۱۳۹۱ دی ۸, جمعه

FW: FW: تصنیف چهره به چهره استاد شجریان

با درود فراوان خدمت هموندان گرانقدر

 

از میان دوستان آیا کسی موفق شده  تصنیف چهره به چهره را دانلود کند ؟

بنده جهت اطمینان از صحت کار، خودم دیشب از طریق لینک پیوست

مربوط به سایت مدیا فایرتوانستم آنرا دانلود کنم.

و هیچ مشکلی هم هنگام باز کردن فایل پیش نیامد.

لطفا  اطلاع رسانی فرمایید

 

با سپاس و احترام  علی فقیرپور

 

From: mohammad ahmadi [mailto:mirahmadi95@gmail.com]
Sent: 2012/12/27 10:27 ب.ظ
To: faghirpur.ali@pidec.com
Subject: Re: FW: تصنیف چهره به چهره استاد شجریان

 

سلام لطفا برای درست دانلود شدن توضيح و راهنمایی بفرمایید چون از فایلهای که برای من آمده 98/درصد دانلود نمیشه وقتی روی دانلود میزنم ميره رو دانلود بعد فوری از دانلود در میآید وقتی باز میکنم ميزنه ترکیب اشتباه يا میگه مشکل در تجزيه همان فرهنگ فارسی عمید هم همین مشکل داره خواهش میکنم در حل این مشکل یاری کنید در ضمن آدرس رادیو گلها هم باز نشد و ما نتوانستیم صدای گلها را بشنویم با تشکر از دوستان

در 2012 12 27 12:43، "FAGHIRPUR.ALI" <FAGHIRPUR.ALI@pidec.com> نوشت:

 

 

 

 

 

با درود فراوان خدمت هموندان گرانقدر

 

 

تصنیف چهره به چهره (استاد شجریان)

 

گر به تو افتدم نظر چهره به چهره روبه رو         شرح دهم غم تو را نکته به نکته مو به مو

 

جشن هنر، حافظیه شیرار

 

 

مدت زمان : 7 دقیقه

حجم  :   15.2  مگابایت

 

 

 

 

لطفا ، تصنیف چهره به چهره (استاد شجریان)

 را از لینک زیر دانلود فرمایید.

http://www.mediafire.com/?3j2ht8r6o2o1p6l

 

 

 

با سپاس واحترام علی فقیرپور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر