۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Link to Persianweblog | پرشین وبلاگ

سرویس درایو مجازی گوگل : Google Drive

Posted:

در هفته گذشته گوگل سرویس جدید خود را بنام Google Drive معرفی کرد. این سرویس به شما یک درایو 5 گیگابایتی رایگان روی سرورهای گوگل میدهد تا فایلهای خود را آنلاین نگه داری کنید. سرویس شناخته شده دیگری که چنین امکانی را پیش از این ارائه میداد ، DropBox نام دارد که هم اکنون محبوب ترین سرویس درایو ابری محسوب میشود. اما با آمدن سرویس درایو گوگل، احتمالا تا حدی از محبوبیت این سایت کم خواهد شد.

سرویس گوگل درایو در آدرس Drive.google.com در دسترس است و سرویس Docs گوگل نیز با این بخش یکپارچه شده است. برای آپلود و sync کردن فایلهای خود روی درایو گوگل، می توانید به آدرس آنلاین این سایت مراجعه کنید و یا از نرم افزار آپلود و هماهنگساز Google drive روی کامپیوتر یا تبلت یا گوشی موبایل خود استفاده کنید.

دانلود و نصب برنامه Google drive روی کامپیوتر

دانلود و نصب برنامه Google Drive روی موبایلها تبلت های اندرویدی

با نصب برنامه ی گوگل درایو، یک پوشه روی رایانه شما ایجاد میشود که به اکانت گوگل درایو شما وصل است. حالا برای آپلود کردن فایلهای خود در گوگل درایو، کافی است فایلی را گرفته و توی این پوشه بیندازید تا بصورت خودکار به اکانت گوگل درایو شما آپلود شود و از آن پس ، در سایر دستگاه های شما مانند گوشی و تبلت و سایر کامپیوتر های شما نیز در دسترس خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر