۱۳۹۰ دی ۵, دوشنبه

عـروس من شهادت ونام فرزندم آزادی است

وصیت نامه شهید ابول زاده خودم کمتر یه همچین جملاتی دیدم متن کوتاه ای است


بسمه تعالی

مگـر حامیان اسلام را پا برهنه ها و محرو مین ، همچون ابوذر ها و بلالها وعمارها و زاغه نشینان تشکیل نداده اند

و مگر در مقابل اسلام و انقلاب اسلامی مستضعفان کلیه سرمایه داران و قدرتمنـدان و سلطنت طلبـان صـف نکشیده اند و شخصیتهای متفکـر و مذهبی مارا از بین نمی برند


بگذارید اینها را ترور کنند ما هر گز تسلیم نخواهیم شد


بنام پروردگار متعال عروسـی من در جبهـه نبـرد و عروس من شهـادت و افضل است ، صدای غرش گلوله توپ وخمپاره و تیر بار عقد مرا خواهند خواند و

با پوششی از خـون گـرم و سـرخ خـود را برای معشوقم آرا یـش خـواهم کـرد


در غلغله شادی مسلسلها و بارش نقل سربی در حجلة سنگر عروس شهادت وشهامت واستواری وافضل بودن را به آغوش خود خواهیم کشید ودر همهمة تشییع کنندگان پیکـر حقیرم که اتومبیل تابوتم گلباران میشودآنرا تا سر منزلگه عشق بدرقه خواهند کرد.

عـروس من شهادت وفضیلت است ونام فرزندم آزادی ومن از همین جا فرزندم آزادی را به شما می سپارم



من مدت پانزده ماه است که در جبهه نبرد حق(اسلام) و باطل (کفر) میجنگیم و تا بحال چندین بار تا مرز شهادت پیش رفتم و چند بار هم زخمی شدم ولی شهید نشـدم نمی دانـم چه شده نمی دانم من لیاقت شهید شدن را ندارم یا اینکه خدا مرا دوست ندارد ؟


از قول من به امام سفارش کنید و بگویید که این سلاح و تجهیزات نیست که در جبهـه میجنگند بلکـه آن سـلاح ایمـان است که مزدوران را به زانو درمی آورددر پایان لحظه های آخر این وصیتنامه داریم وارد عملیات می شویم .

اول به امام امت خمینی کبیر امید محرمان جهان اسلام سلام می رسانم دوم سلام بر آیت الله منتظری فقیه عالیقدر وامید امام - این متن پیش از خروج آقای منتظری از حاکمیت بوده است-   و امت و سوم سلام بر پدر که سالها بار رنجها و مشقتها مرا بزرگ کرده واینچنین تربیت کرده و چهارم سلام برمادر مهربانم که اگر جنازه فرزندش بدست آن بدهند خود با کمال رضایت وشهامت وسپاس وشکر بر قبر می گذارد و

پنجم سلام بر برادران عزیزم از بزرگ به کوچک و از آنها میخواهم که سلاح از دست افتاده مرا از زمین بردارند ومبارزه با کفار بکنند تا پیروزی نهایی اسلام در تمام جهان به رهبری امام امت خمینی کبیر .


« والسلام »


نوار مرزی شلمچه تاریخ 23/4/61 سرباز امام زمان حسن ابول زاده

.........................................................
Best Regards

Mosahar  Tarimoradi



--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "وبلاگنوسيان ايراني" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به irwebs_hadi@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به irwebs_hadi+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/irwebs_hadi?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر