۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

نمایشهای تکراری رژيم اسلامی : فراخوان به تظاهرات طرفداری از دولت پس از نماز جمعه

نمایشهای تکراری رژيم اسلامی : فراخوان به تظاهرات طرفداری از دولت پس از نماز جمعه

رادیو فرانسه : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی"، که سازمان دهی و برگزاری اجتماعات و تظاهرات هواداری از دولت جمهوری اسلامی را بر عهده دارد، امروز (چهارشنبه) با صدور اطلاعیه ای مردم را به گردهمائی و تظاهراتی در روز جمعه پس از برگزاری نماز جمعه دعوت کرد.

در این اطلاعیه پس از محکوم کردن تظاهرات روز دوشنبه در تهران و متهم کردن تظاهر کنندگان به ضد انقلاب، سلطنت طلب و منافق بودن، از مردم تهران خواسته شده است پس از اقامۀ نماز جمعۀ این هفته با "حضور آگاهانه و با صلابت در میدان انقلاب نفرت و خشم خود و انزجار خود را" از به نوشتۀ این اطلاعیه "جنایات ددمنشانه و تحرکات پلید سران فتنه و منافقین و سلطنت طلبان هم پیمان شان فریاد کنند".

خبرگزاری فرانسه در گزارشی که به این اطلاعیه و فراخوان مردم به تظاهرات "نفرت و خشم" اختصاص داده است یادآوری می کند که در واژگان رسمی جمهوری اسلامی ایران از واژۀ "فتنه" برای اشاره به جنبش اصلاح طلب سبز استفاده می شود که به وسیلۀ مهدی کروبی و میر حسین موسوی رهبری می شود.

در سرکوب تظاهرات روز دوشنبۀ این هفته در تهران و شهرستان ها دو نفر کشته و گروهی زخمی شدند. افزون بر این تنها در تهران در حدود ١٥٠٠ نفر بازداشت شدند.
به گفتۀ سخنگوی قوۀ قضائیه گروهی از بازداشت شدگان آزاد شده اند اما این سخنگو دراین مورد توضیح بیشتری نداد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر