۱۳۹۰ خرداد ۸, یکشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [10229] ریاضی !!



 



تحقیقات اخیر دانشمندان حاکی از اونه که مغز انسان از روابط ریاضی برای ذخیره ی علایق و احساسات استفاده می کنه !
 
بدون نگاه کردن به جوابا این تست رو انجام بدین .
 
۱- یه عدد از ۱ تا ۹ انتخاب کنید.
۲- اون رو در عدد ۳
ضرب کنید.
۳- حاصل رو بعلاوه ۳
کنید.
۴- دوباره حاصل رو در ۳
ضرب کنید.
۵- یه عدد ۲ یا ۳
رقمی بدست آوردید.
۶- ارقام عدد خودتون رو با هم جمع کنید (مثلا اگر عددتون ۵۲ است ۵ رو با ۲جمع کنید)
 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حالا با توجه به عدد بدست اومده و لیست زیر ، ببینید الگوی شما تو زندگیتون کیه ؟!
 
 
 
۱- انیشتین
۲-
نلسون ماندلا
۳-
جاکوب زوما
۴- 
چگوارا
۵- گوته۶- بیل گیتس
۷-
گاندی
۸- 
نیچه
۹- من
۱۰- باراک اوباما
.
.
میدونم ، می دونم چه حال داری …
من یه تاثیر خاصی روی مردم دارم …
یه روز هم تو می تونی مثل من بشی …
باور کن !
.
.
.
.
.
.
اوه راستی …
اینقدر عددهای متفاوت رو هی امتحان نکن …
باهاش کنار بیا …
ظاهرا من الگوی زندگی تو هستم...
برو خوش باش




   


--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر