۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

نامه جمعی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی)


بسم الله الرحمن الرحیم

 

آقایان شریعتی، پرهیز

و سایر دست اندر کاران اخراج و تعلیق بی قاعده، غیرقانونی و بی پروای دانشجویان

 

حضرت محمد(ص) می فرمایند:«به خدایی که جانم در اختیار اوست، وارد بهشت نمی شوید مگر مومن شوید و مومن نمی شوید مگر این که یکدیگر را دوست بدارید.» و ادامه می دهند که اگر می خواهید دوستی بین شما گسترده شود، سلام کنید. پس:

سلام بر شما!

سلام بر شما گریان کنندگان چشمان مادران ما!

ما ماجراجو نیستیم و در این شرایط خطیر مملکت، خواهان اضافه شدن به آلام این سرزمین نمی باشیم. تنها می خواهیم به خودمان، خانواده هامان و تمام مردم این سرزمین ثابت کنیم که هنوز قانون در این مملکت وجود دارد. ما از بیداد شما به تمام مراجعی که به ذهنمان می رسد داد می بریم. تا دوستانمان و تمام مردم این سرزمین را به این باور برسانیم که هنوز در مملکت مان مظلوم می تواند حق خود را از طریق مراجع قانونی از ظالم باز ستاند. ظالم؟ توضیح می دهیم:

در روز 89/11/24 تجمعی آرام و متین در اعتراض به طرح تفکیک جنسیتی و رفتارهای به زعم ما توهین آمیز حراست دانشگاه  با دانشجویان برگزار کردیم، که فیلم کامل آن با تمام حواشی، از جمله فیلمبرداری دکتر استاد وفایی ریاست دانشکده از دانشجویان با موبایل شخصی و به نشانه ی تهدید! موجود است و خدمتتان ارسال می شود. یکی از دوستان  به نمایندگی از طرف ما صحبت کرد و حرف هایی را به زبان آورد که حرف همه ی ما بود. دقایقی بعد از برگزاری تجمع که با نهایت صبوری از جانب دانشجویان چه حاضرین در تجمع و چه مخالفان حاضر در دانشکده و نیز عنایات و تهدیدات بی شایبه ی همکاران شما! به پایان رسید، با دستور تلفنی حضرات، دانشجوی سخنران و سه نفری که جلو جمعیت حضور داشتند از خوابگاه اخراج شدند و فردای آن روز از ورودهر سه نفر آنها به دانشکده جلوگیری شد. امروز چهارمین روز در به دری آنهاست در حالی که خانواده هایشان گمان می کنند فرزندانشان را به دست امانتداران امین جمهوری اسلامی سپرده اند و در کمال آرامش مشغول درس و بحث اند.

از شما می خواهیم هر چه سریع تر آنها را به خوابگاه و دانشگاه باز گردانید، در غیر این صورت مسولیت هرگونه آسیب به آنها شرعا" و قانونا"  بر عهده ی شماست و ما حق شکایت رسمی به مراجع ذی صلاح را برای خود محفوظ می دانیم. اگر چه بسیار پیش از این از جوری که بر ما روا داشته اید به خدای سبحان شکایت برده ایم.

با تشکر

جمعی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی(ره)

27/11/89

رونوشت:

-         ملت شریف و آگاه ایران

-         دفتر رهبری محترم جمهوری اسلامی ایران

-         نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

-         ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

-         دفتر ریاست جمهوری






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر