غیر فعال کردن ابزارهایی که نقش مهمی ندارند و فقط از کارآیی سیستم می کاهند.

- پشتیبانی  بسیار سریع از Symantec

و …(...)
ادامه مطلب محافظت ۳۶۰ درجه از سیستم شما با Norton‌ ۳۶۰ ‌v5.0.0.125 ‌Final

مجموعه ١٧٣ فونت زیبا و جالب برای طراحی

Posted: 02 Feb 2011 08:46 AM PST

مجموعه ١٧٣ فونت زیبا و جالب برای طراحی را در اختیار شما بازدیدکنندگان محترم قرار داده ایم، فونت های این مجموعه با فرمت TTF می باشد.هم اکنون شما می توانید این مجموعه را از سایت  دریافت کرده و لذت ببرید.(...)
ادامه مطلب مجموعه ١٧٣ فونت زیبا و جالب برای طراحی

پخش تمامی فرمتهای صوتی و ویدئویی با K-Lite Codec Pack v6.9.0 Full

Posted: 02 Feb 2011 08:52 AM PST

در بعضی مواقع برای ما پیش آمده است که برای اجرای یک فایل ویدئویی و یا تماشای فیلمی که از اینترنت دانلود کرده اید وبرای اجرای آن به مشکل برخورده باشید. همانگونه که میدانید مدیاپلیر پیش فرض ویندزو شما قادر به پخش انواع فایلهای تصویری و صدا نمی باشد. و شما مجبور هستید نرم افزار جانبی برای این کار بر روی سیستم خود نصب نمایید. این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد. امّا کدک چیست ؟ کلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (  فشرده ساز / باز کننده فشردگی ) است : یعنی یک روتین نرم افزاری که ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده کرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی کامپیوتر از فشردگی خارج می نماید . K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و …

قابلیت های کلیدی نرم افزار K-Lite Codec Pack v6.9.0 Full:

- پشتیبانی کامل و قابلیت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری

- سازگاری کامل با انواع پلیرها معروف همچون Windows Media Player و…

- مجهز به کدکهای مختلف برای فرمتهای مختلف

- قابلیت نمایش زیر نویس فیلمها و سازگاری کامل با زبان فارسی

- قابلیت کار با فایل های زیرنویس و یا تبدیل آنها

- پخش موزیک و فایل های ویدیویی

- محیط کاربری جذاب

- استفاده بسیار آسان از نرم افزار

- پشتیبانی کامل از فرمتهای دی وی دی

- نرم افزار بسیار کم حجم با قابلیتهای بسیار زیاد

- قابلیت بخش انواع فرمتهای WAV, MP3, MP3Pro,OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM, and

- حجم پائین نسبت به قابلیت های بالا

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …(...)
ادامه مطلب پخش تمامی فرمتهای صوتی و ویدئویی با K-Lite Codec Pack v6.9.0 Full

بازی Call Of Juarez : Bound In Blood – ندای خوآرز :پیمان خونین، نسخه کم حجم

Posted: 02 Feb 2011 09:11 AM PST

سال ۱۸۶۴، غرب وحشی، در جستجویی برای طلای افسانه ای خوآرز (Gold of Juarez) دو هفت تیر کش به نام های آزتک توماس (Aztec Thomas) و ری مک کاولی (Ray McCauley) به منطقه ای بومی در جرجیا فرستاده می شوند، محلی که در اپر جنگ داخلی با مکزیک به تاراج رفته و به ویرانه ای تبدیل گشته است. قانون برای آنها هیچ ارزشی ندارد، هیچ تاملی برای کشتن حتی تمامی برادران و دوستان خود که در سر راهشان قرار گرفته باشند نمی کنند. اما در این میان هنوز وابستگی های خونی قدرتمندی وجود دارد، اگر در این بین ارزشی ناگفته و یا عشقی به یک زن در میان باشد؟ بازیکنان در ویان دشت های وسیعی که هنوز توسط انسانها فتح نشده اند به انتظار می نشینند، برروی پشت اسبان سواری می کنند، برروی یک واگن ویا یک قایق کوچک وباریک، و ماجراجویی های کلاسیک را تجربه نموده و با افراد شرور مختلف مواجه می شوند. هجومی عظیم از ارتش های مسلح، هم چنین حالت های مختلف کشتن، شامل مهارت های تمرکزی منحصر بفرد، به شما در این میدان نبرد کمک می نمایند تا از این هیاهو جان سالم بدر برده و زنده بمانید.

اطلاعاتی در مورد بازی Call Of Juarez : Bound In Blood :

  • شرکت سازنده : کمپانی Techland
  • ناشر بازی : Ubisoft Entertainment
  • تاریخ انتشار بازی : ۳۰ ژوئن ۲۰۰۹
  • وبسایت اختصاصی بازی : Call Of Juarez Bound In Blood
  • ژانر بازی : شخص اول (Shooter)، اکشن، وسترن
  • سطح دشواری بازی : متوسط
  • زبان : انگلیسی
  • رتبه بازی در GameSpot به نقل از کاربران : ۸٫۵/۱۰
  • زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت
  • درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Mature – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ۱۷ سال و  بالاتر

(...)
ادامه مطلب بازی Call Of Juarez : Bound In Blood – ندای خوآرز :پیمان خونین، نسخه کم حجم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر