۱۳۸۹ بهمن ۲۵, دوشنبه

خبرهای کوتاه: لحظه به لحظه به سیل خروشان ملت در خیابانها افزوده می شود...

 

لحظه به لحظه به سیل خروشان ملت در خیابانها افزوده می شود

به گزارش خبر نگار ندای سبز از تهران؛ در حالیکه مامورین امنیتی از شدت ترس و خیل عظیم مردم اقدام به در گیری با آنها نموده اند وسعی در متفرق کردن آنها را دارند ، اما مردم در خیابانهای تهران  همچنان ایستاده و لحظه به لحظه به سیل خروشان این ملت افزوده میشود
به گزارش شاهدان عینی جمعیت حاضر در مسیر راهپیمایی تداعی کننده 25 خرداد 88 را در ذهنها نموده است ومردم با امید دلگرمی از حضور یکدیگر در مقاب برخوردهای مامورین ایستادگی میکنند
این گزارش حاکیست که مردم بادر دست گرفتن مسیر چهار راه ولیعصر تا انقلاب قصد دارند که به سمت میدان آزادی بروند.

شعار مرگ بر خامنه اي فضاي امام حسين و فردوسي را پركرد

آژانس ايران خبـــــــــــــر: در حال حاضر جمعيت بسيار زيادي در تهران در حال تظاهرات هستند. در مسير امام حسين و فردوسي هر لحظه بر شمار مردم افزوده ميشود. به گفته شاهدان, افزايش جمعيت به گونه اي است كه در ساعات آينده به بيش از يك ميليون مي رسد. مردم شعار مي دهند: مرگ بر خامنه اي , مرگ بر ديكتاتور. خشم مردم در طنين شعارهايشان, پيداست.

عزم مردم براي تظاهرات به رغم برخورد وحشيانه مامورين انتظامي با مردم  بجان آمده در شهرستانها و تهران

 كانون حمايت ازخانواده هاي جان باختگان و بازداشتي ها :برخورد وحشيانه  مامورين انتظامي با مردم بجان آمده در شهرستانها بسيار شنيع و غير انساني  است چرا كه ميدانند تهران مركز توجهات بين المللي است و كمتر اخبار  شهرستانها به دنيا مي رسد .
تهران -  در خيابان سميه تجمعي از مردم شكل  گرفته است كه اين تجمع با برخورد نيروي امنيتي مواجه شده است.
تهران -  يك  شاهد عيني از تهران  گفت : هم اكنون (1600روز دوشنبه 25 بهمن )جمعيت بسيار  بسيار زيادي تظاهرات ميكنند درمسير امام حسين وفردوسي و هر لحظه بر آنها  اضافه ميشود اگر به اين صورت اضافه شود به بيش از يك ميليون خواهد رسيد  آنها شعار مرگ برخامنه اي و مرگ بر ديكتاتور ميدهند و بسيار خشمگين هستند .
 تماس يكي از نيروها از تهران :  جمعيت در خيابان انقلاب ,چهارراه وليعصر  زياد است و چند بار تجمع كرديم , شعار مرگ بر ديكتاتور داديم ولي هر بار  نيروهاي انتظامي به سمت مردم حمله ميكنند  تهران -  درگيري در ساعت 1530 در خيابان جمالزاده بوده است كه نيروي  انتظامي دسته دسته مردم را دستگير كرده و داخل خودروها مي اندازند . جمعيت  زيادي از ميدان انقلاب به سمت ميدان آزادي در حال حركت هستند . مامورين  ماشين هايشان را كنار خيابان گذاشته و مردم را داخل ماشين مي اندازند .
 كرمان -  امروز در تجمعي حدود 300 نفر جمع شده اند , تعداد نيروي انتظامي  كه در صحنه حضور داشته اند زياد بوده است  نيرو هاي انتظامي مردم را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده اند , و اين  درگيري مجروح نيز داشته است مامورين انتظامي در حال گشتن كافي نت ها هستند.
شيراز -  درنمازي درگيري است و جوانان از مردم كمك  خواسته اند.

مردم براي رسيدن به آزادي, مانعي به رسميت نمي شناسند

آژانس ايران خبـــــــــــــر: نيروي انتظامي تهران خيابان آزادي را بسته است و از تردد در خيابان ها جلوگيري مي كند. اما مردم به اين اقدامات اعتنايي نمي كنند و از خيابان هاي فرعي به سمت آزادي در حركت هستند. عده اي نيز از سوي آرياشهر به سمت آزادي مي روند.
امروز مانعي جلودار حركت مردم نيست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر