۱۳۹۱ آذر ۱۲, یکشنبه

Re: هایده و جوشن کبیر

درود
این صدا ، صدای خانم هایده نیست .

Sent from my iPhone

On Dec 3, 2012, at 0:23, "Pari Shan" <parishan69@yahoo.com> wrote:








 





















با درود خدمت یاران
آیا بدرستی این دعا از هایده میباشد
با سپاس







































 







 


















 امشب دوست وکيلي برايم لينک دانلود جوشن کبير با صداي هايده را ارسال
کرد، باور نمي کردم که هايده جوشن کبير را خوانده باشد، جاي شما خالي، دور از
چشم همه حضرات امشب جوشن کبير را با صداي هايده شنيدم، هر فرازي که جلب توجه
او را مي کرد، يک ترجمه اي و يا تکمله اي هم به فارسي مي گفت. امشب فهميدم که
تا به حال بد قضاوت کرده بودم
و باور نمي کردم که هايده چون يک واعظ يا يک مداح بين جوشن کبير به وعظ و
نصيحت بپردازد، و گريه حضار وقتي نقل روايت اخلاقي مي کرد، برايم جالب توجه بود.
وقتي هذا من فضل ربي مي گفت... وقتي مي خواند" ياحبيب من لا حبيب له " و شرح
زيبايي از حس دروني اش مي داد. من جوشن را با صداي هايده شنيدم و برايش طلب
مغفرت کردم. راستش سخت به حال خويش گريستم که او خود را بدترين خلق نزد خدا مي
خواند و اين چنين دعا مي کند و ما با عجب به عمل ريايي خويش مي باليم! نمي
دانم، آخرت چگونه است، ما کجاييم و او کجا؟ اما مي دانم که خدا بنده گناهکار
را دوست دارد و مي بخشد، اما بنده معجب و رياکار را از خود مي راند و سهم خويش
به شريک وامي نهد، گمان کنم که فرداي قيامت همه اعمال ما را به شريکي که برايش
تراشيده ايم حوالت دهد و آنها که از اشرار مي پنداشتيم را در رضوان خويش متنعم
گرداند. اين هم زيباترين وداع با سحرهاي ماه مبارک رمضان و آخرين سحر، اين دعا
و اين صدا و اين وعظ مرا تکان داد. آنجا که مي گويد : "اي خدايي که شفاعت
شفاعت کنندگان به اذن توست، ما را از شفاعت قرآن و عترت محروم نگردان" و در
آخر چه زيبا مي خواند: سبحانک يا لا اله الا انت، الغوث الغوث خلصنا من النار
يا رب
 
مهدي خزعلي 1391/5/28
 



 




 
 -- S-T-Mohamadi   PhD Student Of NanoPhysics

<Hayede - Joshan Kabir(1).mp3>

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر