۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

Our Iran کروبی: جمهوری اسلامی سرنگون شده است



پیام مهدی کروبی برای مردم و حاکميت: جمهوری اسلامی توسط ميراث‌خواران حکومتی، سرنگون شده است، مجتبی واحدی

مهدی کروبی دقایقی پیش با سختی فراوان با یکی از نزدیکان خود صحبت کرد و از وی خواست تا پیام وی را منتشر کند:

مجتبی واحدی مشاور مهدی کروبی پیام جدید کروبی را در فیس بوک خود بدین شرح آورده است:

دقايقی پيش با سختی فروان با شيخ شجاع وافتخار آفرين ، صحبت کردم برای من که بيست ونه سال است با شيخ در ارتباط هستم تعجبی نداشت که روحيه او با زمانی که رئيس مجلس بود هيچ فرقی نکرده و حتی استوارتر از آن ايام بر سر عهد خود با ملت ايستاده است.

او از من خواست پيام‌اش را به مردم ايران وهمه آزادگان جهان برسانم

۱- آقای کروبی قبل از هرچيز از من خواست که از همسايگان و اهالی صبور محل
که ديشب بار ديگر تا حدود ساعت نيمه شب، ناچار شدند شعارهای رکيکِ «لات»های حکومت
را بشنوند عذرخواهی کرد.

۲ ـ کروبی بار ديگر آمادگی خود را برای محاکمه در يک دادگاه علنی اعلام و خطاب به
سران حکومت گفت: «اگر غيرت و شجاعت داريد لااقل مانند حکومت شاه رفتار کنيد که اگر مبارزانی مانند طالقانی، گلسرخی، بخارايی و ده‌ها مبارز با انديشه‌های متفاوت را به بند می‌کشيد اجازه انتشار محاکمات آن‌ها در رسانه‌ها را می‌داد. کروبی گفت تکليف صدا و سيمایِ دروغ‌پرداز مشخص است اما اگر حاکميت، شجاعت و غيرت دارد فورأ دادگاه علنی برای من تشکيل دهد و به رسانه‌های مکتوب و مجازی در داخل کشور اجازه دهد دفاعيات و اسناد من را منتشر نمايد.

۳ ـ کروبی پيامی هم برای آقايان قاليباف، ناطق نوری و حسن روحانی داشت او با اشاره به اين‌که شکستن هم‌زمان سکوت اين سه نفر وبرخی ظرايف موجود در اظهارنظر آن‌ها و نيز هم‌زمانی آن با اطلاعيه دستوری هیأت رئيسه خبرگان هر نوع ترديد در خصوص الزام آقايان به اظهارنظر را برطرف می‌کند، از اين سه نفر خواست با صدور اطلاعيه‌ای، محاکمه علنی او و اجازه انتشار دفاعيات‌اش در رسانه‌ها را نيز خواستار شوند.

۴ - کروبی از برخی شيرهای کاغذی حکومتی خواست اگر شجاعت وغيرت دارند او را به صورت علنی محاکمه کنند تا او در يک دادگاه علنی نشان دهد براندازان اصلی چه کسانی هستند. به گفته کروبی، براندازی قبلا توسط بخش‌هايی از حاکميت انجام شده و آن‌چه امروز در کشور حاکم است نه جمهوری است و نه اسلامی . يعنی جمهوری اسلامی توسط ميراث‌خواران حکومتی، سرنگون شده است.

http://news.gooya.com/politics/archives/2011/02/117830.php

===========







اعلامیه شماره دو شورای هماهنگی راه سبز امید: فراخوان مراسم هفتم شهدای ۲۵ بهمن

تجمع حامیان جنبش سبز، ۱ اسفند، ساعت ۳ در میادین اصلی تهران و شهرهای ایران در گرامیداشت شهدای ۲۵ بهمن


شورای هماهنگی راه سبز امید باصدور بیانیه ای از مردم ایران دعوت کرد روز یکشنبه، اول اسفندماه، به منظور هفتمین روز شهادت دو شهید تظاهرات ۲۵ بهمن و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره سایر شهدای جنبش سبز،در تجمع های تهران و شهرستان شرکت کنند.

متن کامل بیانیه،شورای هماهنگی راه سبز امید به این شرح است:

با عرض تسلیت به مناسبت شهادت دو تن از جوانان مظلوم این مرز و بوم درتظاهرات ۲۵ بهمن و با گرامیداشت خاطره دهها شهید جنبش سبز، از ملت بزرگوار ایران دعوت می شود تا در تجمعات بزرگداشت هفتمین روز شهادت این عزیزان که روز یکشنبه اول اسفندماه ۸۹، ساعت ۳ عصر در تهران و شهرستانهای سراسر کشور برگزار می شود، حضور به هم رسانند.

این حضور پرشکوه در آستانه میلاد مسعود پیامبر رحمت حضرت محمد بن عبدالله(ص) و امام جعفر صادق (ع)، علاوه بر حمایت قاطع از مواضع رهبران جنبش آقایان میر حسین موسوی و مهدی کروبی برای ادامه راه دشوار آزادی و کرامت انسان، نشانه اعلام همبستگی با هموطنان کرد در پاسداشت خون این دو عزیز ایرانی شیعه و سنی است که به پای مبارزه با استبداد دینی بر زمین ریخت.

شورای هماهنگی راه سبز امید



=============





اعلام یک هفته عزای عمومی  و تعطیلی کلاس های درس دانشگاه هنر تا آزادی دانشجویان در بند

جرس: در پی وقایع دانشگاه هنر، انجمن اسلامی این دانشگاه با صدور بیانیه ای ضمن اعلام یک هفته عزای عمومی اعلام کرد کلاس های درس دانشگاه هنر تا آزادی تمامی دانشجویان بازداشت شده این دانشگاه تعطیل خواهد بود.

 

به گزارش دانشجونیوز انجمن اسلامی دانشگاه هنر در بیانیه خود ضمن محکومیت حمله امروز به دانشجویان این دانشگاه، خواستار شناسایی و بازداشت عاملان حمله به دانشجویان شده است.


این انجمن در بخشی از بیانیه خود همچنین گفته است: "خوشحالیم که آقایان به جایی رسیده اند که نگاه بهت آمیز و پرسکوت ما را تحمل نمیکنند و از آن هم میترسند و در برابر این سلاح بی خشونت ما، چماق به دست میگیرند و حمله می کنند. به جایی رسیده اید که از سکوت هم می ترسید؟ راستی شنیده اید که ترس برادر مرگ است؟"
 

متن کامل این بیانیه که در اختیار دانشجونیوز قرار گرفته به شرح زیر است:

بسم رب شهدا و الصدیقین

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر در محکومیت حمله لباس شخصی ها به دانشگاه

نمی دانیم باید درباره از چه حرف بزنیم و چه بگوییم. درباره مصادره شهید سبزمان صانع ژاله به اسم بسیج سخن بگوییم یا ضرب وشتم دوستان آن شهید در روز تشییع پیکرش. در کشوری که بزرگان آن به راحتی دروغ می گویند و با دروغ میخواهند همه چیز را به نفع خود تمام کنند، انگار تصور میکنند ذهن آن ها ذهن همه مردمان است ای دریغ از تاریخ نخواندن دریغ.

با کشته شدن صانع در ٢۵ بهمن برای ملت ایران دوباره این سوال پیش می آید که چرا (به زعم شما) منافقان در ٢٢ بهمن و ٩ دی کسی را نمی کشند (در حالی که شما میگویید قصد آن ها کشتن مردم و بسیجیان است) و هر چه میکشند در تجمع های اعتراضی است. اگر به این جملات فکر کنید خود میفهمید که صانع را چه کسی کشته است.
امروز چهارشنبه ٢۷ بهمن به دانشگاه مان و به خانه مان رفتیم تا همکلاسی خود شهید صانع ژاله را تشییع کنیم ولی دیدیم که خانه را پر از نااهل کرده اند و خود را میزبان می پندارند. از ما می پرسند چرا آمدید؟ چرا گریه می کنید؟ چرا نگاه میکنید؟ چرا مثل ما شعار نمیدهید؟ چرا ساکتید؟ چرا در دانشگاه ایستاده اید؟ و ... سوال هایی که حتی کلمه ای در منطق ما برای پاسخش پیدا نمیشد جز نگاه بهت آمیز به سرنوشت نظام اسلامی که قرار بود در آن اه هیچ مظلومی بلند نشود ... نگاهی که در آثار هنری ما خواهید دید.


البته از طرفی خوشحالیم بسیار خوشحالیم که آقایان به جایی رسیده اند که نگاه بهت آمیز و پرسکوت ما را تحمل نمیکنند و از آن هم میترسند و در برابر این سلاح بی خشونت ما، چماق به دست میگیرند و حمله میکنند. به جایی رسیده اید که از سکوت هم میترسید؟ راستی شنیده اید که ترس برادر مرگ است؟

صبح امروز شاهد اتفاقات اسفناکی در دانشگاه هنر بودیم آن هم در زمانی که درغم از دست دادن عزیز شهیدمان داغدار بودیم. آمدیم دانشگاه عزا بگیریم نه این که مانند برخی یک میتینگ سیاسی در جهت منافع خود شکل دهیم و هر چه صانع به آن اعتقاد نداشت را در مراسم تشییع پیکرش فریاد کنیم و درخواست اعدام نام های عزیز و بزرگ "کروبی و موسوی" که خود ایمان دارید بین اکثریت ملت ایران چه جایگاهی دارند، را داشته باشیم. هر چند میدانیم این ها همگی یک شو تبلیغاتی است چون اگر جرات این کار را داشتید پیش تر آن را انجام میدادید. عکس العمل مردم را میدانید مگر نه؟


حوالی ساعت ١١ صبح، عناصر لباس شخصی حاضر در مراسم وقتی از شعار دادن سیر و از سکوت دانشجویان خسته شدند به سمت دانشجویان دانشگاه هنر حمله کردند و آن ها را در داخل دانشگاه خود مورد ضرب و شتم قرار دادند، توهین کردند و فحاشی کردند و دانشجویان را که اکثریت آن ها دختر بودند در تالار فارابی محبوس کردند و اجازه خروج به آن ها ندادند. سپس با چماق به دنبال بخش دیگری از دانشجویانی که بیرون تالار بودند افتادند و هر که را توانستند دستگیر کردند یا کتک زدند. پس از حدود دو ساعت حبس دانشجویان را از تالار خارج کردند و باز هم دختر و پسر کتک زدند و عده دیگری را نیز دستگیر کردند طوری که حتی تعداد حدودی دستگیرشدگان نیز مشخص نیست.

انجمن اسلامی دانشگاه هنر ضمن محکومیت این حرکت شنیع اعلام میدارد خواستار دستگیری عاملان حمله به دانشجویان دانشگاه و آزاد شدن دانشجویان دستگیر شده صبح امروز است. همچنین خطاب به رییس دانشگاه هنر اعتراض خود را اعلام میکند که باید او حافظ جان دانشجویان دانشگاه تحت مدیریت خود باشد نه تماشاگر ضرب و شتم آن ها. دانشگاه خانه دانشجو است نه اوباش چماق به دست دین نفهم.


همچنین خطاب به علما و مراجع تقلید اعلام میداریم که دانشجویان دختر دانشگاه به فجیع ترین شکل ممکن مورد توهین و ضرب و شتم لباس شخصی های شناخته شده کشور قرار گرفتند. ما عالم نیستیم ولی میدانیم حکم کسی که بشنود خلخال از پای یک زن یهودی درآورده اند چیست، حکم این ضرب و شتم و توهین را به اجتهاد شما وا میگذاریم و منتظر پاسخ شما بزرگواران هستیم.

در پایان انجمن اسلامی دانشگاه هنر اعلام میدارد که در دانشگاه هنر یک هفته عزای عمومی است و کلاس های درس دانشگاه تا آزادی دانشجویان در بند تعطیل خواهد بود.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر





-- 
***************************

این ایمیل را برای دوستان خود نیز ارسال کنید. رسانه شمایید
 
جهت عضو شدن در گروه ايران ما. كافي است كه به آدرس زير يك ايميل ارسال کنید. لازم نيست كه هيچ چيزي در ايميل بنويسيد. سپس یک ایمیل از جانب گروه دریافت خواهید کرد و باید روی لینک داده شده در ایمیل کلیک کرده و درخواست خود را تایید نمایید. 

چنانچه مایل به دریافت این ایمیلها نیستید برای لغو عضویت خود به آدرس زیر یک ایمیل ارسال کنید و لازم نیست که در ایمیل چیزی بنویسید:

--
---------------------------------------------------------------------------------------------------
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "OurIran" group.
To post to this group, send email to OUR_IRAN@googlegroups.com
 
To unsubscribe from this group, send email to OUR_IRAN-unsubscribe@googlegroups.com
 
To subscribe to this group, send and email to OUR_IRAN+subscribe@googlegroups.com
 
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/OUR_IRAN?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر