۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

Re: آواز شجریان به همراه رقص شاهرخ مشکین قلم

دوست و همپیوند عزیز
جناب آقای رضا کنعانی

بسیار بسیار سپاسگزارم از اینکه این کلیپ را که به نظرم به نوعی اوج هنر ایرانی است چه از نظر شعر، آواز، اجرا و رقص بسیار زیبای شاهرخ مشکین قلم بر روی وب سایت قرار دادید. مدتی پیش تلویزیون صدای آمریکا با این هنرمنده رقصنده ایرانی مصاحبه ای انجام داد. چقدر فارسی را خوب حرف میزد. چقدر به ادبیات فارسی تسلط داشت و چقدر به هنر خویش آشنا بود و چه زیبا آنرا میشناساند.
باز هم سپاسگزارم

با عشق و احترام

شادی دری


2011/2/9 Mohammad Reza Kanani <mrz_kanani@yahoo.com>
سلام گل های گل پسند گروه وزین گلها

چون میدانم اهل ذوق و تامل هستید، با صرف یه کم وقت برا دانلود و صرف حدود ده دقیقه برا تماشا

 مطمئنم از موسیقی و آواز و رقص لذت خواهید برد و از شعر به اندیشه بیشتر تحریک خواهید شد

البته مدل رقص به مدل رقص معمول خانم ها یا آقایان شباهتی ندارد و شاید بیشتر سماعی و سمبلیک باشد

 

http://www.mediafire.com/?w09ldcwg6wd94yw

 

آواز: محمد رضا شجریان
آهنگ و تار: حسین علیزاده (قطعهٔ ترکمن)
کمانچه: کیهان کلهر
شعر: فریدون مشیری
رقص: شاهرخ مشکین قلم
فرمت فایل: ام پی فور
حجم فایل: 59/14 مگابایت
زمان اجرا: 43/8 دقیقه
 
فریاد مشت می کوبم بر در
 پنجه می سایم بر پنجره ها
 من دچار خفقانم، خفقان
 من به تنگ آمده ام از همه چیز
 بگذارید هواری بزنم
 ای با شما هستم
 این درها را باز... کنید
 من به دنبال فضایی می گردم
 لب
 بامی
 سر کوهی
 دل صحرایی
 که در آنجا نفسی تازه کنم
 آه می خواهم فریاد بلندی بکشم
 که صدایم به شما هم برسد
 من به فریاد
 همانند کسی که نیازی به تنفس دارد
 مشت می کوبد بر در
 پنجه می ساید بر پنجره ها
 محتاجم
 من هوارم را سر خواهم داد
 چاره درد مرا باید این داد کند
 از شما خفته چند
 چه کسی می اید با من فریاد کند؟
 
قربانتان محمد رضا کنعانی  


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر