۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [15419] و من با نگاه تو آرام


سلام
.......
هر صبح که آغاز میشوم
به نام عشق
به نام دوستی و
و مهربانی
هر صبح میخواهم
نشانه ای از تورا
غزل همه شعرهای من
دلم تنگ است برای تو
که سپید بودی اگر چه سایه
نزدیک بودی
اگر چه دور
و دوستت میدارم
اگر چه محال
که تو پای در بند روزگار
و دست به آغوش آسمان
مرا به رویای تو راهی نیست
مرا به خیال خوابهای تو  آرامشی نیست
مرا به دنیای تو حقیقتی نیست
که تو میخواهی مجاز باشی و مجاز
اما بیخبرند دلهای سایه نشین سیاه
از ترانه های سپید تو
که نوای آب است
و بوسه باران
شبی بیا با هم روانه شویم
من از پی تو
تو از پی ستاره و ماه
رسیدن به وسعت آسمان کار من نیست
...که
همه وسعت عشق من تویی

به همین رنگ آسمان و نسیم
به همین رنگ پروانه سوگند
که صبح با نگاه تو آغاز میشود
و من با نگاه تو آرام
rira





--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر