۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

این صدای خس وخاشاک است: برائت هاشمی از موسوی و کروبی

خبر آخر : واکنش آیت الله هاشمی به حوادث ۲۵ اسفند
قانون شکنی حرام و هتاکی مذموم است

  • همه باید بتوانند حرف خود را در مجرای قانون بزنند
  • رسانه‌های غربی و صهیونیستی همواره چه قبل و چه بعد از انقلاب تلاش کرده‌اند که موارد منفی را بزرگ و نقاط قوت را کم‌رنگ کنند
  • باید همه اقشار جامعه به قانون احترام بگذارند و هر اقدامی که با قانون مطابقت نداشته باشد ضربه‌زننده به مملکت و خود انسان و به فتوای امام راحل(ره) حرام است
  • اقدامات خلاف قانون و هتاکی مذموم است و همه باید در چارچوب قانون حرکت کنند
  • رسانه‌های استکباری با انقلاب، اسلام و ملت ایران که منافع استعماری آنان را به خطر انداخت مسئله داشته و دارند
  • قانون اگر از محور جامعه خارج شود، باعث خودسری است و مردم شریف ما هم درک می‌کنند که الان زمانی نیست که طرد و دعوا صورت بگیرد
  • اقدامات خلاف قانون و هتاکی مذموم است و همه باید در چارچوب قانون حرکت کنند
  • رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همه را به وحدت فراخواند
  • ما باید با درایت و وحدت کامل در برابر توطئه‌های قدرت‌های بیگانه متحد باشیم
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ضمن تاکید بر اولویت وحدت و انسجام به عنوان مهمترین موضوع کشور بر این نکته که همه باید بتوانند حرف و سخن خود را در مجرای قانون بزنندتصریح کرد و افزود : اقدامات خلاف قانون و هتاکی مذموم است و همه باید در چارچوب قانون حرکت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه خبر سیمادر مورد اقدامات غیرقانونی جمعی اغتشاشگر در روز ۲۵ بهمن با اشاره به تشکیل جلسه امروز هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری که در آن مواضع این مجلس در مورد وقایع ۲۵ بهمن تهران به صراحت اعلام شده است، گفت: باید همه اقشار جامعه به قانون احترام بگذارند و هر اقدامی که با قانون مطابقت نداشته باشد ضربه‌زننده به مملکت و خود انسان و به فتوای امام راحل(ره) حرام است.


رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آغاز هفته وحدت، نیاز به وحدت را اولویت کشور دانست و تأکید کرد: قانون اگر از محور جامعه خارج شود، باعث خودسری است و مردم شریف ما هم درک می‌کنند که الان زمانی نیست که طرد و دعوا صورت بگیرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همه را به وحدت فراخواند و تصریح کرد: ما باید با درایت و وحدت کامل در برابر توطئه‌های قدرت‌های بیگانه متحد باشیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سؤالی در مورد سوءاستفاده رسانه‌های استکباری از وقایع چند روز گذشته و عدم انعکاس مناسب راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: رسانه‌های غربی و صهیونیستی همواره چه قبل و چه بعد از انقلاب تلاش کرده‌اند که موارد منفی را بزرگ و نقاط قوت را کم‌رنگ کنند.

ایشان تصریح کرد: قبل از انقلاب هم رسانه‌های غربی موفقیت‌‌ها و پیروزی‌های مردم و مبارزان را انعکاس نمی‌دادند و بعد از پیروزی انقلاب هم این روند را با شدت بیشتری ادامه دادند و همواره به دنبال نقطه ضعف در میان ما می‌گردند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: در تمام دوران پس از انقلاب اسلامی، همواره مورد هجوم امواج منفی رسانه‌های استکباری قرار داشته‌ایم چرا که آنان با انقلاب، اسلام و ملت ایران که منافع استعماری آنان را به خطر انداختند، مسئله دارند.

 


چهارشنبه 27 بهمن 1389
18:39:47

--
دریافت این پیام بدلیل تمایل شما به شنیدن صدای خس وخاشاک است
خواهشمند است برای اطلاع دوستانتان، این ایمیل رابرای ایشان فوروارد کنید
برای عضویت جدید در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+subscribe@googlegroups.com
برای لغو عضویت در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر