۱۳۹۱ دی ۵, سه‌شنبه

Re: تقدیم نسخه کامل کتاب فرهنگ فارسی عمید به شما

درود به همه ی اهل هنر
 و سلام به قدر شناسان بی ادعا
و زنده باد برای خانم زهرا سپاس ارجمند گرانمایه این مجموعه ارزشمند برگی زرین دیگری از تاریخ شکوهمند ایران است
شادزی و سربلند

2012/12/24 Zahra Esmaielpour <esmaielpourz@yahoo.com>
درودي دوباره به همه راديو گلهاييهاي هميشه همراه

در پاسخ به تشكر كساني كه مكررا درخواست دريافت نسخه پي دي اف فرهنگ ارزشمند عميدو داشتند و  خدا رو شكر تونستند بالاخره دريافت كنند و اطلاع هم دادند بايد بگم زحمتو من نكشيدم چيكار كردم؟گردآوريش كردم؟تايپش كردم يا اصلا همون نسخه پي دي افشو من ساختم؟!هيچي!گردآوري اين اثر بزگ ادبي در دو جلد اول بار با نام فرهنگ نو اونم 49سال پيش كار ستودني حسن عميد فرهنگ‌نویس، نویسنده و روزنامه‌نگار برجسته مشهدي هست كه يكي از پر كاربردترين فرهنگهاي معاصر طي اين حدود نيم قرن پيش رو به اين ور بوده.پس من جز سعي در اشاعه اون كه غالبا هم موفقيت آميز نبوده (و با تلاش زياد كه از صدقه سري درخواستهاي فراوون دوستان فرهنگ دوست همراه در راديو گلها انگيزه مي شد كه حتما نسخه رو دست دوستان برسونم) كار ديگه اي نكردم.زحمتو خودتون كشيدين كه پيگير دريافت اين فرهنگ واژگان با ارزش بودين.تو اين چند روزه آني اينباكس من از ايميلهايي كه درخواست فرهنگو داشتن خالي نشده تا امروز كه تعدادي از دوستان بالاخره خبر خوش دريافت كامل نسخه رو دادند و در واقع يه جور جايزه ي اين چند روز تلاش مصرانه من براي ارسال اين فرهنگ پركاربرد بوده.من و امثال من اگه واقعا نيتشون اشاعه فرهنگ و ادب باشه(كه به شخصه هيييييچ ادعايي در اين عرصه ندارم چون اصلا به لحاظ بار دانش قد اين حرفها نيستم.) نه از دعا و ثناي كسي شاد و سرخوش و  نه از ناسزا يا نفرين ديگران دژم يا غمگين و خموده ميشه.اينا رو گفتم كه سرآخر برسم به اين نكته كه دوستان عزيز اگر گاهي پيش مياد كه چه از من چه از هر عضو محترم ديگه گروه وزين گلها درخواستهاي مكرري براي دريافت فايلي ميشه كه من نوعي بهش احتياجي ندارم و حتي ممكنه ازش بدمم بياد بياييم يه ذره صبوري به خرج بديم و با پوشه بندي ايميلهاي اينباكس از شلوغي اينباكسمون جلوگيري كنيم كه اينجوري مث اين دوستمون با آي ديyaghinloo11@yahoo.com

بي اعصاب نشيم نه ذاريم نه ورداريم به فرهنگ عميد بگيم "هديه مزاحم"! خداييش اگه چشمم به اين دو كلمه تو كل اين دو خط نوشته اين همراه ناشكيب نميخورد با اين خستگيهاي كاري چندروزه اخيربي تعارف بگم حاااالشو حالا تا هفت سال ديگه نداشتم جواب بدم ولي...دوست من درست نيست اينجور واكنشهاي نامحترمانه به فرهنگ!چيزي كه روش يه زماني يه آدم باسوادي همه عمر و جوونيشو گذاشته.به جون مادرم كه مي خوام باشه و دنيا نباشه قصدم نه اظهار فضل نداشته س نه هيچ چيز ديگه.من چيزيو كه داشتم فقط خواستم همه داشته باشن به اين اميد كه شايد انقد كه تا امروز دستگير من بوده  و جا و بيجا به دردم خورده دست يكي ديگه رو هم بگيره همين! شما هر چي ميخواي بگي به من بگو چيكار داري آخه به گنج عميد؟
در پايان ضمن عذرخواهي از به درازا كشيدن سخن از شكيبايي و متانت همه اونايي كه مثل اين همراه كم طاقت ذره اي تمايل به دريافت اين نسخه نداشتن ولي صبورانه ايميلهاي دوستانشونو كه به جمع اعضاي گروه فرستاده ميشه تاب آوردن تشكر مي كنم.

شاد باشيد و ديرزي


From: M A <yaghinloo11@yahoo.com>
To: "esmaielpourz@yahoo.com" <esmaielpourz@yahoo.com>
Sent: Monday, December 24, 2012 8:10 PM
Subject: Re: تقدیم نسخه کامل کتاب فرهنگ فارسی عمید به شما

سرتونه بخوره اخه چیه این هدیه مزاحم که فرستادی  سه بار این ماراتی رو دانلود کرده ام نه باز میشه نه قابل استفاده هست کلی سیستم مرا هم بهم ریخته بابا از مردمان این زمانه همینکه شری نرسد کافی است نخواستیم خیری از شما شر نرسانید

From: Zahra Esmaielpour <esmaielpourz@yahoo.com>
To: golha <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Sent: Friday, December 21, 2012 11:35 AM

Subject: تقدیم نسخه کامل کتاب فرهنگ فارسی عمید به شما

با درود فراوان
 
نسخه کامل الکترونیکی کتاب فرهنگ فارسی عمید در 1088 صفحه در قالب یک فایل پی. دی. اف. به پیوست تقدیم می شود .
 
خواهشمندم در ارسال و اطلاع رسانی این ایمیل به دوستان و آشنایانتان از هیچ  تلاشی دریغ نفرمایید.

 ...فارسی را پاس بداریم...









--
بر روی ما نگاه خدا خنده میزند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر