۱۳۸۹ اسفند ۲, دوشنبه

[iran7031:280]

کار ما آگاه کردن شماست، شما  خود باید بدانید‌ که چه می‌خواهید .ما مسئول نوشته ديگران نيستيم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای با ما بودن و با ما شدن


E-Mail: iran7031@googlemail.com
http://iran7031.blogspot.com/
http://www.youtube.com/iran7032

مدیر مسیول : بابک خرمدین
هر گاه  دوست  نداشتید که این پیام نامه را دریافت کنید  به ما ایمیل بزنید تا نام شما را از لیست مشترکین پیام نامه  خارج کنیم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تارنمای رسمی دولت موقت
www.Iran7033.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اعتراضات شهر فرانکفور امروز بە خشونت کشیدە شد و معترضان بازداشت شدند
iran7031.blogspot.com

بنا به گزارش دریافتی، اعتراضات شهر فرانکفور امروز بە خشونت کشیدە شد و تمامی معترضان توسط پلیس آلمان بازداشت شدند.
امروز ٢٠م فوریە با شرکت ایرانی های شهر فرانکفورت تجمع اعتراضی آمیز در مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی برگزار شد کە در آن چند تن از تظاهر کنندگان اقدام بەشکستن شیشە و دیوار کنسولگری کردند.
پلیس حاضر در محل اقدام بە محاصرە تجمع کنندگان نمود و مانع پیوستن بیشتر مردم بە تجمع شد. این محاصرە بیش از چهار ساعت در سوز سرما بطول انجامید .  سر انجام پلیس بە تجمع کنندگان هجوم بردە و همگی را بازداشت و بە مرکز پلیس شهر فرانکفورت انتقال داد کە بعد از شناسایی آنها را یکی پس از دیگری تا اطلاع ثانوی آزاد کرد.







ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شناسایی شد،فردی که دیوانه وار با باطوم در 25 بهمن مردم را به باد کتک گرفت هادی عسگرزاده نام دارد
fasleagahi.info

فیلمی در جریان روز 25 بهمن از حمله بی رحمانه برخی نیروهای یگان ویژه منتشر گردید که دیوانه وار به مردم معترض و حتی رهگذران حمله ور می شدند و با باطوم آنها را به باد کتک می گرفتند. زمانی که در فیلم منتشره  حرکات وحشیانۀ مامور باطوم به دستی که  به حالتی جنون آمیز به مردم حمله می کرد را دیدم ، با خود گفتم خدایا چه عقده و نفرتی در وجود این فرد است که باعث شده به این مرز جنون برسد و این عقده از کجا میتواند سرچشمه بگیرد؟
افرادی  با دقت بسیار خوبی از این صحنه فیلم گرفتند زمانی که این فرد در میان دوستانش کلاهش را از سر بر میدارد برای لحظاتی چهراش مشخص می گردد و از این چهر عکس هایی از نزدیک تهییه کرده اند.پس از گذشت چند روز از 25 بهمن ، امروز عکس هایی در فیس بوک منتشر گردیده بود که به خوبی چهره فردی که دیوانه وار به مردم حمله می کرد را نشان می داد.
 با دیدن عکس ها عرق سردی بر پیشانیم نشست،چون صاحب عکس را به خوبی می شناسم. خیلی با خودم کلنجار رفتم که بنویسم یا نه، اما با دیدن چند بار فیلم ضرب و شتم مردم ، مردمی که از ترس این حملات وحشیانه و ضربات باطوم مظلومانه به گوشه ای می خزیدند برآنم داشت تا مشخصات عکسی که مردم خواستار شناساییش شدند را منتشر نمایم.
فردی که در فیلم با لباس کاملا سیاه مشاهده میشود  و وحشیانه مردم را با دو باطوم در دست مورد ضرب و شتم قرار می دهد هادی عسگرزاده نام دارد، هادی متولد 1362 است،ورودی سال 80 به سپاه( نیروی مقاومت ) و از آموزش دیده های دورۀ 11 بود،در رسته تخصصی حفاظت-حراست آموزش دیده  و در دو رشته کشتی و فول کنتاک در مسابقات درون سازمانی صاحب مقام شده بود.نیروی بسیار پر تحرک و بعضا مسئله داری بود، اولین رده ای که به کارگیری شد  یگان رهایی گروگان حفاظت هواپیمایی بود در واقع جزء اولین نیروهای این یگان بود که به همت سرهنگ بیات پایه گذاری شد و بعدها در اختیار حسن زرینی قرار گرفت و واحد چک و خنثی نیز در آن تلفیق شد ، هادی عسگرزاده از لحاظ روحیه و اخلاق بسیار تند خود و خشن بود و در سال 84 به خاطر درگیری فیزیکی  که با یک سرهنگ 2 به نام سعید مزبر داشت  حسابی او را به باد کتک گرفت و به همان دلیل عدم نیازش از آن یگان صادر و در اختیار نمسا قرار گرفته بود.
در ستاد نمسا نیز چند بار درگیری ایجاد کرده بود و آخرین خبری که داشتم به ناحیه شرق واقع در خیابان اتابک فرستاده شده بود، هادی عسگرزاده تا چند ماه پیش از انتخابات که من کشور را ترک کردم پشت پارک کوثر جنب ورزشگاه متوسلیان به همراه پدر و مادرش زندگی می کرد.
بدون شک بیرون کشیدن این نیروها و به کارگیری افرادی که از لحاظ رفتاری و اخلاقی دچار اشکال و ایراد هستند یک حرکت سازماندهی شده و از پیش تعریف شده است زیرا هر انسانی توان برخورد این چنین وحشیانه ای را با مردم ندارد به همین خاطر نیروهایی را در این شرایط به کارگیری میکنند که از لحاظ اخلاقی تندخو و غیرقابل کنترل باشند.
با دیدن این تصاویر از چند باری که خواسته یا ناخواسته با یکدیگر در جمعی همسفره شدیم برای خودم تاسف خورده و شرمسار شدم.
http://www.youtube.com/watch?v=Bz6_1u9SqyQ&feature=player_embedded
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بازتاب حضور سنگین نیروهای امنیتی، بسیج و پلیس ضد شورش در خیابان های تهران و دیگر شهرهای ایران در رسانه های جهان
donbaleh.com

شبکه های خبری جهان از جمله سی ان ان، بی بی سی . فاکس نیوز به پخش تصاویری از تظاهرات روز اول اسفند در ایرن پرداختند و گزارش دادند که جو تهران در روز اول اسفند کاملا امنیتی بود بطوری که حتی پلیس های راهنمایی رانندگی جای خود را به نیروهای امنیتی و پلیس های ضد شورش داده بودند. خبرها همچنین حاکی از حضور نیروهای تازه ای از پلیس در خیابان های تهران بود. شاهدان عینی گزارش هایی از نیروهایی از پلیس با ماسک هایی عجیب و همچنین ماشین های زره ای جدیدی گزارش داده اند که در خیابان های تهران مستقر شده بودند. در گزارش های خبری این رسانه ها آمده است که پلیس و نیروهای لباس شخصی با موتور و در دسته های گسترده در پیاده روهای پایتخت و شهرهایی همچون شیراز اصفهان رشت و ... حرکت می کردند و به ضرب و شتم عابرین و تظاهرات کنندگان می پرداختند. همچنین گزارش هایی از شلیک گاز اشک آور و کشته شدن دست کم یک نفر در تظاهرات امروز وجود دارد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فضای امنیتی مریوان در پی کشته شدن چند تن از نیروهای سپاه
iranpressnews.net

خبرگزاری هرانا - همزمان با فرا رسیدن هفتمین روز جان باختگان ۲۵ بهمن ماه و برپایی تجمعات اعتراضی در برخی شهرهای کشور به همین مناسبت، فضای بسیاری از مناطق کردنشین و به خصوص شهر مریوان نیز به شدت امنیتی گزارش شده است.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در بین مناطق مختلف کردنشین فضای شهر مریوان به علت درگیری بین برخی نیروهای اپوزیسیون کرد و سپاه پاسداران در شامگاه گذشته در این شهر که منجر به کشته شدن چند تن از نیروهای سپاه پاسداران شده بود، فوق العاده امنیتی گزارش شده است.
گفته می‌شود به دلیل حضور چشم گیر ماموران امنیتی، معترضان در این شهر موفق به تشکیل تجمع نشده اند. هم چنین در روز یکشنبه، یکم اسفند ماه، شبکهٔ اینترنت در مریوان به طور کلی قطع بوده است.
پیش‌تر هرانا از اعتصاب گسترده در شهر بوکان به رغم فضای شدید امنیتی خبر داده بود. هم چنین منابع خبری دیگری چون تارنمای جرس نیز اعتصاب در سردشت و مهاباد را تایید کرده اند.
لازم به یادآوری ست که معترضان در مناطق کردنشین اعلام کرده بودند در هفتمین روز کشته شدن صانع ژاله، دانشجوی کرد دانشجویان هنر تهران که در روز ۲۵ بهمن ماه بر اثر شلیک مستقیم گلولهٔ نیروهای امنیتی کشته شده بود، اعتصابی همگانی را شکل خواهند داد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لیست شعارهای ضد حکومتی
blog.omid57.com
هر کی وطن فروش است
با ملاها می جوشد
نوشتن توی قرآن
تجاوز توی زندان
پلیس جدا از دولت- بیا کنار ملت
نه غزه نه لبنان؛ تونس و مصر و ایران
مبارک ، بن علی ، نوبت سیدعلی
خامنه ای حیا کن مبارکو نگاه کن
نظامی جدا شو با ملت هم صدا شو
خامنه ای بدونه، بزودی سرنگونه
تهران و قاهره ، دیکتاتور باید بره
چه قاهره چه تهران - مرگ بر ظالمان
مبارک بن علی نوبت سیدعلی
میمیریم آزادی رو می گیریم
چه تهران با موتور،چه قاهره با شتر....مرگ بر دیکتاتور
خامنه ای ،مبارک ...پیوندتان مبارک
مبارک، بِن علی، نوبتته سِید علی
...شتر بياري يا موتور/كارت تمومه ديكتاتور
دموکراسی حق ماست.... دین از سیاست جداست
سیدعلی حیا کن مبارکو نگاه کن
مبارك، بن علي ...بعدي كيه...سيد علي
ای رهبر آزاده ..بن علی چشم براته
استقلال،آزادی....رفاه اجتماعی
رهبر الدنگ نمیخوایم , پرچم خرچنگ نمیخوایم
ریا و نیرنگ نمیخوایم, سیمای بیرنگ نمیخوایم
وقیح یکدست نمیخوایم , یک دولت پست نمیخوایم
ضحاک ماردوش نمیخوایم , سپاه فالگوش نمیخوایم
بیکاری _ گرانی _ تورم , بلای جان مردم
اسفند دونه دونه ، سدعلی سرنگونه
سیدعلی بمیری، بن‌علی رو ببینی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خبرگزاری حقوق بشر ایران - رهانا
peiknet.net

وحید نور محمدی، شهروند معترضی که روز گذشته، اول اسفند ماه به خیابان آمده بود، در یکی از خیابان‌‌های شهر شیراز کشته شد.
وحید نور محمدی دانشجوی دانشجوی خرم آبادی ترم ۴ رشته زیست شناسی دانشگاه شیراز روز گذشته در جریان تجمع‌های پراکنده در شهر شیراز کشته شد.
به گزارش رهانا سامانه‌ی خبری خانه حقوق بشر ایران وی روز گذشته در حالی که در یکی از خیابان‌های شهر شیراز که تجمعی برای گرامی‌داشت یاد کشته‌شده‌گان روز ۲۵ بهمن ماه برگزار شده بود، کشته شد.
از نحوه‌ی کشته شدن وی اطلاعی در دست نیست
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تظاهرات دیروز در سطح ایران گسترش داشت
pyknet.net

تظاهرات دیروز در سطح شهر تهران صورت گرفت. یعنی نه تنها در خیابان ها و گذرگاه هائی که به خیابان انقلاب و میدان آزادی ختم می شود، بلکه در تمام محلات و خیابان های تهران. دو گزارش از تهران داریم که در ادامه میخوانید. اما نکته بسیار مهم دیگری که ویژگی تظاهرات دیروز بود، وسعت آن در تمام سطح ایران بود. بویژه در شهرهای مهم و مشهور کردستان ایران. در شیراز؛ کرمانشاه، اصفهان، رشت و... همانگونه مردم به خیابان ها آمدند که در تهران آمدند. در اغلب این شهرها، بویژه در شهرهای کردستان، کار به تقابل مردم با نیروهای نظامی و انتظامی کشید. در تهران نیز تاکنون گزارش از کشته شدن یک تن در میدان هفت تیر و براثر شلیک نیروهای انتظامی رسیده است. مترسکی که خبرگزاری فارس تحت عنوان ورود تیم های ترور مجاهدین خلق به ایران هوا کرده بود، نه کسی را ترساند و نه کسی به آن باور کرد. این سناریو چنان رسوا و بی نتیجه بود که شب گذشته سردار "رادان" جانشین فرمانده نیروی انتظامی که بجای اعلام ترور ها و انفجارهائی که خبرگزاری فارس وعده داده بود، تنها به این ادعا بسنده کرد که یکنفر با مواد منفجره دستگیر شده است! ادعائی که نه تنها مردم؛ که ستاد کودتا هم به آن باید خندیده باشد! از میان فیلم هائی که از تظاهرات دیروز تهران و شهرهای دیگر روی شبکه یوتیوب قرار گرفته، گزیده ای را در ستون اخبار برگزیده می توانید مشاهده کنید.

اما گزارش های دریافتی:

1- خبر تظاهرات را حتما دیده و خوانده اید. اما این نکته ای که برایتان می نویسم را حتما جائی نخوانده اید. دیروز در تهران شاهد این صحنه ها بودم:
نیروهای انتظامی و بسیجی ها به سمت مردم اشک آور پرتاب می کردند اما براثر بادی که همزمان با تظاهرات در تهران شروع شده بود، دود این اشک آورها به سمت خود شلیک کنندگان باز می گشت و صحنه های خنده داری را بوجود می آورد. موتور سوارها که دود و گاز اشک آور به میان خودشان باز می گشت، دچار آشفتگی شده و آرایش نظامی شان بهم می ریخت و دستپاچه سعی می کردند از معرکه فرار کنند. دراین لحظات مردم فرصت پیدا کرده و دنبال آنها می دویدند و گله موتورسوارها مثل گله گوسفندی که گرگ به آن زده باشد، هر چند نفرشان از یکی از کوچه های فرعی فرار می کردند. جمعیت که متوجه نقش باد در این ماجرا شده بودند شعار میدادند: خدا هم سبز است!
ماجرا آنقدر جدی شد که از مرکز با بی سیم به موتور سوارها و نیروهای انتظامی دستور داده شد اشک آور شلیک نکنند. دوستان من از چند نقطه دیگر تهران هم تلفن کرده و نظیر همین صحنه ها را گزارش کردند. به همین دلیل دیروز اشک آور کم شلیک شد و مردم فرصت پیدا کردند دنبال موتوری ها کنند!

2- تظاهرات تقریبا از ساعت 3 بعد از ظهر شروع شد. جمعیت در پیاده روهای شمال و جنوب خیابان انقلاب و آزادی در رفت و آمد بودند. تمام تلاش پلیس این بود که تجمع صورت نگیرد و به همین ادلیل همه مجبور بودند راه بروند. جمعیت از میدان فردوسی تا بهبودی در شمال و جنوب خیابان در پیاده رو ها، بویژه چهارراه ولی عصر، میدان انقلاب و چهار راه جمال زاده و چهار راه نواب و... از تراكم بیشتری بر خوردار بود. در گیری بین پلیس و بسیجی ها و مردم  نسبتا كمتر از روز 25 بهمن بود. در چهار راه ولی عصر، چهار راه وصال  و انقلاب و..... درگیری و زد و خورد شدید بود و تعدادی دستگیر شدند. تظاهرات تقریبا تا ساعت 7 و 8 شب ادامه پیدا کرد و مردم در پیاده روها مرتب بالا و پائین می رفتند.
تا آنجا که من با موتور دور گشتم و دیدم، جمعیت تقریبا 50 تا 40 در صد تظاهرات 25 بهمن بود و افراد پلیس و بسیجی ها مانور وحشت انجام میدادند اما سعی می کردند کمتر با مردم درگیر شوند. اما بخاطر باید داشته باشید که تظاهرات امروز (دیروز) متمرکز روی یک نقطه نبود و در سطح شهر پراکنده بود. برخلاف تظاهرات در روزهای دیگر که مردم سعی می کردند خودشان را به خیابان انقلاب برسانند. دیروز هر کس در هر نقطه تهران که بود و می توانست تظاهرات می کرد. از بعضی شهرها هم خبر دارم که تظاهرات وسیع تر از 25 بهمن بوده است. مخصوصا در شهر رشت. گزارش های دریافتی را بعدا می دهم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بازداشت،زدن وفحاشی به عابرین پیاده در یکم اسفند

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DJECA3eHy-0
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یکی از اساتید دانشگاه تهران : تعداد جانباختگان 25 بهمن چهار تن می باشد
peykeiran.com

در هفتمین روز شهادت صانع ژاله دانشجوی دانشکده هنر دانشگاه تهران یکی از اساتید این دانشگاه که نخواست نامش فاش شود مدعی شد که تعداد دقیق جانباختگان 25 بهمن 4 تن بوده که حکومت توانسته است بر  جان باختن دو تن از معترضان سرپوش خبری بگذارد. این استاد در رابطه با این خبر خود مدعی شد که منبع این خبر افراد مرتبط با درون حاکمیت می باشند.
این خبر در حالی است که مسئولین انتظامی و  امنیتی فقط از کشته شدن دو نفر از معترضان در این روز خبر داده بودند و این عمل را به منافقین (مجاهدین خلق) نسبت داده و حتی صانع ژاله را نیز یک دانشجوی بسیجی و مدافع دولت معرفی نمودند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کاریکاتورهای دریافتی




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیدگاه خوانندگان در رابطه با این شماره خبرنامه را می توانید در آدرس زیر بخوانید و یا دیدگاههای خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
http://www.facebook.com/group.php?gid=342751176306
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پایان شب سیه سپید است
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

--
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "iran7031" group.
To post to this group, send email to iran7031@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
iran7031+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/iran7031?hl=en?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر