۱۳۹۰ مهر ۸, جمعه

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Link to Persianweblog | پرشین وبلاگ

دلیشس امکانات جدید خود را معرفی کرد

Posted:

همانطور که می دانید پنج ماه پیش ، کمپانی یاهو ، دلیشس را به شرکت آووس فروخت. کمپانی آووس را کسانی تشکیل داده اند که روزی یوتیوب را راه اندازی کردند و از آنها توقع آن می رفت که تحولی در دلیشس ایجاد کنند. و حالا پس از گذشت حدود پنج ماه اولین تحولات در دلیشس خود نمایی کرده است.

هم اکنون دلیشس طرح گرافیکی جدیدی را بر تن کرده است و همچنین امکانات جدیدی را نیز در این سرویس مشاهده میکنید. البته این امکانات هنوز برای کلیه کاربران فعال نشده است.

امکانات جدید دلیشس :

1 - امکان ایجاد تگ های دو کلمه ای: سالهای سال دلیشس به کاربران اجازه نمیداد تگ های دو کلمه ای ایجاد کنند و اگر بین یک عبارت فاصله می انداختید، آنرا به دو تگ جداگانه تبدیل می کرد و کاربران برای ایجاد تگ های دوکلمه ای مانند Persian_links از underline استفاده می کردند. اما در نسخه جدید ، این محدودیت برداشته شده است و شما می توانید تگ های خود را با ویرگول از هم جدا کنید.

2 - ایجاد Stack: بزرگترین تغییر دلیشس اضافه کردن امکان ساخت استک ها است. اما یک استک چیست ؟
در نسخه جدید دلیشس شما می‌توانید صفحاتی ایجاد کنید حول و حوش یک مطلب خاص ، با ترکیبی از لینک هایی که ذخیره کرده اید،ف ترکیبی از عکس ، ویدئو ، متن و غیره . چیزی شبیه به یک وبلاگ با لینک های خودتان !

3 - دلیشس افزونه های خود را برای مرورگرهای مختلف به روز کرده است .
افزونه دلیشس برای کروم ، برای فایرفاکس ، برای اینترنت اکسپلورر

LinkPad : لینک پد، داغ ترین لینک های تکنولوژی

Posted:

لینک پد مکانی است برای به اشتراک گذاری مطالب جالب و کاربردی در رابطه با تکونولوژی (عمدتا مباحث کامپیوتری)

در لینک پد هم با ارسال لینک مطالب، امکان افزایش بازدیدکنندگان برای نویسنده های وبلاگها و همینطور به اشتراک گذاشتن و پیدا کردن مطالب مفید برای دیگر افراد فراهم شده است. در لینک پد هر مطلب می تواند توسط بقیه کاربران رای بگیرد و بالاتر از بقیه لینک ها ظاهر شود.

کاربران می توانند لینک های مورد علاقه خود را در لینک پد ذخیره کنند تا در وقتی دیگر آنها را مطالعه کنند. همچنین لینک پد بطور اتومات از صفحات ذخیره شده یک screenShot ذخیره میکند تا شما هنگام مشاهده لینک ها راحت تر آنها را تشخیص دهید.
لینک پد، اشتراک گذاری لینک های داغ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر