پیشنهادی به آقای قالیباف
محرم امسال با تغییرات مدیریتی که در متروی تهران رخ داده است بر خلاف سالهای گذشته فضای مترو فضایی متفاوت به خود گرفته بود. بنرهای مشکی محرم پخش مداحی های زیبا از مداحان برجسته کشور ،پخش زنده حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین و اِلمان های حسینی نشان از اهمیت این اتفاق در بین مسئولین مترو بود این امر مایه رضایتمندی مردم عزادار از مسئولین مترو بود. اما در این میان برخی از فعالیت های صورت گرفته باعث این شده است که کمی از ارزش کار متصدیان امر کم کند به طور مثال پلاکارد های نصب شده در مترو بود که از چند بعد قابل بررسی است .البته لازم به ذکر است این تذکرات شامل بیلبورد های تبلیغاتی جدید شهرداری هم می شود که معمولا به مسائل خانوادگی می پردازد.
مشاهده تصاویر و خواندن ادامه مطلب در انعکاس
--***من «فکر» می کنم؛ پس در «عبادتم»!***
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "لیمو
»« Lemon".
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به lymoo@googlegroups.com
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa?hl=fa
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر