۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

RE: """""""""" تمنای - دیدم تو خواب وقت سحـر """"""""

درود بر شما دوست گرامی
 
چندی پیش این ترانه ی زیبا را از وبلاگ
آقای کسرا کاوه دانلود کردم
تقدیم به شما

 

درود به یاران گلها
این ترانه را خواستارم که بانو عهدیه اجرا کرده اند چنانچه دوستان در آرشیو دارند دریغ نکنند
 
شعر بیژن ترقی و آهنگ از مهندس همایون خرم
دیدم تو خواب وقت سحـر
شهزاده ای زریــن کمــــر
نشستـه رو اســـب سفیـــد
می اومـد از کوه و کمــــر
می رفت و آتش به دلم می زد نگاهش
کاشکی دلم رسوا بشـه ، دریا بشـه ، این دو چشـم پر آبــم
روزی که بختم وا بشه ، پیدا بشه ، اون که اومد تو خوابم
شهزاده ی رویـــــای من شایــــد تویــی
اون کس که شب در خواب من آید تویی تــــو......
از خــواب شیـرین ، ناگـه پریــدم ،او را ندیـــدم ، دیگــر کنــارم به خـدا
جانم رسیده ، از غصه بر لب ،هر روز و هر شب ، در انتظارم به خـدا
دیدم تو خواب وقت سحـر
شهزاده ای زریــن کمــــر
نشستـه رو اســـب سفیـــد
می اومـد از کوه و کمــــر
می رفت و آتش به دلم می زد نگاهش
 
با تشکر
ارادتمند گلها حمزه
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر