۱۳۹۱ آذر ۳۰, پنجشنبه

RE: ???? ???? _ ?????

چناب آقای شجاع الدینی

 

با پوزش بر اساس اطلاعات اینجانب شعر این ترانه از آقای بیژن ترقی است.

 

From: friends-of-radio-golha@googlegroups.com [mailto:friends-of-radio-golha@googlegroups.com] On Behalf Of Hamid shojaadini
Sent: December 19, 2012 9:14 PM
To: hamid zagrous
Subject: Re: ???? ???? _ ?????

 

با پوزش از دوستان عزیز آهنگساز این اثر پرویز یاحقی میباشد که در دستگاه شور ،مایه ابوعطا با سرپرستی همایون خرم اجرا شده است.بدینوسیله اطلاعات مربوطه تصحیح و تکمیل میگردد

با احترام

 شجاع الدینی

 


From: Hamid shojaadini <shojaadini@yahoo.com>
To: hamid zagrous <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Sent: Wednesday, December 19, 2012 10:53 AM
Subject: سراب آرزو _ مرضیه

 

 

سراب آرزو

.....

آهنگ:همایون خرم  شعر:تورج نگهبان دستگاه شور خواننده:مرضیه

....

منم چو چشمه سرابم

چو نقش آرزو برآبم

هرچه قصه و فسانه ام

بلرزدم دل از نسیمی

به وقت زندگی جبابم

در زمانه بی نشانه ام

آرزو آرزو ای سراب بی کران

ای امید بی نشان

ای که شعله های تو آتشم زند به جان

عشق من بود گناه من

منم عاشق منم رسوا

بار غم به دل نشسته ای

منم عاشق منم شیدا

مرغ بال و پر شکسته ای

چرا از ما تو ای زیبا رشته الفت گسسته ای

نمیپرسی زحال ما فارغ از این جان خسته ای

جز به دل مشتاقان غم آهی نمی سازد

آنکه ندارد سوزی دیوانه نمیسازد

سوز دل بود گواه من

....

به چشم تو بیگانه منم

چو قصه و افسانه منم

به دلبری افسانه تویی

ز عاشقی دیوانه منم

نه از دلم گیری خبری

نباشدت برما نظری

نه اشک من سوزد دل تو

نه آه من دارد اثری

.....

با مهر و احترام

حمید شجاع الدینی



 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر