۱۳۹۰ دی ۹, جمعه

{Best7Group} دانلود گلچین آهنگهای جدید 11 دی 90 + چند کلیپ جالب و زیبا و ..

کلیپ اول از جوانی که به همراه گیتار زدن  ؛ آهنگ زیبایی رو هم اجرا میکنه

 دانلود مستقیم کلیپ اجرای گیتار آهنگ شب برهنه 



ad more: http://www.asrahang.com/%da%a9%d9%84%db%8c%d9%be-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%85%d9%86%d9%88-%d8%a8%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%a8%d9%87-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%da%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b2%db%8c/#ixzz1i14vz4Le

کلیپ زیبا از یک جوان که آهنگ منو ببخش از مرجان کندی رو با گیتار اجرا میکنه

دانلود مستقیم کلیپ منو ببخش 


و این هم سورپرایز ... دو جوان با استعداد دیگه که آهنگ همدم معین رو با گیتار اجرا و میخونن ، حتما دانلود کنید

دانلود مستقیم گیتار نوازی و همخوانی همدم معین


____________________________


و اینک شما رو دعوت میکنم به دانلود چند آهنگ گلچین و شنیدنی که توی همین یکی دو روز منتشر شده

دانلود مستقیم آهنگ فوق العاده ی دل دیوونه از محسن حسینی


_____________________________


خب ! حالا اگر این آهنگ رو دانلود کردید و به نظرتون قشنگ بود و سلیقه ی من رو دوست داشتید ، لطفن برای دانلود بقیه ی آهنگها روی لینکهای زیر کلیک کنید تا به صفحه ی مربوطه توی سایت وارد بشید و از اونجا مستقیم دانلود کنید . پیشنهاد من اینه که از دست ندید . همشون رو خودم گوش کردم و گلچین کردم براتون . چون دوستتون دارم



آهنگ دنیای من بودی از سعید تاجیک

آهنگ اینجا کسی دیوونه نیست از علیرضا بلوری

آهنگ بی تو از دوست خوبم احمد ماهیان

آهنگ نمی دونستم از احسان تهرانچی

آهنگ نگو از ندیم

مصاحبه ی صوتی جدید با علی عبدالمالکی

آهنگ شاد بدو دیر شد از بابک آرزم

آهنگ علاقه از عماد طالب زاده



____________________________________



و این هم تبلیغ اسپانسری ما

دوش حمام ال ای دی !



--
آيا كسي را ميشناسيد كه دوست داشته باشد اين ايميل ها را دريافت كند؟ آدرس زير را براي او بفرستيد تا او هم عضو شود
 
Adrese Ozviat Dar Gorooh :
 
http://groups.google.com/group/Best7Group/subscribe?hl=fa
 
http://setare-baran.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر