۱۳۹۰ بهمن ۱۳, پنجشنبه

اخبار کوتاه 13بهمن 90

زمان فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای نوروز

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۸

فروش اینترنتی بلیت اتوبوس های برون شهری برای تعطیلات نوروز از ۲۳ بهمن آغاز می شود .

به گزارش واحد مرکزی خبر ،‌ معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در اصفهان گفت : مراکز پیش فروش به صورت حضوری نیز از اول اسفند آماده تحویل بلیت مسافرت های نوروزی هستند .

آقای افندی زاده با اشاره به برنامه ریزی در شرکت های مسافربری برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی افزود : بیش از هزار مرکز پیش فروش در شرکت های مسافری تعیین شده است .

وی گفت : در سایت www.Mosaferyar.ir شرکت هایی که بلیت مسافران نوروزی را پیش فروش می کنند ، معرفی شده است .

وی همچنین از سرویس های سواری دربست از طریق فروش اینترنتی خبر داد و افزود : مردم می توانند از در منزل خود برای مسافرت به هر منطقه ، شهر و استان ازاین خدمت استفاده کنند .

 

 

یک کشتی مسافربری با 350 مسافر غرق شد

 

یک فروند کشتی مسافربری با بیش از سیصد و پنجاه مسافر و خدمه در آبهای نیو گینه پاپوآ غرق شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، یک فروند کشتی مسافربری ساعتی پیش در آبهای شرقی نیو گینه پاپوآ غرق شد. این کشتی بیش از سیصد و پنجاه مسافر و دهها خدمه را حمل می کرد.

 

 

 

آغاز ثبت نام عمره‌ي زوج‌هاي جوان

چهارشنبه, 12 بهمن 1390 ساعت 16:37

ثبت نام زوج‌هاي جوان متقاضي عمره‌ي مفرده که محدوده‌ي تاريخ عقدشان در شش‌ماه دوم سال 1389 و شش‌ماه نخست سال 1390 است، آغاز شد.

به گزارش  ايسنا، متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به سايت زيارت به آدرس ziarat.haj.ir مراجعه و ثبت نام كنند.

 

حداد عادل: نظر ما درباره هاشمی رفسنجانی نظر رهبری است

 

  مهر :  حداد عادل  با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکنون موضع رسمی خود را اعلام نکرده، گفت: در خصوص رفسنجانی نظر ما نظر رهبری است و اگر هم اختلاف نظری داریم ما نیز همانند رهبری در واقع حرمت پیشکسوتان را حفظ می کنیم.

 وی ادامه داد: اگر رهبری نامی از شخص و یا گروهی نمی برند دلیل بر نبود آن نیست بلکه نظر این است که باید به هر چیز متناسب با وزن آن برخورد شود و نباید در این راستا افراط شود.

 

 

انتشار پیامک صحبت خصوصی رسایی و مطهری

 

فارس : نماینده مردم تهران در مجلس با تکذیب مصاحبه با هفته نامه 9 دی تأکید کرد که اقدام رسایی در پیامک کردن یک صحبت خصوصی درست نبوده است.

 علی مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که آیا خبر هفته نامه 9 دی مبنی بر اینکه در مصاحبه‌ای با این هفته نامه گفته‌اید در جبهه متحد اصولگرایان رأی آورده‌اید صحیح است یا خیر؟ گفت: مصاحبه‌ای با هفته نامه 9 دی نداشته‌ام.

 وی افزود: ‌امروز (چهارشنبه) در مجلس در حال وضو گرفتن بودم که آقای رسایی از راه رسید و پس از احوالپرسی گفت چه خبر؟ در پاسخ به ایشان گفتم که شنیده‌ام روز گذشته در جبهه متحد اصولگرایان درباره من رأی گیری کرده‌اند و من رأی آورده‌ام.

 مطهری تصریح کرد: ایشان (رسایی) همین مطلب خصوصی را به عنوان مصاحبه و به صورت پیامک منتشر کرد که کار درستی نبود.

 

 

کاهش شديد رأي يک کانديدا به خاطر توزيع کيک فاسد

 

روزنامه خراسان : شنيده شده يکي از کانديداهاي فعال در غرب کشور، با برگزاري همايشي اقدام به دعوت از مسئولان شوراها، دهياران، معتمدين و ريش سفيدان روستاهاي اين حوزه انتخابيه کرده بود که به دليل پخش کيک تاريخ مصرف گذشته و فاسد، با اعتراض شديد اين افراد مواجه شد و آنها اعلام کردند اجازه نمي دهند مردم اين منطقه به وي رأي دهند که اين موضوع موجب کاهش شديد آراي وي شده است.

 

 

همسر متکي از رقابت انتخاباتي انصراف داد

 

عصرايران نوشت: طاهره نظري همسر  منوچهر متکي وزير پيشين امور خارجه کشورمان که از حوزه انتخابيه تهران نامزد حضور در انتخابات مجلس شده بود اعلام کناره گيري کرد. گفته مي شود دليل انصراف وي، قرار نگرفتن نام وي از سوي جبهه متحد اصولگرايان در فهرست نهايي اين جبهه است. با نهايي شدن اين فهرست، عده ديگري از نامزدهاي اصولگرا از گردونه رقابت خارج مي شوند.



--




به جذابترین گروه اینترنتی (گروپ اهل ایران) ملحق شوید
روش1
کسانی که جی میل دارندgmail
یک ایمیل خالی به ادرس زیر بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید. به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com
روش2
کسانی که ایمیل یاهو دارند
ابتدا بر روي لينك مقابل كليك كرده
http://groups.yahoo.com/group/balatarin-goroups/join/
سپس ممكن است از شما Id و Password ياهوي شما را ببپرسد آنرا وارد كنيد و سپس Sign In را بزنيد.
بعد مطابق این تصویر عمل کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر